PETEK 15.5.2020 ZDRAVO FILIP. Pri zgodbici pa ne vem, kam so ti ušli krokodil, osel, lev, šakal in ostale živali iz dz na strani 50. Nadaljuj zgodbico, ki veliko obeta in dodaj še te živali. Besede iz križanke na strani 51 vpiši v razpredelnico na naslednji strani in zapiši povedi. Ostalo nadaljujeva v šoli. MAT: Reši v dz strani 78 in 79. Zadnja stran je že malce ogrevanja za SPO: Že znaš pravila za vsako delo? Odpri zvezek in jih ponovi. Uporabi jih v dz na strani 41. ŠPO: Glej sredo. Bodi priden in se vidimo v ponedeljek. Učiteljica Tinkara
___________________________________________________________________________________________________
ČETRTEK 14.5. 2020 Filip, dober dan. MAT: dz stran 76, 77. SLO: Ko boš napisal zgodbico od včeraj se nagradi z reševanjem strani 51 v dz. Filip, imaš rad križanke? GUM: Ljudska pihala Želim ti lep dan.
LUM: navodila __________________________________________________________________________________________________
SREDA 13.5.2020 Filip do konca šolskega leta naju čaka še kar nekaj dela. SLO: V ŽIVALSKEM VRTU. MAT: Štej od 295 do 316… pa od 999 do 971. Iz priloge izreži denar, varno ga shrani v kakšni majhni škatlici. Z njim nastavi števila: . 230, 450, 670, 270, 720, 110, 660 V zvezek zapiši vaja in zapiši račune: Npr: 330e = 200 e + 100 e + 20 e + 10 e v dz pa reši strani 74 in 75. Pri 5. nalogi pazi na presledke med stoticami, deseticami, enicami. SPO: Ponavljaj in utrjuj življenjska okolja in človeško telo. Znanje bova preverila drugo sredo. V zvezek pa GRADIVA ŠPO: Vaje imaš pri Brini. Lahko pa malce povadiš tudi: https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=J12XgWUUNASAaUxPUEB0xNc6 – vaje za Zlati sonček… Hura, če ti je uspelo dokončati. __________________________________________________________________________________________________
TOREK 12.5.2020 ZDRAVO FILIP. Kako ti je šlo včeraj? Tudi danes te čaka precej branja. To je veščina, ki je zelo pomembna, zato potrebuje veliko vaje. SLO: Preberi si Dz Olimpijske igre. Ko boš pripravljen sporoči, da mi boš kakšen sestavek prebral na glas in da se bova pogovorila. MAT: Nande stran 76, dobro si oglej v dz stran 72, 73 in reši pripadajoče naloge. SPO: Ponovimo življenjska okolja. Da ne bi bilo preveč pisanja, ti predlagam, da ustno ponoviva v obliki kviza kar po telefonu. Javi mi, ko boš dobro prebral SLO, pa bova rešila nekaj nalog tudi tam kar skupaj in se pogovorila kako naprej. ŠPO: Tudi zate pride v poštev čebelji ples, ki ga najdeš pri Brini. Se slišiva. Učiteljica Tinkara
____________________________________________________________________________________________________________ PONEDELJEK 11.5.2020 Dobro jutro Filip. Poišči si najbolj udoben, prijeten kotiček doma, kjer se najboljše počutiš in vzemi s seboj berilo. Ko boš na tem kotičku ga odpri na strani 87 in uživaj v … pravljica, zgodba? Kasneje zapiši ta odgovor skupaj z vsemi tistimi na vprašanja na strani 93. Zapiši tudi vse besede, ki jih zajec Peter uporabi za želvaka. MAT: Ponovi poštevanko in reši v dz stran 70 in 71. GUM: Kaj mi pripoveduje glasba in sledijo Filipove gibalne urice. _______________________________________________________________________________________________________________
PETEK 8.5.2020 Lep petkov pozdrav, Filip. Najprej naju čaka ogrevanje pred petkovim Gozdoljubom oziroma travnikoljubom. SLO: Odpreš berilo na strani 35, dobro prebereš pripovedno pesem, odgovoriš na vprašanja in v petih povedih zapišeš nadaljevanje. MAT: dz, stran 68 in 69. PRVI majski travnoljubGOZDOLJUB DOMA 3 in ker je gozd le streljaj daleč še ŠPO – poglej pri Brini.
