Skoči na glavno vsebino

Angleščina

FRIDAY, 15. 5. 2020

NO, PA SE RES OČITNO PRAV KMALU VIDIMO, JUHUHU!

TOLE SO PA DANAŠNJA NAVODILA ZA TJA: 1.,2.- ITSY BITSY SPIDER.

HAVE A NICE DAY, BYE BYE! 🙂

FRIDAY, 7. 5. 2020 + TUESDAY, 12. 5. 

Cilj: Utrjevanje usvojene učne snovi.

HELLO, BRINA! DANES TI PA PRIPENJAM NAVODILA KAR ZA DVE URI.

ZA VEČ PODROBNOSTI KLIKNI SEM IN SI OGLEJ VIDEOPOSNETEK SPODAJ.

P.S.: Navodilo za ristanc mi je ušlo malo naprej, v sredino poti znanja. Se trudim s posnetki, kje se pa vseeno še zatakne. 🙂

GLAVNO PRI UTRJEVANJU JE, DA SE ZABAVATE, DA PONAVLJAŠ IN IZGOVARJAŠ BESEDE, JIH SLIŠIŠ… PA ŠE TOLE TI PRIŠEPNEM: NE BODI PRESTROGA DO SEBE, ČE SI ČESA NE ZAPOMNIŠ, SI GOTOVO ŠE BOŠ V NASLEDNJIH LETIH ŠOLE. NE BODI PA TUDI PREVEČ POPUSTLJIVA, ČE NEKAJ ZMOREŠ, JE ŠKODA, DA TEGA NE DOSEGAŠ. 🙂

TEACHER TANJA

*

TUESDAY, 5. 5. 2020

Cilj: Učenka preko pesmi in gibanja spoznava besede za poimenovanje živali v živalskem vrtu. 

HELLO, BRINA! UPAM, DA SI LEPO PREŽIVELA POČITNIŠKI TEDEN. PRAVIJO, DA SE MOGOČE KMALU VIDIMO! DO TAKRAT PA ŠE TAKOLE…

  • TALK

PONAVLJAJ BESDE IN ŠTEJ ZLOGE.

  • LISTEN, DANCE, SING 

POSLUŠAJ PESEM LET’S GO TO THE ZOO IN SE OB NJEJ GIBAJ.

  •  DRAW AND TALK 

V ZVEZEK NAPIŠI NASLOV: ZOO ANIMALS.  NARIŠI SVOJ ŽIVALSKI VRT. VKLJUČI ŽIVALI, KI SI JIH SPOZNALA DANES. POTEM GA PREDSTAVI: POVEJ, KATERE ŽIVALI SO V NJEM PO ANGLEŠKO. ČE ŽELIŠ, LAHKO TUDI POKLIČEŠ IN PREDSTAVIŠ MENI ALI PA POŠLJEŠ SLIKO.

*

TUESDAY, 21. 4. 2020

Cilj: Učenka preko gibanja spoznava besede za poimenovanje živali na kmetiji.

BRINA, HELLO! HOW ARE YOU? 🙂 ARE YOU GOOD? ARE YOU GREAT? ARE YOU WONDERFUL? SE SPOMNIŠ PESMI, KI SMO JO VEDNO ZAPELI OB ZAČETKU ANGLEŠČINE? 🙂

ZDAJ TE PA ŽE ČAKAJO NOVE NALOGE. DANES SE BOŠ VELIKO GIBALA!

  • NAJPREJ SE MALO OGREJ IN POTELOVADI. KLIKNI SEM.
  • PONAVLJAJ BESEDE OB POSNETKU 1.
  • OGLEJ SI POSNETEK 2 IN SE GIBAJ TAKO, KOT OTROCI V OZADJU.
  • ŠE ENKRAT POGLEJ POSNETEK 1. GIBAJ SE KOT ŽIVALI, KI JIIH POIMENUJEM.

TO JE ZA DANES VSE. HAVE A NICE DAY!

*

FRIDAY, 16. 4. 2020

Cilj: Spoznava besede za dele telesa.

HELLO, BRINA! KAKO SI? LEPEGA MEDVEDKA SI NARISALA. ZADNJIČ SI SPOZNAVALANJEGOVE DELE TELESA. DANES BOŠ Z MEDVEDKOM ZA ZAČETEK URE MALO ZAPLESALA. KLIKNI SEM.

