Skoči na glavno vsebino

5. razred

Pouk na daljavo

DALEČ OD OČI – BLIZU SRCA (klikni)  –  OGLASNA DESKA NAŠE PODRUŽNICE

Vabim vas, da na našo oglasno desko zapišete, kako potekajo vaši dnevi v šoli doma. Zapišite zanimive stvari, ki bi si jih sicer povedali v živo. Pripnite tudi kakšno sliko, da vas bomo videli vsaj na ta način.

OPOMNIK: Bralna značka bo potekala do 15. maja. Potekala bo vsako sredo od 9.00 10.00 ure. Zapiši 10 povedi, ilustriraj. Poročal – a boš preko MS Teams. Naroči se preko Vibra.

48. DAN, PETEK – zadnji dan pouka na daljavo

Dragi učenci.

Prihaja dan, ki smo ga verjetno vsi težko čakali. V ponedeljek odhajamo nazaj v šole. Šola na daljavo nam je prinesla znanje in izkušnje, ki jih drugače morda nikoli ne bi pridobili.

Želim vam uspešno delo še naprej in ostanite še naprej tako pridni, skrbni in vedoželjni. Ponosna sem na vas, učiteljica Alenka Magajne Germ

P.S. Navodil za današnji dan ni, razen…

47. DAN, ČETRTEK, 28. 5. 2020

Dobro jutro.

Za nasmejan začetek dneva en vic:

Izobraženost 
Pes Maks sreča drugega psa in ga pozdravi: »Hov, hov!«
»Kikiriki!« odzdravi drugi. Ko ga Maks začudeno pogleda, mu ta pojasni: »Treba je znati tudi druge jezike.«

Za današnji dan ste že dobili vsa navodila. Dokončajte NIT in MAT. Do jutri rešite SLJ.

Za šport pa se veliko gibajte na svežem zraku: tecite, skačite v daljino, preskakujte ovire, pojdite na potep s starši….


46. DAN, SREDA, 27. 5. 2020

Dobro jutro, učenci.

Za začetek dneva spet eno slovensko. Moram priznati, da si JO jo kar velikokrat zapojem. In potem je dan res takšen.

NAVODILA za današnji dan.


45. DAN, TOREK, 26. 5. 2020

Dobro jutro, učenci.

Zadnji majski teden se počasi, a vztrajno izteka. Ko boste danes reševali naloge, boste ugotovili, da se vedno bolj bližate koncu vaših učbenikov, delovnih zvezkov,…. Le kaj to pomeni. Seveda, počitnice se bližajo. Še malo, pa boste prispeli na cilj. Bravo.

NAVODILA za današnji dan.             NIT_UL


44. DAN, PONEDELJEK, 25. 5. 2020

Dobro jutro,
smo že v zadnjem tednu meseca maja. Takle čas bi se v razredu že zelo greli; okna bi imeli na stežaj odprta, poslušali bi žgolenje ptic in brnenje strojev pridnih kmetov in domačinov, ki opravljajo različna pomladanska opravila. Doma si lahko zunaj poiščete prostor, kjer vam bo prijetno in boste lažje delali. Pregovor pravi, da je najbolje, da poskušamo v vsaki stvari, pa naj bo še tako slaba, poiskati nekaj dobrega.
Zelo rada poslušam slovensko glasbo, zato vam za dobro jutro predlagam naslednjo pesem.

Gremo…veselo na delo…

NAVODILA za današnji dan.


10. TEDEN


43. DAN, PETEK, 22. 5. 2020

Dobro jutro.

Danes vas čaka zadnji dan v tednu. Prislužili ste si počitek. Želela bi vas pohvaliti za skrbno opravljene naloge, ki ste mi jih poslali v pregled. Moram priznati, da je bilo veliko takih, na katere sem bila zares ponosna. Pridni ste bili.

Želim vam lep vikend. Preživite ga skupaj s starši. Pogovarjajte se, pomagajte jim, igrajte se in predvsem veliko migajte na svežem zraku. Kako že pravijo, če smo dobro telesno pripravljeni, nam tudi možgančki dobro in lažje delujejo.

Lep vikend vam želim, učiteljica Alenka

NALOGE za današnji dan:

  • dokončaj matematiko (glej VČERAJŠNJE navodilo – POZOR – vedno zapiši podatke za krožnico.)
  • dokončaj slovenščino – še enkrat natančno preberi navodila
  • RU – z družino ali družinskim članom opravite skupaj kakšno delo ali se igrajte in pošljite sliko – VSI.

42. DAN, ČETRTEK, 21. 5. 2020

42. DAN, ČETRTEK, 21. 5. 2020

Dobro jutro, učenci. Danes 42 – ič.

Ta teden naše delo poteka malce drugače. Pri kar nekaj predmetih ste dobili tedenska navodila ali za več ur skupaj. Želela bi vas pohvaliti za vaš pristop in še vedno pravočasno oddane naloge.

Sporočam Vam, da DRŽAVNO TEKMOVANJE ZA VESELO ŠOLO BO. Datum še sporočijo. Zato vas spodbudim, da ponovite, kar ste že znali – kar korajžno, saj niste veliko pozabili. Boste videli, da vam je veliko ostalo v spominu. Prepričana sem, da lahko dosežete zelo dobre rezultate na državnem nivoju. Zato…. veselo na delo.

In še nekaj. Tudi tekmovanje za Matematični kenguru bo in sicer 28. 5. Ali imam prav, da ste se vsi prijavili. Pošljite mi na Viber potrditev. Veliko nalog za Kenguruja ste dobili v šoli že pred “Makaroni virusom.” Rešite jih še enkrat, ali pa vsaj preletite. Če bi radi rešili še več nalog – v to sem prepričana, pa jih najdete na spletu. Odtipkajte iskalno geslo: naloge za kenguruja in poiščite naloge za 4. in 5. razred – vsi imate enake.

No vidite. Ukrepi se sproščajo. Vi pa imate vedno več dela. Ampak nič hudega: “Kjer je volja, tam je pot.”

NALOGE za današnji dan.


41. DAN, SREDA, 20. 5. 2020

Dragi učenci.

Čas res hitro beži. Žal pa ugotavljam, da vam počasi zmanjkuje volje (ne čisto vsem) za natančno in pravočasno opravljeno delo. Smo že skoraj na cilju. Vsi skupaj stisnimo še malo in šolskega leta bo 1, 2, 3 konec.

Naj vas opozorim na tedenska navodila pri večini predmetov. So lahko super, ker si sami razporejate čas, so pa lahko tudi nevarna, če boste z nalogami preveč odlašali. Zato vas prosim, da natančno berete navodila in se držite dogovorjenih terminov. Najbolj varno bo, če si boste napisali opomnik, da ne boste česa spregledali.

Preden boste začeli z delom, pa si zažvižajte in zapojte: “Ne skrbi, bodi srečen…”

NAVODILA za današnje delo.

40. DAN, TOREK, 19. 5. 2020

Dobro jutro.

Danes nas čaka pravi pomladni dan. Malo dežja, malo sonca. Verjamem, da ste vstali z desno nogo (ne z levo, tako kot coprnica Zofka).

Naj vas opozorim, da sem naloge pripravila malo drugače. Za NIT sem vam pripravila tedensko nalogo. Delo si boste lahko razporedili sami. Vendar pa morate paziti, da boste vse naredili pravi čas – torej do četrtka in mi ga poslali v pregled. Matematiko še vedno pošiljate vsak dan.

NAVODILA za današnji dan.

39. DAN, PONEDELJEK, 18. 5. 2020

Dobro jutro, učenci.

Danes vstopamo že v 9. teden pouka na daljavo. Za razliko od nas bodo učenci 1. triade – spodnji, danes po dooolgem času končno odšli nazaj v šolo. Ne vem zakaj, ampak prepričana sem, da se jim bomo kmalu pridružili tudi mi – zgornji. Če močno verjamemo, lahko poletimo… Tudi nazaj v šolo. Saj so to naše sanje, kajne?