____________________________________________________________________________________________________________ ČETRTEK 7.5.2020 Pozdravljen Filip MAT: Ker si hitro naredil že včeraj spodnjo nalogo v Nandetu, ti danes ostaneta samo še strani 66 in 67. SLO: Kdo igra košarko? dz stran 43 samo 1. in 2. nalogo. Drugo nalogo mi prebereš. Javi mi, ko boš pripravljen. Pa še: GUM: DOBRO POSLUŠAMO ZVOKE https://www.youtube.com/watch?v=lZsssS_I_2Y ____________________________________________________________________________________________________________
SREDA 6.5.2020 Filip, včeraj si opravil veliko dobrega dela. Danes bo lažje, saj je tu sreda. Pa začniva. SLO: dz stran 41, 42, izbereš si sestavek v 2. nalogi in ga lepo prepišeš. (To znaš.) MAT: SEŠTEVAM IN ODŠTEVAM STOTICE SPO: Danes se bova podala v jame in že je čas za ŠPO: Vodenje žoge z roko – vzemi si čas in uživaj. ____________________________________________________________________________________________________________ TOREK 5.5.2020 Zdravo Filip. Kar pogumno se lotiva tega torka. SLO: GLAVNI IN VRSTILNI ŠTEVNIKI pri SPO se bova podala v GORE. MAT: DZ stran 62 in 63 in Nande stran 73 in 47 preglednico prepiši v matematični zvezek. ŠPO imaš pri Brini. Pa je dolgega torka konec. Upam, da ti je uspelo. ________________________________________________________________________________________________________________PONEDELJEK, 4.5.2020 Dobro jutro, Filip? A si danes še malce počitniški? Nič hudega, se bova počasi privadila novemu delovnem tednu. Najprej se bova ogrela z glasbo. Ponovi pesmi od Ptičkov, kneza Marka, pa do uspavanke. Komaj čakam, da jih zapojemo skupaj, pa tudi kakšno zaplešemo. Zadnja tedna pa bomo namenili poslušanju. RADI POSLUŠAMO GLASBO. Tako je danes tvoja naloga pa seveda tudi Brinina, da izbereta svojo najljubšo glasbo in naslove posredujeta meni. Jutri pa objavim seznam celega razreda. MAT: Dobro si oglej strani 60 in 61 v dz in prepiši ali nalepi v zvezek ŠTEVILA DO 1000 SLO: Peter Klepec Sedaj se pa pojdi še malo razmigat. ________________________________________________________________________________________________________________
ČETRTEK 23.4. 2020 Živjo Filip,pa je pred nama že četrtek. SLO: Nadaljuješ delo prejšnjega dne in me pokličeš, da mi prebereš sestavek. MAT: DZ stran 59. GUM: USPAVANKA-1 Če se posnetka ne odpreta v Wordu:
Filip, pa je še en dan do počitnic minil. Bravo, če ti je uspelo. Vem, da zmoreš.
LUM: mlinčki
____________________________________________________________________________________________________________
SREDA 22.4.2020 Filip, pozdravljen, pred nama sta še dva dneva po urniku, nato pa tehniški dan. SLO: Včeraj si zelo dobro naredil slovenščino. Danes pa bova šla na tekmo. Dz. stran 37. Javi, ko boš pripravljen za branje. Reši stran 38. Pri 4. nalogi zapiši v nadaljevanju še vsaj pet povedi. MAT: dz stran 56, 57, 58. SPO: Kako je šlo včeraj z reko? Danes si preberi http://zivljenjskaokolja.splet.arnes.si/stojece-in-tekoce-vode// V zvezek zapiši naslov JEZERO. Zapišeš kaj je jezero, kako so jezera nastala, zakaj tu najdemo več živali in rastlin, naštej rastline in živali, ki živijo v in ob jezeru. špo: Si poglej pri Brini. Filip želim ti en lep in uspešen dan. Učiteljica Tinkara
________________________________________________________________________________ TOREK 21.4.2020 ZDRAVO FILIP. Kar pogumno v ta sicer zahtevni torek.