TAKO. SI ŽE PLESNO RAZPOLOŽEN. ZDAJ PA SI OGLEJ ŠE TA POSNETEK IN SE ZRAVEN GIBAJ.

ZA KONEC KLIKNI ŠE SEM IN SPOZNAVAJ DELE TELESA. KLIKAJ NA SLIČICE IN PONAVLJAJ TOLIKOKRAT, DA BOŠ ZNAL PRAVILNO IZGOVORITI BESEDE.

*

TUESDAY, 14. 4. 2020

HELLO, BRINA! SI LEPO PREŽIVELA PRAZNIKE? 🙂 UPAM, DA SI IZKORISTILA LEPE SONČNE IN PROSTE DNI.

KER ŽE NEKAJ ČASA NISMO VEČ V ŠOLI MISLIM, DA SMO NABRALI DOVOLJ BESED ZA PROSTOČASNE DEJAVNOSTI S POMOČJO NAŠEGA MALEGA DNEVNIKA. FOTOGRAFIRAJ DNEVNIKE IN MI JIH POŠLJI. 🙂

POSLUŠAJ PESEM: MY TEDDY BEAR.

OGLEJ SI POSNETEK IN SPREMLJAJ NAVODILA.

NASLOV: MY TEDDY BEAR

Rešitev za barve medvedka: modre oči, rdeč nos, oranžna ušesa, roza roke in tačke, zelene noge, rumen trebušček.

TO JE VSE. LEPO SE IMEJ. BYE BYE!

*

TUESDAY, 7. 4. 2020

BRINA, LEP POZDRAV. BLIŽA SE PRAZNIK VELIKA NOČ. TUDI PRI ANGLEŠČINI BOŠ IZVEDELA NEKAJ O TEM PRAZNIKU.

  • NARIŠI MALI DNEVNIK.
  • EASTER EGG HUNT- OBIČAJ, KJER ODRASLI SKRIJEJO OTROKOM PIRHE. OTROCI JIH POIŠČEJO IN PIRHI SO NJIHOVI.
  • TUDI PEPPA PIG JE IMELA EGG HUNT. OGLEJ SI RISANKO PEPPA PIG- CHOCHOLATE EGG HUNT.
  • NA TEJ STRANI POIŠČI BESEDE, POVEZANE Z VELIKO NOČJO (so v modrem kvadratku, kot kaže spodaj). KATERE SI SLIŠALA V RISANKI? KLIKAJ NA BESEDE IN PONAVLJAJ.

  • IZBERI MED NASLEDNJIMA AKTIVNOSTIMA:

A)V ZVEZEK ZAPIŠI NASLOV: EGG HUNT.

NAJDI NEKOGA, DA SE BO IGRAL S TABO. TA NAJ MIŽI IN PO ANGLEŠKO ŠTEJE, DO KJER ZNA. POTEM PA ŠE ENKRAT OD ZAČETKA, DOKLER NE REČEŠ: YOU CAN START! TAKRAT LAHKO SOIGRALEC ZAČNE ISKATI PIRHE. POMAGAJ MU Z BESEDICAMI HOT, WARM IN COLD, K SI SE JIH UČILA PRI VREMENU (navodila spodaj).

V ZVEZEK POD NASLOV NARIŠI, KATERO SKRIVALIŠČE JE BILO NAJBOLJŠE.

B) V ZVEZEK NAPIŠI NASLOV: EASTER BUNNY

POTREBUJEŠ KOCKO. NARISALA BOŠ EASTER BUNNY-JA. KO JO PRVIČ ZAVALIŠ, BOŠ V ZVEZEK NARISALA OBRAZ IN UŠESA- TAKŠNA, KOT SO OB ŠTEVILU NA KOCKI V SPODNJI TABELI. KO VALIŠ DRUGIČ, RIŠEŠ TELO IN TAKO NAPREJ.

HAPPY EASTER! 

*

FRIDAY, 3. 4. 2020

BRINA! UPAM DA SI DOBRO. ŽE DOLGO SE NISMO VIDELI. POGREŠAM VAŠO DRUŽBO.