NAVODILA za današnji dan.


9. TEDEN


38. DAN, PETEK, 15. 5. 2020

38. DAN, PETEK, 15. 5. 2020

Pa smo prispeli do zadnjega dne v 8. tednu pouka na daljavo. Za začetek dneva pa pesem.

NAVODILA za delo.

Lep vikend vam želim in odpočijte si na svežem zraku.


37. DAN, ČETRTEK, 14. 5. 2020

Dobro jutro, dragi učenci.

Želim vam en čudovit, sončen majski dan.

NAVODILA za današnji dan.

NIT – pomoč pri delu


36. DAN, SREDA, 13. 5. 2020

Dobro jutro. Zopet se prebujamo v TIH DEŽEVEN DAN. Za začetek dneva prisluhnite pesmi in potem veselo na delo.

Danes vas čaka ocenjevanje vašega glasbenega izziva – RAP – a. Vidimo in slišimo se ob 11.00 preko MTeams – ov.

NAVODILA za današnji dan.

PPT – Turški vpadi


35. DAN, TOREK, 12. 5. 2020

Pozdravljeni, učenci.

Danes nas čaka zaključek projekta Masterchef športnik. Ob 10.00 si bomo 4. in 5. razred skupaj ogledali vaše projektne naloge in jih tudi ocenili.

Jutri pa nas čaka ogled oz. poslušanje ter ocenjevanje glasbenega izziva – RAP – a. Ocenjeno bo besedilo in posnetek vašega RAP – anja. Srečali se bomo ob 10.00.

NAVODILA za današnji dan.

PPT za matematiko


34. DAN, PONEDELJEK, 11. 5. 2020

BRALNA ZNAČKA BO POTEKALA ŠE DO 15. MAJA. 

Pozdravljeni učenci.

Ne morem verjeti, da vstopamo že v 8. teden učenja na daljavo. Čaka nas še nekaj tednov takega načina dela. Z veseljem ugotavljam, da se lepo odzivate in skrbno opravljate naloge in skrbite za urejene zvezke. Ne pozabite, da boste vso to znanje potrebovali drugo leto. Zato verjamem, da se boste enako trudili še naprej, morda celo še bolj, glede na to, da so nam povedali, da se v šolo zaenkrat ne vrnemo več.

Za sproščen začetek dneva pa eno šalo:

Učenje matematike

V šoli govore o sanjah, Tonček pripoveduje:
“Sanjalo se mi je, da sem se učil matematiko in da sem potem dobil odlično. Kaj naj bi to pomenilo?”
“Da si med spanjem pametnejši.”

vir: https://www.naj-vici.com/solski-vici

NAVODILA za današnji dan.


8. TEDEN


33. DAN, PETEK, 8. 5. 2020

BRALNA ZNAČKA BO POTEKALA ŠE DO 15. MAJA. 

Lepo pozdrav v čudovito, sončno majsko jutro.

Ta teden ste bili zelo pridni. Pridobili ste ali pa še boste oceno za matematiko in zelo sem vesela, da ste se res skrbno lotili tudi projektov za glasbo in šport. Počasi, a zanesljivo peljemo proti cilju. Ponosna sem na vas.

NAVODILA za današnji dan.


32. DAN, ČETRTEK, 7. 5. 2020

Dobro jutro, dragi učenci. Danes ste se prebudili v čudovit, pomladni, majski dan. Zanimiv se mi je zdel podatek, ki sem ga našla na spletu, zato ga delim z vami. Saj veste: “Več znaš, več veljaš.”

Mesec maj skriva nekaj zanimivosti. Ime meseca izvira iz rimske mitologije, imenuje pa se po boginji Maji, ki je veljala za boginjo pomladi in rodovitnosti. Rimljani so jo počastili tako, da so najlepšemu mesecu v letu dali prav njeno ime.
Zanimivost meseca maja je tudi ta, da se noben drug mesec v letu ne začne na isti dan v tednu, kot mesec maj. Letos se je maj začel na ponedeljek, kar pomeni, da se noben drug mesec v tem letu ne bo začel na ponedeljek.
V kolikor verjamete v moč kristalnih kamnov, je kamen meseca maja smaragd, ki je simbol ljubezni in uspeha.
Četudi je mesec maj poln dobrih lastnosti, je maj včasih glede porok veljal kot slab mesec. Namreč, če si se poročil v mesecu maju, bi naj to prinašalo nesrečo zakonu.
Ob koncu pa še zanimivo dejstvo iz Velike Britanije, kjer velja mesec maj kot državni mesec nasmeška.

vir: https://www.bonatura.si/p/341

NAVODILA za današnji dan.

LUM: Nekaj mlinčkov sem že videla, za vse ostale pa podaljšujem rok izdelave do naslednjega tedna (sreda, 13. 5. 2020). Tisti, ki ste jih že naredili, ste prosti, namesto likovne naloge pa se lahko s svojim mlinčkom igrate v potoku.

Pa naj bo danes dan poln sonca, smeha in dobre volje. Saj je mesec maj, kajne?


31. DAN, SREDA, 6. 5. 2020

Dragi učenci.

Najprej naj vas spomnim, da BRALNO ZNAČKO LAHKO OPRAVLJATE LE ŠE DO 15. maja. Najavite se. Verjamem, da najdete čas tudi za branje. Čeprav poteka pouk na daljavo, sem prepričana, da boste uspeli opraviti tudi to nalogo.

NAVODILA za današnji dan.


30. DAN, TOREK, 5. 5. 2020

Za dobro jutro pa ena ENA LEPA pomladna pesem… Lep dan vam želim.

NAVODILA za delo.


29. DAN, PONEDELJEK, 4. 5. 2020

Dragi učenci.

Počitnice so hitro minile. Verjamem, da ste ste si v lepih pomladnih dnevih nabrali novih moči še za naš zadnji krog pouka v letošnjem šolskem letu. Kot verjetno že veste, se bomo do konca šolskega leta žal srečevali le na daljavo. Ampak z veliko mero potrpežljivosti in vztrajnosti bomo skupaj zmogli, kajne?

Za lep začetek dneva pa en vic:

UČENJE MATEMATIKE

V šoli govore o sanjah, Tonček pripoveduje:
“Sanjalo se mi je, da sem se učil matematiko in da sem potem dobil odlično. Kaj naj bi to pomenilo?”
“Da si med spanjem pametnejši.”

NAVODILA za današnji dan.

DRU – PPT – Naselitev Slovanov, Karantanija, Sprejem krščanstva


7. TEDEN


POČITNICE: 27. 4. – 1. 5. 2020


28. DAN, ČETRTEK, 23. 4. 2020

Lepo dobro jutro vam voščim zadnjič v čudovito prebujajočem se mesecu aprilu. Vse okoli nas se prebuja, zeleni, cveti. Verjamem, da si boste v tednu počitnic uspeli vse to ogledati in uživati v naravi skupaj s starši.

Jutri boste imeli tehnični dan. Vsa navodila bodo objavljena danes popoldan na spletni strani šole pod zavihkom OBVESTILA.

Ta teden in naslednji teden bo kar nekaj praznikov. Včeraj je bil poseben dan za našo Zemljo. V ta namen smo v ponedeljek obravnavali risanko s primerno tematiko in tudi vsebina TD bo tako naravnana. V ponedeljek je 27. april, naslednji petek 1. maj in soboto 2. maj.

V zvezek za družbo napiši naslov PRAZNIKI in datum. Poimenuj vse  zgoraj naštete praznike in za vsakega napiši:

  • Kako ga imenujemo?
  • Čemu je namenjen? Zakaj ga praznujemo?

NALOGE za današnji dan. LUM: mlinčki

Želim vam lepe, mirne in sončne počitnice.


27. DAN, SREDA, 22. 4. 2020

Dobro jutro.