SREDA, 8.4. in tu je že: Program8.4. Ter športni program učiteljice Katje. Če pa imaš čas lahko sežeš tudi po mapi za zbor in ponoviš pesem, ki ti je bila pri pevskih vajah najbolj pri srcu.
ŠPORT: Upam, da so ti včerajšnje spretnosti dobro šle od nog. Danes se ogrej na zabaven način: https://www.youtube.com/watch?v=_swUGtEpazY. To je bil uvod v današnji šport. Lahko uganeš, kaj te čaka? Pantomima! Tvoja naloga je, da prikažeš čim več pojmov. Izbiraš lahko med temi ali pa uporabiš svoje. K sodelovanju povabi ostale družinske člane, ki naj ugibajo, kaj prikazuješ. Priredite lahko pravo malo tekmovanje, kdo bo uspel ugotoviti največ pojmov. Ne pozabi! Ker je to šport, se pri pantomimi potrudi! Uporabi celo svoje telo.
TOREK 6.4. – Dobro jutro Filip, Si se včeraj dobro namigal? Upam, da ti je bil športni dan všeč. Danes pa se spet podajava med pisanje, branje in računanje.
SLO SLOlj, nj Pri SPO boš ponovil še malo o VRT u. MAT – reši stran 45.
ŠPORT: Najprej se ogrej ob gledanju posnetka, ki ga najdeš na https://www.youtube.com/watch?v=oc4QS2USKmk. Za današnji šport boš potreboval žogo. Izvedi naslednje vaje: https://www.youtube.com/watch?v=hskO9140mjo. Za konec vodi žogo z nogo med stožci ali drugimi ovirami. Najprej z desno, potem pa še z levo nogo. Pazi, da ti žoga ne uide.
PETEK…. in pred nami že tretji gozdoljub doma …. da pa se bo zunaj malce ogrelo in bo bolj prijazno, bomo doma naredili še nekaj nalog:
SLO Dobro preberi nadaljevanje Kunigundine zgodbe. Kaj skrbi mamo kozo? Kako ve, kje sta hodila? Kdo ji pomaga? Izpiši imena vseh rastlin. Mati koza išče otroka
MAT Reši v dz stran 44. Nande stran 65.
Zdaj pa navali na tretjega gozdoljuba. Tretji GOZDOLJUB DOMA 3 Filip upam, da si preživel lep deloven teden. Želim ti en prijeten vikend. V ponedeljek je športni dan. Tako, da se slišiva šele v torek, ko bo na vrsti spet branje. Tvoja učiteljica Tinkara. Željam se pridružuje še učiteljica Katja.
ČETRTEK: Pozdravljen Filip. Pa smo preživeli prvi april. Danes je že 2. APRIL. Dan, ko se je rodil znani pisatelj H.C.Andersen. Le kdo ga ne pozna? Poišči malce po domači knjižnici kakšno njegovo knjigo in jo preberi. Sporoči, katero si prebral. Napiši njen naslov v zvezek za slovenščino in napiši, saj veš glavne osebe, stranske osebe, kdo je dober kdo slab, problem pravljice in seveda kaj ti je bilo všeč in kaj ne. Pri tem pa seveda pazi na nj in lj, te dva pobalina ti res pošteno nagajata.
MAT: Napiši VAJA v matematični zvezek, prepiši in reši račune. Številskiizrazivaja V delovnem zvezku naredi stran 43.
GUM: NAŠE PESMI – IZVAJANJE GLASBE IN PETJE V teh časih nam bodo naši narejeni inštrumenti iz prve ure šole na domu pravi prišli. Torej pripravi si mapo za glasbo, svoj instrument, lahko tudi dve kuhalnici ali karkoli kar oddaja zvok. Pri tem seveda upoštevaj, da bomo spremljali pesmi, ne ropotali. SI pripravljen? Brina tudi? Pa pojdimo kar od najnovejše do najstarejše – o kje je že to ? Torej naprej so na vrsti PTIČKI – glej posnetek prejšnjega četrtka.