NALOGE ZA DANES:

  • NARIŠI MALI DNEVNIK.
  • OGLEJ SI POSNETEK: BABY SHARK. KATERE DRUŽINSKE ČLANE SI PREPOZNALA? NAŠTEJ JIH V ANGLEŠČINI. V POSNETKU LAHKO SLIŠIŠ DVE NOVI BESEDI ZA DRUŽINSKE ČLANE: GRANDMA (BABICA) IN DEDEK (GRANDPA).
  • ZAPLEŠI: BABY SHARK DANCE. ČE ŽELIŠ, LAHKO POSNAMEŠ SVOJ PLES IN MI GA POŠLJEŠ NA VIBER.
  • FAMILY ALBUM: OGLEJ SI VAŠ DRUŽINSKI ALBUM. PO ANGLEŠKO POIMENUJ ČLANE DRUŽINE NA FOTOGRAFIJAH.

TAKO, TO JE ZA DANES VSE. HAVE A NICE WEEKEND!

*

TUESDAY, 31. 3. 2020

Hello Brina! Upam, da izza oblakov kmalu posije sonček, da se boš lahko zunaj igrala. 🙂

  • NARIŠI MALI DNEVNIK.

 

  • KLIKNI SEM: FINGER FAMILY. POSLUŠAJ. PRVO PESEM LAHKO POSLUŠAŠ VEČKRAT. POMIGAJ S PRSTKI.

 

  • NAUČI SE PRVO PESEM. LAHKO NARIŠEŠ OBRAZKE NA TVOJE PRSTKE.

 

  • V ZVEZEK NAPIŠI NASLOV: FINGER FAMILY OBRIŠI ROKO. NARIŠI FINGER FAMILY- OBRAZKE.

 

Tako, to je za danes vse. Lepo se imej! 🙂

*

FRIDAY, 27. 3. 2020

Pozdravljena, Brina!

Danes naredi mali dnevnik, ko končaš s prosojnicami.

Te te bodo vodile skozi uro. Na njih je zvok- če ga ne slišite, me kontaktirajte. Če boste shranili datoteko kot dokument za Power Point 1997-2003, se zvok ne bo predvajal. Shranite kot Power Pointow dokument. PPT: UTRJEVANJE ZNANJA.

Prosim, da mi fotografirane nasmejane obrazke pošljete na e-mail ali viber.

Lep vikend!

*

TUESDAY, 24. 3. 2020

Brina, hello! 🙂 Še en nov teden je pred tabo, z njim pa nove preizkušnje. Vem, da ti dobro gre. Ob vsem šolskem vrvežu pa ne pozabi nase in na prosti čas. 🙂 Nove naloge za TJA:

  • Little Diary- napiši današnji mali dnevnik.
  • Weather Dance– zapleši, ponavljaj, pripevaj…
  • Ponovi izraze v povezavi z vremenom:

What’s the weather like today?

Za vsako vrsto vremena si izmisli gibe. Pokaži, kako npr. pada dež, kako piha veter… Ob tem izgovarjaj angleške izraze, ki si jih spoznala.

Izgovarjaj vrste vremena tako, da poudariš prvi glas, npr: It’s sunny, s-s-sunny! Za vsako vrsto vremena poskusi ugotoviti prvi glas.

Ob prosojnicah odgovarjaj na vprašanje: What’s the weather?

 

Nauči se še te izraze: IT’S COLD- Mrzlo je. IT’S WARM.- Toplo je. IT’S HOT.– Vroče je. Igraj se igro- staršem ali bratcu skrij predmet nekam na prosto, če pa ti dovolijo pa v svojo sobo, nekam v stanovanje… Naj iščejo predemet. Ko so blizu, jim namigni: IT’S HOT (vroče), ko so malo dlje IT’S WARM, ko pa so daleč stran reci: IT’S COLD!

To je za danes vse!

FRIDAY, 20. 3. 2020

Hello Brina:) Upam, da se boš tudi danes kaj sprehodil po svežem zraku in se igrala z bratcem. Čakajo pa te tudi nove naloge za angleščino. Pa začnimo!

  • Little Diary- napiši današnji mali dnevnik.
  • Spring Yoga

Še enkrat s prstkom sledi sredinim pomladnim besedam. Oglej si spodnje sličice. Se lahko postaviš v take položaje?

Po vrsti berem povedi ob sličicah. Ko preberem prvo poved, se postavi v prvi položaj in tako naprej.

Če želiš, si lahko izmisliš tudi svoje gibe. Izmisli si še kakšen gib za ostale pomladne besede.

Danes se boš naučil vprašati kakšno je danes vreme in odgovoriti na to vprašanje.