Počasi se nam bližajo počitnice. Tudi petek bo poseben dan. Vendar naj za danes še ostane skrivnost. Pa kar veselo na delo. Saj veste: “Kar sejemo, to žanjemo.”

NALOGE za današnji dan.


26. DAN, TOREK, 21. 4. 2020

Na življenje lahko vedno pogledate s svetle strani. DOBRO JUTRO (klikni).

NALOGE (klikni) za današnji dan.


25. DAN, PONEDELJEK, 20. 4. 2020

Pozdravljeni, učenci.

Začenja se nov teden, nov dan. Verjamem, da ste sončen vikend izkoristili kar se le da in si nabrali nove energije. Vem, da vam kakšen dan zmanjkuje volje. Nič narobe. Saj veste, pademo zato, da se lahko poberemo in gremo naprej. Pa pojdimo novim izzivom naproti.

NALOGE (klikni) za današnji dan.


6. TEDEN


24. DAN, PETEK, 17. 4. 2020

Današnji dan začnite in končajte aktivno. Vedno sem zelo uživala, ko sem vas gledala, kako spretno ste odplesali…

TALE PLES (klikni). Pošljite mi posnetek, kako plešete.

NALOGE (klikni) za današnji dan.

Želim vam lep vikend. Preživite ga z družino. Ne pozabite pomagati staršem, se pogovarjati, igrati, gibati zunaj.

NŠP

Učenci, danes vam pošiljam video o metu vorteksa. Ker vem, da vorteksa nimate doma, pravilen met vadite s storži, žogico ali čem podobnim. Lepo vas pozdravljam, pogrešam ure z vami, učiteljica Maja.

MET VORTEKSA

23. DAN, ČETRTEK, 16. 4. 2020

Dnevi bežijo. Vedno več dni je, ko smo doma, s svojimi domačimi… Lepo je, ampak… Meni danes že cel dan uhajajo misli v našo – vašo dolino. V spominu se mi vrtijo naši potepi, klepeti, raziskovanja, ….

Za dobro jutro vam pošiljam pesem, ki jo je predlagala naša Ajda.

NALOGE  (klikni) za današnji dan.

SLOVENŠČINA – Pravila dobrega sporočanja (klikni)

LIKOVNA UMETNOST

Cvetoče drevo

Pri tej likovni nalogi boš s pomočjo krompirjevega pečatnika (štampiljke) izdelal cvetoče drevo. Poskusi najti barven karton ali list, na katerega s flomastri, barvicami ali voščenkami narišeš deblo in veje drevesa. Spodaj desno se lepo podpiši.

Potem boš izdelal pečatnik. Pri tem naj ti pomaga kdo od odraslih. Vzemi krompir in ga prereži na pol. Na eni polovici s svinčnikom nariši obliko cveta (verjetno že veš, da ima pet cvetnih listov). Vso površino, ki je okrog cveta, previdno odreži, tako, da dobiš štampiljko v obliki cveta.

Nato pripravi zmes moke in vode, ki naj bo srednje gosta. S čopičem ali prstom nanesi zmes na pečatnik in odtisni prvi cvet. Če se ti zdi zmes preredka, dodaj še malo moke, če je pregosta, pa dodaj vodo.

Pri odtiskovanju bodi natančen. Okrasi drevo s cvetovi in razmisli, katero drevo si naslikal. Je to jablana, češnja, hruška ali breskev? Preveri v naravi.

S cvetočimi drevesi bi lahko okrasili tudi spletno stran šole, kaj menite? Izdelke pričakujem do srede, 22. 4. 2020.

učiteljica Barbara


22. DAN, SREDA, 15. 4. 2020

Pozdravljeni v nov dan učenja na daljavo. Včeraj smo se nekateri videli v živo. Bilo je lepo.

Danes vas za začetek dneva vabim k rešitvi miselne uganke:

Barva konja

Albert je navdušen jahač in si je nabavil novega konja. Njegovi prijatelji so ugibali o barvi tega novega ljubljenca.

Miha: “Zagotovo ni črne barve.”
Andrej: “Konj je rjave ali sive barve.”
Tadej: “Mislim, da je rjave barve.”

Kakšne barve je konj, če je najmanj ena trditev Albertovih prijateljev pravilna in najmanj ena trditev nepravilna? Vsaj ena od naštetih barv je prava!

 
 
 

Preveri (klikni)

NALOGE (klikni) za današnji dan.

V četrtek bomo imeli govorni nastop za SLJ – Predstavitev rastline ob 9.00 preko MTeams-ov.


21. DAN, TOREK, 14. 4. 2020

Dobro jutro, dragi učenci.

Danes vam za razmišljujoč začetek dneva prilagam kratek povzetek knjige Mali princ. Preberite počasi in razmislite, kaj vam želi sporočiti.

Mali princ je ljubek deček iz knjige Antoinea de Saint-Exuperya. S svojo zgodbo in mislimi se je prikupil milijonom ljudi po vsem svetu. 

Vaša naloga je, da zapišete, kaj nam želi ta odlomek sporočiti. Pošljite mi na Viber.

Mali princ je živel sam na zelo majhnem planetu. Nekega dne je na planetu zrasla lepa cvetica, za katero je Mali princ skrbno skrbel. Toda sklenil je oditi s planeta in pot ga je vodila na bližnje prav tako majhne planetke, na katerih je na vsakem prav tako živela le po ena oseba. Nazadnje je prispel na sedmi planet Zemljo. Tam je našel celo polje prav takih cvetic, kot jo je imel na svojem planetu. Bil je žalosten, saj mu je cvetica govorila, da je edina taka. Šele lisica mu odpre oči, da je njegova vrtnica posebna zaradi njegove skrbi zanjo. Saj kdor hoče videti, mora gledati s srcem.

vir: https://mojpogled.com/mali-princ-najlepsi-citati-iz-knjige/, 13. 4. 2020, 19.57

NALOGE (klikni) za današnji dan.


5. TEDEN


20. DAN, PETEK, 10. 4. 2020

Dragi učenci in starši!

Danes je petek,  10. 4. 2020. Imeli  bomo kulturni dan. Doma si oglejte eno od ponujenih lutkovnih predstav. Navodila za izvedbo kulturnega dne so objavljena na šolski spletni strani pod obvestila.

Velikonočno voščilo župana | Občina Kobarid | MojaObčina.si

Vam in vaši družini želim lepe in mirne velikonočne praznike.

Učiteljica Alenka


19. DAN, ČETRTEK, 9. 4. 2020
OPOMNIK: Bralna značka bo potekala do 15. maja. Potekala bo vsako sredo od 9.00 10.00 ure. Zapiši 10 povedi, ilustriraj. Poročal – a boš preko MS Teams.
 
Včeraj je bi zame – najbrž tudi za vas, prav poseben dan. Po dolgem času smo se zopet videli v živo. Ponosna sem na vas, da smo se skupnimi močmi uspeli vsi prijaviti v MS Teams-e. Sedaj pa s polno paro naprej – seveda v živo, kjer se le da.
Gaja in Ines. Pohvaljeni za objavo na naši oglasni deski. Morda bi dodali še kakšno sliko. Povabilo velja tudi ostalim.
Verjamem, da boš NALOGE (klik) opravil – a skrbno, pravopisno in lepopisno.
LIKOVNA UMETNOST
Navodila najdeš tukaj.

18. DAN, SREDA, 8. 4. 2020

V vse zvezke in delovne zvezke zapišite: 4. teden, sreda, 8. 4. 2020

Dragi učenci.

Moja želja danes je, da vašo družino pocrkljate. Samo vi. Čisto sami. Prepričana sem, da zmorete.

Ključ do uspeha je TU (klikni). Naj vam zaupam. Nas crklja Ajda.

NAVODILA sreda, 8. 4. (klikni).

PPT – GUM, Kaj sem prislužil (klikni).

DRUŽBA (slika in opis gradu) Življenje na gradu, slika, opis (klikni).