Se spominjaš te? Zapoj, zaigraj in zakorakaj na koncu posnetka. https://ucilnice.arnes.si/pluginfile.php/1871379/mod_resource/content/1/OPZ_J.%20Bitenc_Muzikantska%20in%20upevanje_%C5%A0pela%20Filipi%C4%8D_29.3.2020.mp4
Zapiši na list za glasbeno mapo, po vrstnem redu za katere pesmi gre. Pa zapojemo in zaigrajmo….
Pozdravljena trobentica, Mala miška….. in tudi pesmi pevskega zbora pa si lahko zapojeta sama. Veliko veselja ob petju in igranju.
LUM
Iz odpadnih materialov izdelaj reliefni kip. Podrobnejša navodila najdeš v Reliefni kip. Svoj izdelek fotografiraj in ga do 5. 4. pošlji na naslov katja.bundersek@os-igroharja.si. Prijetno ustvarjanje ti želim učiteljica Katja.
SREDA Prvi april! Dan, ko lahko koga povlečeš za nos. To ne pomeni, da ga zares vlečeš za nos, ampak, da se z njim pošališ/pohecaš. Izmisliš si nekaj, kar nikogar ne užali, ni nesramno ali hudobno…nekaj smešnega, zabavnega – pa ne samo zate, ampak tudi za tistega, ki se z njim šališ. Nikoli se ne šališ glede zdravja, poškodb in podobno. Primer: Nekomu poveš, da se mu je ptiček pokakal na ramo, da ima strgane hlače, da se je zamašil odtok pri umivalniku, da je klicala babica in prosila, naj jo pokliče nazaj… “Praznik” bi naj izviral iz leta 1713 in ga je prvič razglasil francoski kralj Ludvik XIV, po tem, ko ga je dvorni norček tako potegnil za nos, da je skoraj izgubil krono. Spet drugi so mnenja, da izvor sega še mnogo dlje v zgodovino. Dokazi o obstoju tega dne bi naj segali celo v leto 536 pred našim štetjem. Kdo ve? Ker vem, da boš najverjetneje poskušal koga naapriliti javi kako ti je uspelo.
SLO: Fiip ali tebi tudi čas sicer hitro mine, a se ti hkrati zdi, da so si vsi dnevi kar nekam podobni? Včeraj te nisem hotela moriti še z narekom besed z lj in nj, to bova poskusila enkrat drugič. Danes te čaka branje pri SPO, zato boš pri slovenščini samo odprl delovni zvezek na strani 31 in napisal tako dobre povedi pri c in č nalogi kot si jih včeraj in to je za danes to.
SPO: V zvezek z velikimi tiskanimi črkami čez tri črte zapišeš RAZISKUJEMO OKOLJA, in prepišeš ŽIVLJENJSKA OKOLJA. Pri reševanju 1. poglavja POLJE si pomagaš s posnetkom: http://quadcopter.si/delo-na-polju-posneto-z-dronom/
MAT: Sestavljeni računi to je naslov današnje matematike. Prepiši tabelsko sliko.Sestavljeni računi v zvezku dodaj še te račune: 4 · 3 + 2 = 6 · 2 + 1 = 8 · 5 + 4 = 1 + 2 · 6 = 8 + 2 · 9 = 7 + 3 · 10 = V dz lahko rešiš stran 42.
ŠPORT: Z Brino zaplešita ob glasbi Makarene. Za začetek si poglejta tale posnetek in posnemajta gibe. Nato si še sama izmislita gibe in zaplešita. Športni pozdravček od učiteljice Katje!
TOREK
2SLO: Filip menda te je zadnji lov na besede z lj precej namučil. Si našel besedo, ki ni spadala med ostale? Danes ostaneva na varnem v zvezku. Odpri dz na strani 31 in reši pri 6. nalogi najprej a in b nalogo. Povedi naj imajo več kot tri besede. Če uporabiš dve besede je poved dolga vsaj pet besed. Nato preberi pravljico.ZGODBA NJ in po zgledu zapiši razpredelnico, ter vstavi besede v njo. Ko boš pripravljen mi javi, da mi boš zgodbo prebral, narekovala ti bom tudi nekaj besed v zvezek.