  • PESMICA: What’s the weather like today?

Poslušaj pesmico, se ob njej gibaj, pripevaj… Lahko jo poslušaš večkrat.

  • Malo povadi izgovorjavo angleških glasov- ponavljaj.

 

  • Poslušaj in izgovarjaj: What’s the weather like today?-Kakšno je danes vreme?

 

  • S prstkom sledi sličicam, poslušaj in izgovarjaj. (It’s sunny-sončno je itd.)

 

  • Weather wheel-vremensko kolo.

Izdelaj svoje ‘vremensko kolo’! Pomagaj si s predlogo (1). Poglej tudi spodnje zglede (1, 2, 3, 4). Pri izdelavi imaš sicer prosto pot, lahko pa tudi samo prerišeš kolo v zvezek. Če boš izdelala kaj zelo izvirnega, nekaj, na kar boš ponosna, mi to pošlji na e-mail (kosirtanja94@gmail.com).

12

4

Če želiš, se lahko doma z vremenskim kolesom takole igraš:

  • Vsako jutro nastavi vremensko kolo tako, da bo kazalo vreme zunaj. Pri tem v angleščini povej, kakšno je vreme. Spreminjanje vremena lahko opazuješ čez cel dan.
  • Nekdo naj ti v angleščini govori izraze za vreme, ti pa na vremenskem kolesu označuj, kaj ti je rekel.
  • Ti nekomu govori izraze za vreme, on naj pa to označuje na vremenskem kolesu.

UPAM, DA SI BILA DANES PRI ANGLEŠČINI USTVARJALNA IN TI JE BILO, KAR SI POČELA VŠEČ. Zapomni si, da se ti novih besed ni treba natančno učiti na pamet- dobro je že, če jih čim večkrat slišiš in ponoviš.

Danes bi rada prosila tvoje starše za odziv- kako vam je šlo ta teden, je kje kakšen problem, kaj bi lahko naredila drugače? Če imajo čas, mi lahko napišejo e-mail ali sms na številko, ki sem jo poslala v ponedeljek. Lep pozdrav vsem in lep vikend! Se slišimo naslednji teden.

*

TUESDAY, 17. 3. 2020

HELLO BRINA! Upam da si v redu! Sledi navodilom.

NAREDI PRVI MALI DNEVNIK V ZVEZEK (navodila so spodaj).

SHAPES YOGA (poslušaj posnetek, delaj tako, kot smo v šoli).

SPRING WORDS- V zvočnem posnetku so besede prebrane po vrsti. S prstkom sledi besedam. Ponavljaj za mano! Poskusi si jih čim več zapomniti.

GO FOR A WALK- Sprehodi se varno, v spremstvu staršev in po pravilih samoizolacije. Na sprehodu opazuj naravo. Katere od zgoraj naštetih stvari si videl? Nariši jih v zvezek pod naslov SPRING. Poskusi jih ustno poimenovati v angleščini. Pomagaj si s posnetkom.

__________________________________________________________________________________________________

Pozdravljena Brina!

Upam da preživljaš dneve na sončku s starši in bratcom ter paziš nase!

Za angleščino bom na spletno stran objavljala v torek in v petek, ko jo imate na urniku. Tisti dan bodo navodila naložena do osme ure zjutraj. Učenci boste SAMO ZA TISTE DNI, ko imate angleščino, vodili mali dnevnik dejavnosti. 

Date pomeni datum– zapiši ga nad oba kroga.

V prvi krog boš narisala, kakšna navodila si dobila tisti dan za angleščino. Nad ta krog ti ni treba ničesar pisati. Izbiraš lahko med:

Zvočni posnetek- angleško poimenovanje sličic z navodilii:

  1. DRAW/WRITE (riši/piši). 
  2. LISTEN TO THE STORY/READ A STORY (poslušaj/beri zgodbo). 
  3. DANCE/SING (poj/pleši).
  4. LISTEN AND DO THE TASK (poslušaj in naredi nalogo).
  5. REPEAT/TALK (ponovi/govori).

 

V drugi krog nariši, kaj si delala v prostem času.

Ko se bomo vrnili v šolo, bom dnevnike pregledala in skupaj bomo poimenovali nekatere prostočasne dejavnosti.

Se slišimo v torek.

Lep pozdrav, učiteljica Tanja

Dostopnost