17. DAN, TOREK, 7. 4. 2020

Pozdravljeni, učenci.

Upam, da ste si odpočili in da ste se namigali. Preden začnete z delom, pa vas čaka MISELNA UGANKA (klikni).

Danes vas čakajo navodila, ki so zbrana na enem mestu. KLIKNI

ZA JUTRI SI PRIPRAVI RASTLINO, KATERO BOŠ OPISAL – A ZA GOVORNI NASTOP IN RAZLIČNE VIRE: spletne povezave, knjige, ki jih najdeš doma, revije,…

ŠPORT

VAJE ZA MOČ


16. DAN, PONEDELJEK, 6. 4. 2020

Danes boste imeli športni dan vsi učenci od 1. – 9. razreda OŠ Ivana Groharja. Vsebine so vam pripravili učitelji športne vzgoje. Uživajte in migajte z vašo družino. Pošljite kakšen foto utrinek in misel ali opis, kako ste migali skupaj z družino.


4. TEDEN


15. DAN, PETEK, 3. 4. 2020

15. DAN, PETEK, 3. 4. 2020

Dolgo se že nismo videli. No, slike mi pridno pošiljate, pa tudi kakšen video. Vesela sem, da smo zdravi in zelo pridno prihajamo in odhajamo v našo šolo. Da se bomo malce “podružili,” bomo imeli svojo šolsko spletno stran, v katero lahko objavljate slike, videe in zapišete, kako potekajo vaši dnevi v šoli na daljavo.

MATEMATIKA

V zvezek in delovni zvezek si zapišite: 3. teden, petek, 3. 4. 2020

Nadaljevali bomo z obsegom. Preden boste začeli z reševanjem nalog v DZ/59, si še enkrat oglejte včerajšnjo razlago:

  • ob levi rob zapišite: ime lika, podatke, o = ?, formulo za obseg in račun z MERSKIMI ENOTAMI,
  • ob desnem robu zapišite SKICA, jo narišite in označite oglišča in stranice.

Vse naloge rešite v zvezek.

SLOVENŠČINA – Opis rastline

V zvezek si zapišite: 3. teden, petek, 3. 4. 2020

Spomni se, kako smo opisovali predmete, kako ste v nižjih razredih opisali žival, osebo, poklic. Pri opisu rastline se boš držal – a podobnega postopka. NAVODILA (klikni).

RAZREDNA URA

Danes bomo začeli z izdelavo naše spletne strani, ki bo predstavljala dogajanje pri vas doma. Zagotovo doživite veliko zanimivega, kar je skrito mojim očem, pa sem prepričana, da bi radi delili. Naša spletna stran se bo imenovala… Danes je vaša naloga, da mi posredujete vaše predloge za ime strani, ki naj bo vsebinsko ustrezna in zeelooo zanimiva. 

NŠP

Učenci, takole sem se jaz pomerila v igri TRI V VRSTO   . Kdor ima možnost naj se preizkusi v tej igri tudi sam. Učiteljica Maja


14. DAN, ČETRTEK, 2. 4. 2020

Dobro jutro, dragi učenci. Za lep začetek dneva si danes preberite:

Muha in pajek

Zjutraj prileti muha mimo pajkove mreže. Pajek jo vidi in si že misli, kako jo bo dobil v svojo mrežo. Opoldne zopet ista muha prileti mimo pajkove mreže. Pajek je že malo razočaran. Zvečer še enkrat prileti muha mimo mreže. Tedaj je pajku dovolj in zakriči za njo:
“Ti pa imaš srečo. Jutri boš sigurno moja!”
“Ne boš me ne,” se zasmeji muha, “saj sem muha enodnevnica!”

Včeraj ste se res dobro odzvali na glasbeno domačo nalogo. Nekateri okusi družinskih članov so se zelo približali mojemu okusu. Meni pa trenutno odzvanja tale  pesem: Neca Falk – Vsi ljudje hitijo (klikni). To pa mi lahko napišete za dobro jutro. Malo razmislite. Zakaj?

 

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Ugotovili ste, da vsa živa bitja za svoje življenje potrebujejo vodo, ki jo sprejemajo na različen načine. Danes pa se boste naučili, kaj se dogaja z vodo v človeškem telesu. NAVODILA 

MATEMATIKA

Danes bomo spoznali novo poglavje in sicer obseg kvadrata, pravokotnika in drugih večkotnikov. Pri obsegu ne gre za nič drugega kot seštevanje stranic oz. na krajši način množenje stranic likov. To znanje v življenju zelo pogosto potrebujemo: ko delamo ograjo okoli vrta, nas zanima, koliko metrov ograje bomo potrebovali, če obrobimo prt, moramo vedeti, koliko bomo potrebovali npr. čipke…

OPOZORILO – če imamo v nalogi različne merske enote, najprej vse pretvorimo na isto mersko enoto.

Razlago imate v PPT – ju – OBSEG VEČKOTNIKA. Vse, kar je zapisanega z rdečo, morate nujno prepisati. Najprej seveda zapišite naslov OBSEG VEČKOTNIKOV. V celoti morate prepisati 9. in 10. drsnico, na ostalih pa vsaj tisto, kar je zapisano z rdečo.

SLOVENŠČINA Znanka ali uganka 4

Vaša včerajšnja naloga je bila, da ste zapisali pripoved o doživetju. Ker je kar nekaj pripovedi vključevalo VELIKO PREMALO ČUSTEV so bili različni dogodki zgolj opisani, želim, da napišete še eno pripoved. Naslov si lahko izberete sami. Najlažje boste pisali o dogodku, ki je še zelo “svež,” in je na vas res naredil velik vtis.

Zakaj želim še enot pripoved. Začeli bomo z obravnavo pisanja pisma. Naučili se boste pravil za pisanje pisem, ki bodo ocenjena. Hkrati bo ocenjena tudi vsebina pisma, ki bo pripoved o doživetju. Natančna navodila še sledijo.

ŠPORT

ŠPORT – nadaljujete s pripravami na športno vzgojni karton. Ne pozabite voditi dnevnika, katerega mi pošljete v petek. Priložite tudi kakšno fotko ali filmček, da si bom lažje predstavljala, kako domisleni ste pri pripravi na testiranje za športno vzgojni karton.

LUM

Iz odpadnih materialov izdelaj reliefni kip. Podrobnejša navodila najdeš v Reliefni kip. Svoj izdelek fotografiraj in ga do 5. 4. pošlji na naslov katja.bundersek@os-igroharja.si. Nekateri izmed vas mi še vedno niste poslali prejšnje likovne naloge (slikanje s kavo), zato mi pošljite oba izdelka. Rok za oddajo OBEH izdelkov je torej 5. 4. Prijetno ustvarjanje ti želim učiteljica Katja.


13. DAN, SREDA, 1. 4. 2020

Vsebina v celoti objavljena na Vibru.


12. DAN, TOREK, 31. 3. 2020

Pozdravljeni, dragi učenci.

Vesela sem, da tudi na daljavo lepo napredujete in se trudite. Pošiljate mi večinoma skrbno opravljene naloge in lepe izdelke. Naj tako tudi ostane.

Preden začnemo s poukom, naj vas opozorim, da se BRALNA ZNAČKA ZAKLJUČI 15. maja. Pošljite mi obnovo knjige, tako kot smo dogovorjeni, poročali pa boste v živo preko Vibra.

MATEMATIKA

V zvezek in delovni zvezek zapišite: 3. teden, torek, 31. 3. 2020

PONOVIMO (klikni).

Danes bomo ponovili in utrdili simetrijo. Zapišite naslov: SIMETRIJA. Nadaljnja  NAVODILA (klikni).

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

V zvezek zapišite: 3. teden, torek, 31. 3. 2020

Uči se snov v učbeniku in zvezku od strani 42 – 54. Če si pomanjkljivo reševal – a naloge, te prosim, da se pozanimaš pri sošolcih. Sem te že sproti opozarjala, kje so potrebni popravki in dopolnitve. V četrtek načrtujem skupinsko srečanje, da bomo snov skupaj ponovili. Bodite pripravljeni.