SPO: Skorajda bi pozabila na notranje organe. Odpri zvezek, kjer si prejšnjo sredo prepisal – Človeško telo, na črte pole notranjih organov zapišeš imena zanje. Pomagaj si z učbenikom na strani 34 . Zapiši tudi za koga gre. notranji organi . Nato se preizkusi še v nalogah na spletu https://interaktivne-vaje.si/spoznavanje_okolja/spoznavanje_okolja_1_3_moje_telo.html
MAT: Za ogrevanje reši naloge v Nandetu na strani 64. Da ti bodo sestavljeni računi šli jutri še boljše pa se preizkusi še v nalogah v Moji matematiki – utrjuj poštevanko. Večino nalog si zelo uspešno rešil, tisto, ki pa ti je še malce nagajala ponovi
ŠPO: Program ti je pripravila učiteljica Katja. Najdeš ga na Met žogice.
PONEDELJEK 30.3.2020 Dobro jutro, Filip. Spočit od vikenda? Upam, da. Pa se podajva v ponedeljkov urnik.
GUM: Verjetno si bil ta vikend kaj zunaj in verjetno si opazil, da so ptiči zelo živahni in zaposleni. Najprej ponovi pesem se ptički so ženili. Poglej si zapis poslan po elektronski pošti in ga primerjaj s svojim. (Popravi.) Potem pa poslušaj dva glasbena primera.
https://www.youtube.com/watch?v=d5lok_iqogc
https://www.youtube.com/watch?v=2wjhax7jmxs
Katera glasba je starejša? Kaj jima je skupnega? Vzemi list papirja , izberi kateri primer ti je bil bolj všeč in riši ob glasbi. Naslov na vrhu lista naj bo oboa. Se spomniš koga je oboa predstavljala v glasbeni pravljici Peter in volk?
MAT: Poišči na internetu stran Moja matematika , vtipkaš svoje uporabniško in geslo. Prikazale se bodo naloge s katerimi boš povedil poštevanko. Nato vzameš svoj zvezek za matematiko na napiši naslov RAČUNAM Z 0, napišeš račune 3 + 0 = 3, 6 – 0 = 6 podčrtaš rezultat in zapišeš. Če številu prištejemo ali odštejemo 0 se ta ne spremeni. Nato zapišeš še račun množenja 7 × 0 = 0 in zapišeš z rdečo. Pri množenju z nič vedno dobimo nič. Oglej si dobro stran 39 v zvezku ter reši še naslednji strani v dz.
SLO: Dobro prisluhni posnetku
in se pozabavaj s kvizom https://kahoot.it/challenge/0505496?challenge-id=4a3fbd03-7a3e-499b-a38a-986a333dea26_1585501206633 Preberi besedilo, ki sem ga poslala po elektronski pošti tvoji mami in napiši v zvezek kratko obnovo. Obnovo, če se da posnemi in jo pošlji tvojim sošolcem na viber. Pa veselo na delo.
PETEK 27.3.2020 Zdravo Filip.
SPO: Poškodba ali bolezen je naslov, ki ga napišeš v zvezek. Na desno pišeš poškodbe na levo pa bolezni. Prepišeš jih pa Poškodba ali bolezen.
SLO: Današnje branje je na elektronskem naslovu tvoje mame.
Zdaj pa pot pod noge in tu je že Filip GOZDOLJUB DOMA 3 Matematično nalogo ti je pripravila učiteljica Katja.
ŠPO: Tudi šport vama z Brino danes pripravljam učiteljica Katja. In, ker se ravno nahajata v gozdu, današnjo telovadbo izvedita kar tam.
- Najprej tecita slalom med drevesi, lahko se med drevesi tudi lovita.
- Po gozdu se gibajta kot naslednje živali: medved, srna, zajec, kukavica in miška.
- Hodita po hlodu in lovita ravnotežje. Prepričajta se, da je hlod stabilen!
- Tecita po gozdu tako, da skačeta in stopata samo po kamenčkih, nato pa tako, da preskakujeta vse veje in vejice.
Tako, pa je teden naokrog. Odpočij si in naberi moči za nov teden. Lep vikend ti želiva obe učiteljici!
ČETRTEK 26. 3. 2020
Pozdravljen, Filip!
GUM: Pokliči svojo babico/mamo/deda/ata in ga vprašaj, katero ljudsko pesem je najraje pel/pela in sporoči na viber. Danes se bomo naučili ljudsko pesem SO PTIČKI SE ŽENILI.
