Skoči na glavno vsebino

Danes je bil tudi za našo podružnico prav poseben dan. Praznovali smo dan šole. 

Tekom dneva so se učenci preizkusili in dokazali v:

  • spretnosti (zavezovanje vezalk – število ponovitev v eni minuti),
  • moči (preskakovanju vrvi – število preskokov),
  • znanju (hitrostni poštevanki – pokrivanje 100 računov),
  • spominu (čim večje število zapomnjenih sličic po enominutnem ogledu le-teh),
  • ustvarjalnosti (učenci so se prelevili v Groharja).

VTISI UČENCEV:

ZAVEZOVANJE VEZALK

Šlo mi je dobro. Drugo leto bom še boljši. 

Nisem mislila, da sem tako dobra. Kljub temu, da nisem zmagala, sem ponosna na svoj rezultat.

Ni mi šlo prav dobro, ker sem jih zavezal samo šestkrat. Upam, da se izboljšam.

Zdi se mi, da je bilo dobro, ampak bi lahko še izboljšala.

Mislila sem, da mi bo šlo bolje  in da bi bila vsaj tretja.

Mislim, da sem dober v tem.

Lahko bi bil boljši, a je bilo vseeno dobro.

Šlo mi je v redu, malo pa še manjka.

Mislila sem, da mi gre slabo, a mi je bilo vseeno. Na koncu sem bila prva.

MOČ – PRESKAKOVANJE VRVI

Počutil sem se dobro. 

Res nisem imela še takih rezultatov. Zato sem tako zelo ponosna.

Rekel bi, da mi je šlo kar dobro. Imel sem 150 skokov.

Zelo mi je šlo dobro in tega nisem pričakovala.

Zdelo se mi je, da ne bom skoraj zadnja, a sem ponosna.

Tukaj bom moral še malo povaditi.

Imel sem še moč, a je nisem izkoristil.

Brez pripomb.

Ko sem skakala, sem se čisto zasanjala. Šlo mi je dobro, a potem sem padla.

ZNANJE

Postavila sem nov osebni rekord. Zelo sem vesela.

Tudi poštevanka mi ni šla dobro, ker sem porabil 7 min in 11 sekund.

Lahko bi izboljšala čas.

Vesela sem bila zato, ker mi je šlo.

Bil sem dober. Porabil sem 5 min in 40 sekund.

Zmedli so me listki in računi.

V redu, vsaj nekaj za mišljenje.

Lahko bi bila hitrejša, a nisem se zavedala in sem nadaljevala počasi.

SPOMIN

Povedal sem nekaj sličic, ki jih drugi niso. 

Nisem si mislila, da imam tako zelo dober spomin.

Kar dober sem bil. Zapomnil sem si jih kar 19.

Nisem si mislila, da mi bo šlo tako dobro, ker v tem nisem tako dobra.

Zapomnila sem si 15 sličic od 30.

Bil sem dober in mislim, da imam zelo dober spomin.

Prehitro sem odnehal.

Opazil sem, da imam dober spomin.

Šlo mi je bolj slabo.

USTVARJALNOST

Všeč mi je bilo, da smo risali. 

Naredila sem zelo lepo sliko. To je moja najlepša slika na svetu.

Ni mi nastalo tako dobro. Vem, da lahko veliko bolje.

Zadovoljna sem z izdelkom. Risala sem drugo polovico Loke pozimi.

Narisala sem okolico Groharjevega Sejalca in ga nalepila.

Bil sem dober in mislim, da tudi vsi ostali.

Zdelo se mi je lepo.

To je bilo po Groharjevo.

Vedela sem, da mi bo uspelo. Zelo lepo rišem in s seboj sem imela ogromno barvic. Bilo je najbolje.

UČENCI SO SVOJE VTISE STRNILI TAKOLE:

Bil – a sem:

vesel, začuden, tekmovalen, srečen, ustvarjalen, “smejalen”, ponosen, včasih slab, zadovoljen sam s sabo, na začetku prestrašen, spreten,…

Naj zaključim z vtisom enega izmed učencev:

“Bilo je dobro in veliko bi lahko popravil.” 

GALERIJA

Dostopnost