Ker je fotosinteza malo bolj zahtevna snov, jo bomo zaenkrat izpustili. Nadaljujemo s poglavjem VODA ZA RASTLINE IN ŽIVALI (zapiši naslov). Navodila imaš na tej POVEZAVI (klikni).

ŠPORT

Danes vam prilagam kar TEDENSKA NAVODILA za pripravo na testiranje za športno vzgojni karton. Tvoja naloga je, da si pišeš dnevnik, katere vaje si naredil – a in mi ga posreduješ v petek. Čisto na koncu pa imaš še vaje za JOGO. Poskusi. Morda ti bodo pa všeč.

Dragi učenci. Prihajajo sončni dnevi. Izkoristite jih za gibanje na svežem zraku. Imate odlične pogoje. Ne odhajajte na mesta, kjer je veliko ljudi. Vaša okolica doma vam ponuja prav vse, kar potrebujete.

11. DAN, PONEDELJEK, 30. 3. 2020

Kot bi mignil smo zakorakali v 3. teden našega čisto drugačnega druženja. Moj pozdrav te čaka v naši “sodobni učilnici – na Vibru.”

MATEMATIKA

V zvezek zapiši:  3. teden, 11. dan, 30. 3. 2020

Danes bomo ponovili, kaj so neenačbe in kako jih rešujemo. Najprej si oglejte razlago RAZLAGO (klik). Zapišite si vse, kar je zapisanega in kar boste slišali. Po razlagi rešite naloge v DZ/52, 53.

SLOVENŠČINA – KNJIŽEVNOST

V zvezek zapiši:  3. teden, 11. dan, 30. 3. 2020

Natančno preberi in reši UČNI LIST (klik). Pesem ilustriraj.

DRUŽBA

V zvezek zapiši:  3. teden, 11. dan, 30. 3. 2020

Z današnjim dnem stopamo iz obdobja pred našim štetjem – pred Kristusom v obdobje našega štetja. Kmalu po Kristusovem rojstvu so naše območje naselili RIMLJANI.

Prepiši: Rimska država ali imperij je obsegala:

  • J Anglijo
  • srednjo in J Evropo
  • bližnji vzhod
  • S Afriko

Propadla je zaradi tega, ker je bilo to območje izjemno veliko in ga rimska vojska ni zmogla več nadzorovati.

Z natančnim prebiranjem reši KRIŽANKO (klik). Če nimaš printerja, povedi prepiši in jih dokončaj – dopiši rešitve.

Ko boš prebral – a besedilo v U, rešil – a križanko, lahko nalepiš še SLIKE (klik) in k vsaki zapišeš po eno poved, da bodo imele smisel.


3. TEDEN


10. DAN, PETEK, 27. 3. 2020

Ker sta teden kar veliko brali, ne bom veliko zapisala. Za dobro jutro  KLIKNI.

MATEMATIKA

V zvezek zapiši:  2. teden, 10. dan, 27. 3. 2020

Napiši: PONAVLJAMO IN UTRJUJEMO

Danes boste ponavljali in utrjevali: potence, dele celot, pisno deljenje in enačbe. Povežite se s spletno stranjo INTERAKTIVNE VAJE in izberite za vsako poglavje po pet primerov – čimbolj raznolikih. Prepišite jih v zvezek in rešite. Če ste kaj pozabili, pobrskajte po zvezku, pomagajte si med seboj in seveda lahko vprašate tudi mene.

SLOVENŠČINA Znanka ali uganka 

V zvezek zapiši:  2. teden, 10. dan, 27. 3. 2020 

Včeraj smo začeli s pripovedjo o doživetju. Preberi in ponovi, na kaj moraš biti pozoren pri zapisu takšne pripovedi. Posebej bodi pozoren na pravila zapisovanja (naslov, zgradba, lepopis, pravopis, ne ponavljaj besed, ustrezna dolžina – učenci 5. r. lahko zapišete vsaj eno stran). Naslov današnje pripovedi je: KORONA VIRUS IN POUK NA DALJAVO.

GLASBENA UMETNOST

V zvezek zapiši:  2. teden, 10. dan, 27. 3. 2020 

S pomočjo PPT – ja boš raziskal – a LJUDSKA GLASBILA (klikni).

V zvezek zapiši naslov. Prepiši 1. drsnico. Nato glasbila nariši, nalepi. Na koncu poslušaj še nekaj posnetkov, v katerih boš slišal – a inštrumente.

NŠP

Učenci! V tem času bi se začeli pripravljati na testiranje za športno vzgojni karton in predvsem veliko gibati v naravi. Ker vem, da imate v okolici doma veliko narave vam pošiljam video, kako smo zunaj aktivni mi učitelji za šport. Mogoče kdo dobi kakšno dobro idejo, kako zunaj preživeti kakšen daljši odmor. Lepo vas pozdravljam učiteljica Maja

UČITELJI V AKCIJI

Ta teden ste bili zelo pridni in delovni. Prislužili ste si miren vikend. Ne pozabite na druženje z družino in gibanje v naravi.

9. DAN, ČETRTEK, 26. 3. 2020

Pozdravljeni, učenci. Verjamem, da ste včeraj uživali v ustvarjanju, tekmovanju in gibanju z vašo družino. Poslali ste mi kar nekaj posnetkov in fotografij. Vesela bom še tistih, ki včeraj še niste uspeli poslati, kaj lepega se vam je dogajalo doma.

Danes pa začenjamo s pesmijo (klikini) , ki pove čisto vse.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

V zvezek : 2. teden, 9. dan, 26. 3. 2020

Kar nekaj časa smo namenili jemanju nove snovi. Danes pa je prav, da snov tudi ponovimo. Odgovori na VPRAŠANJA (klikni) s celim stavkom. Če nimaš printerja, nariši (pri vremenski napovedi samo posamezne sestavne dele) in razloži.

MATEMATIKA

V zvezek  in DZ zapiši: 2. teden, 9. dan, 26. 3. 2020

Danes bomo nadaljevali z enačbami. Bodite pozorni pri postopku reševanja (x na levi strani, = pod =, pomožni računi pod enačbo oz. preizkusom, kjer so potrebni.

Nekaj malega dodatne razlage imate na Vibru v skupini pouk.

Reši naloge v DZ/50, 51.

SLOVENŠČINA

V zvezek  in DZ zapiši: 2. teden, 9. dan, 26. 3. 2020

Danes se bomo naučili nekaj več o PRIPOVEDI O DOŽIVETJU (klikni).

ŠPORT

Danes je vreme bolj turobno. Pripravi si mehko podlago, igralno kocko in lahko začneš. K vajam povabi tudi svojo družino. Skupaj bo lažje in bolj prijetno.

LUM

Dragi učenci, prejšnji teden smo ustvarjali skupaj z učiteljico Tanjo. Danes vas čaka poseben izziv, slikanje s kavo! Potrebuješ risalni list (če tega nimaš, vzemi list papirja, ki ti je na voljo), po želji pa druge pripomočke (čopič, vatirana palčka, pribor …). Skuhaj skodelico črne kave in začni z ustvarjanjem. Iščemo najbolj izvirno sliko, naslikano s kavo! Ne veš, kaj bi naslikal? Domišljiji daj prosto pot. Fotografije izdelkov pričakujem na naslov katja.bundersek@os-igroharja.si do petka (27. 3.) zvečer. Pozdravček od učiteljice Katje!

9. DAN, ČETRTEK, 26. 3. 2020

LUM

Dragi učenci, prejšnji teden smo ustvarjali skupaj z učiteljico Tanjo. Danes vas čaka poseben izziv, slikanje s kavo! Potrebuješ risalni list (če tega nimaš, vzemi list papirja, ki ti je na voljo), po želji pa druge pripomočke (čopič, vatirana palčka, pribor …). Skuhaj skodelico črne kave in začni z ustvarjanjem. Iščemo najbolj izvirno sliko, naslikano s kavo! Ne veš, kaj bi naslikal? Domišljiji daj prosto pot. Fotografije izdelkov pričakujem na naslov katja.bundersek@os-igroharja.si do petka (27. 3.) zvečer. Pozdravček od učiteljice Katje!