Zapiši slikovni zapis kot je bil polžek. V petek dobiš v pregled rešitve, da boš lahko preveril, koliko si imel prav. Zapleši po svoje. Nauči se pesem, da jo lahko zaplešemo v krogu, ko se spet srečamo . Pesem tudi ilustriraj.
SLO: Filip, danes se bova lotila besed nagajivk, ki tudi tebi zelo rade ponagajajo. Ker pa obema niso všeč njihove nagajivščine, se jih bova lotila z vajami. Najprej se boš ti prelevil v detektiva in jih boš poskusil čim več odkriti. Z veliko tiskanimi črkami si zapiši seznam. Pa pojdiva ….detektiv lj
MAT: Izberi si partnerja in se igraj potapljanje ladjic. Navodila najdeš tukaj Potapljanje ladjic_navodila. V dz lahko rešiš strani 36 in 37.
LUM: Z jutrišnjem dnevom se zaključuje natečaj za izdelek iz tulcev. Če pa si mi že poslal fotografijo, se lahko lotiš že šolskega izziva, ki ga je pripravila učiteljica Katja:
LUM: Danes te čaka poseben izziv, slikanje s kavo! Potrebuješ risalni list (če tega nimaš, vzemi list, ki ga imaš) in različne pripomočke (čopič, vatirana palčka, svoj prst …). Skuhaj skodelico črne kave in začni ustvarjati. Naslikaš lahko, kar želiš. Iščemo najbolj izvirno sliko, naslikano s kavo! Fotografijo svojega izdelka pošlji na naslov katja.bundersek@os-igroharja.si do sobote (28. 3.) zvečer. To navodilo preberi še svoji sestrici Brini. Pozdravček od učiteljice Katje!
SREDA 25.3.2020 Dobro jutro, Filip.
ŠPO – Če bo vreme slabo si telovadbo porazdeli po 10 min pred vsako šolsko uro. Že zjutraj si sestavi program in mi ga prosim pošlji na viber, da ga vidijo tudi ostali tvoji sošolci. Tako bomo lahko skupaj sestavili vadbo. Pred 1. uro predlagam. SLIKA Pri zadnji vaji menjavaj nogi.
SLO Preberi novico dz str. 29 in reši naloge iz te in naslednje strani.
SPO Zapiši v zvezek. Glej zapis – poslano po elektronski pošti. Zapis za notranje organe pusti za petek. Preberi si sam še strani 26 – 29 do križanke v Slikanici o človeku. Nato povej staršema o čem si bral in kaj ti je bilo najbolj zanimivo. Branje je naporna dejavnost, da pa ni samo sama zase nagrada, se nagradi še s tole risanko. https://www.youtube.com/watch?v=uxy8fdbP98s
MAT Reši še kako nalogo na spletu. Pa ne pozabi mamici zapeti Jaz imam pa goslice…
TOREK, 24. 3.
Pozdravljen, Filip!
ŠPO: Za začetek se malo ogrej s pomočjo igralne kocke. Kocko vrzi vsaj 3-krat.
Nato si pripravi PRIPOMOČKE: žogico za namizni tenis ali katerokoli manjšo žogico, žlico, razne predmete po tvoji izbiri in štoparico.
V okolici svojega doma (na dvorišču, okrog hiše …) določi progo za tek, označi start in cilj. Žogico položi na žlico ter se na znak, ki ti ga da eden izmed članov tvoje družine, poženi v tek. Tvoja naloga je, da v čim krajšem času premagaš progo, ne da bi ti žogica padla na tla. Če se to zgodi, se moraš vrniti na start. Ko nalogo opraviš, poskusi še z različnimi predmeti (zvezek, jogurtov lonček), ki jih nosiš na dlani, glavi …
MAT: Reši besedilne naloge, ki jih najdeš tukaj Filip, svoje znanje pa lahko preizkusiš še z naslednjimi igrami:
- https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?WFZV7550
- https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1w9m6gdw168e8
- http://sikore.schiffner-tischer.de/index_en.html?livesettings=level:5_fkettenlaenge:7_fkettenanzahl:2_fschreibweise:0_floesungshilfe:1_flivehelp:1_flivezeit:0_ffigs:3 Kakšno igro lahko pustiš še za jutri, kajti torek je zelo zaposlen dan. Športne vsebine in matematiko ti je danes pripravila učiteljica Katja iz podaljšanega bivanja, Sama pa dodajam še:
SLO: Sporoči mi prosim, ko boš pripravljen na govorni nastop. Zapiši naslov Mleko za mlečni riž. Naslednje besede poparčkaj in z njih sestavi povedi, ki ji boš napisal v zvezek. Npr: Ali rad ješ korenčkovo juho?