 

8. DAN, SREDA, 25. 3. 2020

Prve dni pouka na daljavo ste delali večino s telefoni, računalniki, sedeli. Časa za prijetno druženje z družino vam  je verjetno zmanjkovalo. Zato vas danes čakajo dejavnosti, h katerim povabite tudi svoje družinske člane. Naredite si skupaj kar se da prijeten dan.

ŠPORT

Vaša današnja naloga naloga (klikni) je, da ste učitelj športne vzgoje za vašo družino in časomerilec – ka. Predlagam, da tekmujete – boste ugotovili, v kako dobri formi je vaša družina. Uživajte v vašem skupnem času.

GLASBENA UMETNOST (klikni).

V zvezek zapiši 2. teden, 8. dan, 25. 3. 2020

GOSPODINJSTVO

V zvezek zapiši 2. teden, 8. dan, 25. 3. 2020

in… Danes sem skuhal – a, spekla… in ponovil – a snov.

Danes je vaša naloga posebna. S starši ali pa sami: specite kruh (To že znate, kajne?) ali palačinke ali kosilo. Vaša naloga je, da mi pošljete recept za jed – i, ki jo – jih boste pripravili. Ob kuharskem ustvarjanju pa se pogovarjajte o poglavju Družinsko gospodarjenje. Poglavje bomo kmalu ocenili, kot smo se že dogovorili.

Tako boste ponovili snov, izvedeli kaj, kar morda v šoli še niste. Sprašujte starše (Ne o višini njihove plače – saj veste, kajne?). Pošljite mi fotografije ustvarjanja in končnega izdelka.

SLOVENŠČINA – Znanka ali uganka 5

Pred nekaj urami smo se pogovarjali o obnovi besedila. Ponovite, na kaj vse morate biti pozorni pri pisanju obnove. Reši naloge v DZ/60-63.

DRUŽBA

Začeli smo z zgodovinskimi obdobji. Današnji dan bomo posvetili pandemijam, ki so že “kosile” po svetu. Razišči, katere so to bile. Zapiši jih in… Kdaj? Število žrtev? Posebnosti? Lahko jih predstaviš s časovnim trakom.

Odgovori na vprašanje:

Ali so bili nekoč uspešni v boju z virusi? Razloži.


7. DAN, TOREK, 24. 3. 2020

Dobro jutro, moji škratolini. 1. naloga. V našo skupino zapišite eno lepo željo vsem.

Ugibajmo… Kolikšen del “karantene” je za nami? Ugibajte in pošljite odgovore. Jaz pravim, da gremo v šolo že naslednji teden. Ko bi vsaj bilo tako.

Za dobro jutro vas pa povabim nazaj v vaša še čisto brezskrbna otroška leta  (klikni) – no, saj vam tudi sedaj ni hudega.

MATEMATIKA

V DZ zapiši, 7. dan, 24. 3. 2020

Glede na to, da bomo morali kmalu preveriti dele celot, prilagam VAJE (klikni) za dele celot. Učni list rešite do petka.

Danes bomo ponovili ENAČBE. Zapiši – prepiši pravila, ki veljajo za enačbe (kaj so, kako jih rešujemo).

Zapiši naslov: ENAČBE

  • zapiši pravila za enačbe oz. reševanje enačb (z rdečo),
  • z upoštevanjem vseh pravil reši enačbo: x : 1 = 8

KO BOŠ KONČAL – A S TEM DELOM, MI POŠLJI V PREGLED, DA BOŠ LAŽJE NADALJEVAL – A Z REŠEVANJEM NASLEDNJIH NALOG. V tem delu predlagam, da se slišimo v skupini, da bomo lažje nadaljevali oz. pojasnili morebitne nejasnosti. Za uro se dogovorite v “čvek skupini” in mi jo javite.

Reši DZ/48, 49.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

V zvezek zapiši, 7. dan, 24. 3. 2020

Upam, da ste popravili, dopolnili vse manjkajoče podatke (sicer to naredi danes). Če se ne motim, vam je Maks poslal svojo nalogo. Hvala, Maks.

Ponovimo: Zapiši 10 vprašanj za poglavje Zakaj piha veter? Pošlji jih v skupino. Ko bodo zbrana vsa vprašanja (6 x 10) k svojim vprašanjem dopiši vsa nova vprašanja sošolcev – METODA PAPIRNATEGA PODSTAVKA.

Delo z učbenikom/53:

Odgovori na vprašanja (klikni) s celim stavkom.

ŠPORT

Zanimivo (klikni). Nujno povabi brate, sestre in starše.

Verjamem, da bomo danes znali najti tudi neka prostega časa. Se slišimo – vidimo jutri ob 9.00.


6. DAN, PONEDELJEK, 23. 3. 2020

Pozdravljeni v nov dan. Danes bo pouk še potekal po starem. Do konca tedna pa se bomo skušali posodobiti. Da pa ne boste padli takoj v učno kolesje…. KLIKNI!!! Klik ne bo uspel, če ne boš imel – a družbe.

MATEMATIKA

V zvezek in DZ zapiši, 6. dan, 23. 3. 2020

Počasi, a zanesljivo se bližamo koncu pisnega deljenja. Mislim, da vam gre zelo dobro. Preden boste nadaljevali z reševanjem v DZ/45,-47, naredimo še nekaj vaj za nazaj:

1/7 od 56 =                                6/8 od 48 =                       4/9 od ____ = 16                Potence (klikni). Na dani povezavi si izberi 15 čimbolj raznovrstnih primerov, jih                                                                                                                                                  prepiši v zvezek in reši.

Ponovite tudi teorijo – definicije.

SLOVENŠČINA

V zvezek zapiši, 6. dan, 23. 3. 2020

Danes se bomo še zadnji dan ukvarjali z berilom Solzice. Predlagam, da berilo še enkrat preberete svojim staršem.

Ker je bil avtor – pisatelj črtice zelo zanimiva osebnost, pošči vsaj 10 zanimivih povedi o njem in jih prepiši. Če imaš možnost, lahko nalepiš še sliko.

Nsledenja naloga: Odgovori na vprašanja z celim stavkom.

Izberi si odlomek v besedilu, ki ti je bil najbolj všeč – te je najbolj prevzel. Ilustriraj ga z barvicami čez celo stran v zvezku. Pričakujem lepo in natančno ilustracijo, saj slika pove veliko več kot besede.

Danes pa boste dobili tudi domačo nalogo. Seveda predlagam, da ne odlašate preveč z njo.

Napišite obnovo črtice. Upoštevajte vsa pravila, katera smo se že naučil. Če si pozabil – a, jih ponovi.

DRUŽBA

V zvezek zapiši, 6. dan, 23. 3. 2020

Oglej  PPT (klikni).

Zapiš naslov: PRAZGODOVINA IN ARHEOLOŠKE NAJDBE. Pod naslovom dejavnost: Odgovori na vprašanja s pomočjo ogledanega PPT – ja.

Če ti bo zunaj prehladno in te ne bo zvabilo gibanje na svežem zraku, lahko pomagaš staršem pri vsakdanjih opravilih, lahko se igrate različne družabne igre, lahko ste pa samo v miru skupaj. Lepo popoldne ti želim.


2. TEDEN


5. dan, PETEK, 20. 3. 2020

Dragi moji učenci. Štirje dnevi so za nami. Ni veliko, malo pa tudi ne. Veliko dela smo – ste opravili. Glede na vse videno, kar ste mi poslali, sem zelo zadovoljna z vami. No, ponosna. Da ne boste takoj začeli z “resnim” delom pouka, vas izzivam k reševanju spodnjih ugank. Rešitve pošljite v našo skupino. Zmagovalci boste javno razglašeni – v skupini in upam da, nagrajeni npr. z bombonom.

  1. Petindvajset jih koraka,
    a drugačne je prav vsaka,
    kdor dodobra jih spozna,
    je med knjigami doma.
2. Da jo bo držal, pravi vsak,
a marsikoga zmoti vrag,
kdor jo drži, je poštenjak
kdor jo prelomi, ni možak.
3. Grozna je in strašna.
Jaz je ne maram!
Raglja neumna
sanje odčara.
Dneva še ni,
že ‘vstani!’ kriči.
4. Daljave približa, poveča stvari,
ko si ga posadiš na oči.
Če pa pogledaš vanj vzvratno,
je vse ravno obratno.

Da bomo lažje delali še zadnji dan v prvem tednu…. Nujno!!! (klikni)

MATEMATIKA

V zvezek zapiši, 5. dan, 20. 3. 2020

Reši naloge v DZ/44, 45, nal. 5, 6, in 7 – prvi štirje računi – prvi dve vrstici.

SLOVENŠČINA

V zvezek zapiši, 5. dan, 20. 3. 2020

Danes boste utrjevali znanje samostalnika (klikni)  in pridevnika (klikni).

Ne pozabite na izpis obeh besednih vrst v slovarski obliki.

Rešene naloge prosim fotografiraj in pošlji na Viber.

RAZREDNA URA

Vsak od vas naj prosim zapiše, kako je preživel prvi teden (kako je potekalo šolsko delo, kaj ti je bilo všeč, česa nisi maral, kaj dobrega ti je prinesel “makarona” virus. Seveda ne morem mimo zdradbe – pazi na uvod, jedro in zaključek, ki bo tokrat še posebej sporočilen, kajne? Dolžina besedila… Saj veste…

In še nekaj  pesmi (klikni) o koronavirusu, ki so zabavne in tudi sporočilne.

NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET ŠPORT

PLES – JUST DANCE  Predvajaj posnetke s pomočjo računalnika ali na TV preko YouTuba in akcija – pleši. Predlagaj mi svojega najljubšega na moj e-naslov maja.bajzelj@os-igroharja.si . Posnetek z največ glasovi se bomo prihodnji teden učili in potem ko pridete nazaj v šolo, tam skupaj zaplesali.

Nalogo lahko opravite kadarkoli, lahko zaplešete tudi med odmorom med opravljanjem nalog za ostale predmete. Vse dobro vam želim

učiteljica Maja

Za deklekta:

– JUST DANCE CON CALMA

– JUST DANCE MI MI MI

–  JUST DANCE BAILAR

Pa še kakšen za fante:

– JUST DANCE THE FINAL COUNTDOWN

– JUST DANCE GANGNAM STYLE

– JUST DANCE EYE OF THE TIGER

In seveda, ne pozabite na gibanje na svežem zraku, pomoč staršem, igranje družabnih iger. Ob vsem, kar boste počeli, upoštevajte opozorila medijev in staršev.


4. dan, ČETRTEK, 19. 3. 2020

Začenja se 4. dan našega dela na domu. Še dobro, da imamo lepo vreme, da si lahko nabiramo energije in se gibamo na svežem zraku. Vendar pa ne pozabite, da moramo tudi šolsko delo opraviti skrbno in temeljito – tako vi kot jaz. Verjamem, da se bomo danes vsi skupaj zares potrudili.

MATEMATIKA

Odlično delite. Ponosna sem na vas. Da pa bo tako ostalo, vas prosim, da še utrjujemo. Reši DZ/43. Ne pozabi na podčrtovanje podatkov in preizkuse.

SLOVENŠČINA – Znanka ali uganka5

Včeraj ste se naučili, kaj je ekonomsko propagandno besedilo. To znanje ste uporabili za izdelavo zelo všečnih oglasov pri gospodinjstvu. Naj vas še enkrat opozorim, da fotografije niso ilustracije.

Reši DZ/88-90 Pazi na Velike začetnice in pike pri kratkih odgovorih.

DZ/90, nal. 6. Poskusite z izdelavo preko skupine Pouk na daljavo. Delite si ideje in dopolnjujte. Znajdite se. Saj vem, da se znate.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Upam, da si najdete kakšen trenutek tudi za učenje, da ne bomo samo pisali in prepisovali. Fino je, da si še kaj zapomnimo.

Prosim vas, da dopolnite še poglavje o vetru. Odgovorite na naslednja vprašanja (vprašanja prepiši s črno barvo):

  • Zakaj je veter pomemben v naravi?
  • Kakšne nevšečnosti lahko povzroča s prenašanjem snovi ljudem? Razloži.
  • Kako ljudje koritstno uporabimo moč vetra?

Naslednje poglavje bo: naslov VREMENSKI POJAVI

Odgovori na vprašanja s celim stavkom. Vremenske pripomočke imaš na tej povezavi. Če kaj ne boš vedel-a, si pomagaj s spletom ali starši.

ŠPORT

ŠPO –nauči se ples – glej spletno povezavo –> https://www.youtube.com/watch?v=x5txbI09ItE

Zaplešemo skupaj, ko se vidimo.


3. dan: SREDA, 18. 3. 2020

Dragi moji učenci. Drugačen način dela nas ni prestrašil, na kar sem ponosna. Kar dobro se znajdete v različnih načinih učenja, ki nam jih ponuja tehnika. Še dobro, da smo že kar nekaj tehnik spoznali in uporabili skupaj. Seveda pa brez podpore staršev ne bi šlo, za kar se res iskreno zahvaljujem. Lep začetek dneva vam želim.

SLOVENŠČINA – Znanka ali uganka 5

Tema, ki jo bomo obravnavali pri tej uri, vam bo v pomoč pri gospodinjstvu.

naslov: EKONOMSKO PROPAGANDNO BESEDILO – OGLAS – REKLAMA

Med starim papirjem poišči oglas, ki bo imel vse sestavne dele, ki so prikazani v U/73. Izreži ga in nalepi. S pomočjo učbenika označi vse sestavne dele. Zapiši definicijo – U/74.

S celim stavkom odgovori na vprašanja v U/73 spodaj. Vprašanja prepiši s črno barvo.

GOSPODINJSTVO

Pri slovenščini ste spoznali glavne – pomembne sestavne dele oglasa. Na bel list papirja nariši (lahko uporabiš tudi kakšno orodje na računalniku za risanje) oglas za izdelek, ki bi ga želel prodati čim večji množici ljudi. Oglas naj bo zanimiv, lep in naj vsebuje vse sestavne dele. Skrbno ga shrani in seveda slikaj.

DRUŽBA

Časovni trak zgodovine ste že izdelali.. Pri oznaki let ste bili nekateri malo manj natančni. Prosim, popravite, dopolnite letnice. Pomagajte si z zvezkom 4. razreda, lahko pa poprosite Majo, ki je izdelala super časovni trak. S pomočjo U/73,74 k vsaki dobi zapišite njene glavne značilnosti.

NATANČNO PREBERI STRANI V UČBENIKU.

DOBE:

  • KAMENA
  • BAKRENA
  • BRONASTA
  • ŽELEZNA

Pri vsaki dobi se osredotoči  na vprašanja:

  • Kako so živeli?
  • Kje so živeli?
  • Kako so se preživljali?
  • Kakšna orodja, orožja so uporabljali?

Odgovori na vprašanja s celim stavkom:

  1. Kdaj se je začela kamena doba?
  2. Kje so živeli ljudje v kameni dobi?
  3. S čim so se preživljali?
  4. Katere živali so značilne za to dobo?
  5. Kako so se organizirali ljudje za lažji lov?
  6. Kdaj so odkrili ogenj?
  7. Kaj vse jim je ogenj prinesel – olajšal?
  8. Katere materiale so uporabljali za orodje, orožje?