korenje | juha |
mleko | zdrob |
jabolko | pita |
jagoda | torta |
papir | zmaj |
čokolada | palačinke |
les | omara |
usnje | čevlji |
volna | nogavice |
hruška | kompot |
Preberi še povedi dz na strani Zapiši dva primera takšnih povedi. Obvesti me, kdaj boš dokončal, da mi prebereš besedilo v učbeniku in povedi v tvojem zvezku.
SPO…. V zvezek zapiši naslov MOJE TELO ….dobro preberi, naredi in v zvezek zapiši ugotovitve. Človeško-telo
PONEDELJEK, DOBRO JUTRO FILIP,
Zavrti si najljubšo pesem in ob njej malce potelovadite. Še posebno ne pozabite na roke in vrat. Nato pa je na vrsti že GUM.
GUM: PESMI NAŠIH BABIC, Prisluhni melodiji in poskušaj slediti slikovnem zapisu. Na list v glasbeni mapi preriši pesem. Kaj prikazujejo pike? Kateri inštrument spremlja pevce na posnetku? Poskusi ga narisati. Spada med glasbila s tipkami. Poznaš še kakšno tako glasbilo? Pesem se nauči in jo spremljaj z glasbilom, ki si ga naredil prejšnji ponedeljek. https://www.youtube.com/watch?v=FPY24vsMNhM
MAT: UTRJUJEM SVOJE ZNANJE – prepiši račune v zvezek in jih reši. RAČUNANJE Z NEZNANIMI ČLENI
SLO: Preberi pravljico: in reši učni list. KOZA KUNIGUNDA.
PETEK 20.3. En, dva, tri pa je teden naokoli. Pa sva prišla do petka.
MAT: DZ od strani 33 do 35. Ker boš to zelo hitro opravil lahko narediš še podobne naloge v Nandetu stran 61 in 61. Tale poštevanka števila 1 je prav zabavna, kaj ne?
SLO: Dobro preberi besedilo iz tokratnega gozdoljuba. PRVI GOZDOLJUB DOMA 3 Po povratku zapiši kratko poročilo. (Opis kraja, dogajanje .. ker jaz sem pač firbčna učiteljica in ker ne morem biti zraven me vse zanima, saj veš.)
SPO: Gozdoljub. Sporoči, če imaš doma kakšne knjige o obisku zdravnika, o človeškem telesu … saj imamo to na sporedu drugi teden. Razveseli svoja starša in Brino.
ČETRTEK 19.3. Že četrti dan smo v domačem okolju, a delamo za šolo … prav lepo je bilo včeraj slišati tvoje branje in te na sliki videti pri delu.
GUM da se malo zbudimo zaplešimo ob glasbi.
Nato pa vzemi glasbeno mapo, poišči prazen list in napiši propoved ob drugem poslušanju. Pripoved tudi ilustriraj. Prosi starše, da ti jo slikajo in pošljejo na šolski mejl. Ker ti bo verjetno zelo dobro uspela, se boš lahko odločil, da ti jo objavim v petek na spletni strani šole. Velja?
MAT Reši 31. stran v dz in vstavi včerajšnje podatke. Dodaj tudi sebe in Brino. V zvezek napiši naslov ODČITAVAM PODATKE IN RAZISKUJEM – prepiši Odčitavam podatke in raziskujem.
SLO Še dvakrat potihem preberi besedilo na strani 24. Ko bereš drugič podčrtaj s svinčnikom izraze za barve. Izpiši jih v zvezek. Ker se nekatere barve ponovijo, jih zapiši le enkrat. Vsako barvo zapiši v svojo vrsto. Poleg zapiši odtenke npr. – rumena: svetla, temna, limonasta, bananasta, vanilijeva, sončna, … Reši nato naloge v dz stran 26 in 27. S pomočjo 10. naloge naredi načrt za opis zgradbe iz tvoje okolice. Poskušaj naredi čim več – glej besedilo na barvni podlagi. Dokončaj pa v petek.
LUM Prejšnji teden smo govorili, da bomo imeli pri Lum doma nalogo izdelati karkoli po lastni želji, domišljijo iz tulcev. Dobro si večkrat preberi kriterije in naj se ti ne mudi,. Rok izdelave je naslednji četrtek popoldne. Prosi mami, da pošlje sliko na mejl. 1. Izdelek mora biti sestavljen iz tulcev. (Lahko se doda še kakšna druga embalaža.) 2. Izdelek mora nekaj predstavljat. 3. Izviren. 4. Čim bolj natančno izdelan. 5. Dokončan. Zdaj pa kar veselo na delo.
SREDA 18.3.2020
Zdravo Filip, upam, da ti je včeraj uspelo rešiti vse naloge. Pa poglejva kaj je na vrsti danes.
SLO: Dobro si oglej fotografijo in opiši sliko enemu od staršev. Ne pozabi na zunanjost hiše – stene, okna, okenske police, vhod, vrata, streha in okolico hiše. nacetova hiša – slika Glasno preberi sestavek v dz na strani 24. Ko boš pripravljen mi z mami javita, kdaj mi ga lahko prebereš po telefonu. V zvezek preriši razpredelnico in jo izpolni s pisanimi črkami seveda. Zapisuj prosim samo besede. Glej Razpredelnica -hiša Reši še stran 25 v delovnem zvezku.
ŠPO- se pridružiš Brini.
ZBOR – spomni se na izdelek iz prejšnjega četrtka. Spomni Brino, napolnita ga in ne pozabita na Jaz imam pa … glej glasbeni zvezek.
TOREK 17.3. 2020
Dobro jutro Filip.
SLO: Še enkrat preberi celoten postopek v DZ2 na str. 20 in 21 in nato ustno odgovori na vprašanja: Kaj babica naredi najprej? In kaj potem? Koliko časa gnete testo? Koliko časa vzhaja testo? Zakaj mora testo vzhajati? Kolikokrat da babica vzhajati testo? Kje peče kruh? Kaj naredi nazadnje? Reši nalogi na strani 22 in 23.
SPO: V učbeniku dobro preberi strani 32 in 33 in odgovori na vprašanja v zvezek: Kaj je značilno za otroške nalezljive bolezni? Katere otroške nalezljive bolezni si prebolel? V knjižici si poglej proti katerim tem boleznim si bil cepljen in jih zapiši. Prepiši besedilo iz spodnjega okvirčka. Kako veš, da si bolan? Kako lahko preprečiš prenašanje mikroorganizmov, da ne zboliš? Kaj nam trenutno še svetujejo po medijih, da ne bi zboleli za korono virusom? Kaj moraš nujno upoštevati pri zdravljenju bolezni? Zakaj moramo upoštevati rok uporabe na izdelkih iz trgovine? Poišči tri izdelke zapiši njihovo ime npr. jogut in njegov rok uporabe. Na kaj moramo biti še posebej pazljivi?
MAT: Utrjujej poznavanje ure. Nande stran 58 in 59. dz stran 29. V petek te čaka kratko preverjanje znanja iz časa.
ŠPO: Poveži se z Brino.
Veliko vztrajnosti in dobre volje ti želim pri reševanju. Javi kako ti uspeva.
PONEDELJEK 16.3.2020
GUM sodeluj z Brino pri izdelavi inštrumentov.
MAT Preveri, če imaš rečeno stran 27 v dz. natančno reši še stran 28. DOBRO preberi besedilo nalog. Utrjuj poznavanje ure skozi cel dan. Lahko si npr. napišeš, kdaj si zajtrkoval, umival zobe, sestavljal kocke in podobno.
SLO Sledi navodilom učnege lista Volk in sedem kozličkov3 če nimaš pravljice o Volku in 7 kozličkih doma si jo lahko prebereš na http://www.epravljice.si › volk-in-sedem-kozlickov..