Odgovore preverite in dopolnite z metodo PAPIRNATEGA PODSTAVKA. Pričakujem torej podobne odgovore pri vas vseh. Kar boste popravljali, dopolnjevali, naj bo zapisano z drugo barvo.

ŠPORT

Jutri nas čaka zopet sončen dan. Ker nas v letošnjem šolskem letu čaka še testiranje za športno vzgojni karton, bomo naredili nekaj vaj za karton.

Preden boš začel – a, ponovi še atletsko abecedo. Vaje izvajaj v dolžini 30 m (daljših korakov). Imenjuj vajo in hojo v enaki dolžini kot vajo.

  • šprint na 60 m (visok štart – spomni se, kaj vse smo povedali – hiter štart, šprint čez ciljno črto). Ko boš meril-a razdaljo, boš ponovil-a še matematiko.
  • tek na 600 m (od pokopališča do Malna in nazaj).

PROSIM PAZI, DA BOŠ TEKEL – A, KO NE BO NIKOGAR NA CESTI.

GLASBA

Odlično uro je pripravil učitelj Gorazd za matično šolo. Pa se pridružite še vi, glede na to, da nimamo ur zbora z njim.

Pojdi na spletno stran matične šole, 5. razred, zavihek glasba, torek.

Lahko zapoješ in se posnameš na Viber. Me boš zelo razveselil – a.

Imam predlog. Glede na to, da doživljamo prvo in upam, da tudi zadnjo pandemijo, si lahko začnete pisati dnevnik, saj dneve preživljate precej drugače kot ponavadi. Ko boste odrasli, ga boste zagotovo prebirali z velikim zanimanjem. Lahko ga pišete tudi na računalnik, vstavljate slike (pomembne, posebne dogodke s tvojo družino). Če se boste odločili za dnevnik, ga bomo v šoli z veseljem prebrali – seveda s tvojim privolenjem.

Razveselili me boste tudi s kakšno bralno značko.

Lep sončen dan. Veliko lepih trenutkov s tvojo družino.


2. dan, TOREK, 17. 3. 2020

Prvi dan je za nami. Ponosna sem na vaše delo in odziv. Pokazali ste, da ste odgovorni, vztrajni in resni. Tudi s tehniko ste se odlično “spopadli.” Ker vemo, da “Kjer je volja tam je pot,” se odpravimo pokončno naprej.

V zvezek zapiši datum in dejavnosti, ki jih boš opravil pri posameznem predmetu. Tudi v DZ zapiši datum.

MATEMATIKA

Ker ste bili včeraj zelo pridni, bo danes malo manj dela. Prosim rešite naloge v DZ/42. Za popestritev pa lahko rešujete na naloge na spodnji povezavi in sicer pisno deljenje. Če vam bo stran zanimiva, pa jo lahko tudi raziskujete in rešujete. Rešitve mi lahko pošiljate slikane na Viber ali naredite Screenshot in ga pošljete na šolski mail.

https://interaktivne-vaje.si/matematika/pisno/pisno_deljenje.html

ŠPORT

Ker bo jutri lepo vreme in imate nekateri doma tudi mizo za namizni tenis, bodite veliko na svežem zraku in igrajte namizni tenis ali badminton. Pojdite s starši na sprehod in se veliiiiko pogovarjajte.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

S pomočjo učbenika/50,51 odgovori na vprašanja, ki si jih dobil – a v šoli. Razlago lahko obogatiš še z i učbenikom.

POT DO I – UČBENIKA:

  1. vnesi iskalno geslo: i učbeniki, 2. izberi učbenik Naravoslovje in tehnika 5 in klikni nanj, da se odpre, 3. v zgornji črni vrstici izberi kazalo, Kaj poganja, Kdaj piha veter, lahko tudi Veter in vreme  – od str. 138 dalje. Po stranes listaš s pomočjo puščice na desni strani čisto spodaj. Klikaj na zelene okvirčke za dodatne informcije in zanimivosti. Podatke iz učbenika lahko obogatiš z i učbenikom.

 


Dragi učenci.

Naj nas le pozitivne misli vodijo skozi dneve, ko bomo sodelovali le preko tehnike. Naj vas ne skrbi. Skupaj bomo vse zmogli. Bodite vztrajni, potrpežljivi. Le tako nam bo uspelo. Lep začetek tedna vam želim.

Ne pozabite na gibanje na svežem zraku, vendar žal NE v družbi. Bodite odgovorni do sebe in svoje družine.

Vaša učiteljica

  1. dan, PONEDELJEK, 16. 3. 2020

PREDEN BOSTE ZAČELI Z DELOM, VEDNO ZAPIŠITE DAN IN DATUM (v DZ – je, zvezke, na učne liste…)

MATEMATIKA

5. razred:

Pisno deljenje

V zvezek najprej zapiši dan, datum in kaj boš danes počel: npr.: Pisno deljenje, 16. 3. 2020, DZ2/40, 41

Nadaljuj z reševanjem računov pisnega deljenja v DZ/40, 41. Ne pozabi na preizkuse. Rešitve prosim slikaj in pošlji (Viber).

SLOVENŠČINA – KNJIŽEVNOST

V zvezek zapiši dan in datum.

Nato zapiši napoved berila: 5. berilo, str. 51-54, avtor…. Tako kot to naredimo vedno.

Ponovi, kaj je črtica.

Oglej si spodnjo povezavo. Preberi. Zanimivo je. Marsikaj novega boš izvedel.

http://mojpogled.com/smarnice-ali-solzice-cvetice-se-kaj/

Preberi besedilo na zgornji povezavi – SAMO opis rastline in zdravilnost. Oblikuj miselni vzorec. V sredino namesto besede šmarnica nariši rožo. Zapiši njene glavne značilnosti  – veje: 1. Kdaj cvetijo? 2. Rastišče 3. Opis….

Preberi berilo Solzice.

Podčrtaj in izpiši neznane ali manj znane besede:

  • razloži jih s pomočjo SSKJ – ja
  • uporabi jih v svojih novih povedih.

Vse, kar boš naredil – a, mi prosim pošlji v pregled.

DRUŽBA – ponedeljek 

5. razred

V zvezek zapiši dan in datum.

Delo z učbenikom, str. 72, 73

  1. Potreboval – a boš dve strani v zvezku. Na vrhu zapiši naslov: ČASOVNI TRAK ZGODOVINE.
  2. Na sredini čez obe strani nariši časovni trak in označi glavna zgodovinska obdobja (za pomoč lahko uporabiš zvezek 4. razreda).

Pomagaš si lahko s spodnjo povezavo – 16. slide.

https://uciteljska.net/ucit_dl.php?id=5831&sid=78ba1568b9e62b4892f296bcfc0bd028

Na sredini je leto 0 – Kristusovo rojstvo. Na levi strani je OBDOBJE PRED NAŠIM ŠTETJEM. Na levi strani leta 0 je OBDOBJE NAŠEGA ŠTETJA,

Obdobje pred našim štetjem delimo na KAMENO DOBO (približno 2/3 traku, in dobe kovin (1/3 traku) in dobe kovin. Dobe kovin delimo na: bakreno, bronasto, železno dobo.

Podaljšaj trak v levo in zapiši, kaj se je dogajalo pred pojavom prvega človeka pred 1 – nim milijonom let (prvo življenje v vodi, pojav dinozavrov in izumrtje). To obdobje se imenuje PREDZGODOVINA.

V desno se trak nadaljuje s:

  • STARIM VEKOM
  • SREDNJIM VEKOM in
  • NOVIM VEKOM.

V pomoč ti bo zgornji PPT.

Dragi učenec/učenka. Vse kar ti bo uspelo narediti, bo dobro. Kjer je volja, tam je pot. Tvoja učiteljica

P. S. Prosim, da mi svoje opravljeno delo pošiljaš v pregled preko Vibra. Za vsa vprašanja sem na voljo.

Orodna vrstica za dostopnost