Angleščina

FRIDAY, 29. 5. 2020

Hello! Vau, včeraj so mi bili prav vsi vaši izdelki za ustno oceno zares všeč. Potrudili ste se. Še enkrat bi vas rada prav vsakega posebej pohvalila.

Zadnjič ste spoznali poklice, danes pa si oglejte pripomočke, ki jih uporabljajo ljudje, ki te poklice opravljajo.

Najprej prepiši besede v zvezek: Occupations: predmeti. Izgovorjavo bomo pa ponovili kar v šoli! 🙂

Reši še WB, pg. 75. 🙂 Po tem pa reši še tole: Occupations_UL.

That’s it for today! See you soon! 🙂

*

TUESDAY, 23. 5. 2020

Hello! How are you? Ne vem, ali sem prav preštela… je to res že deseti teden šole na daljavo? V četrtek te čaka še zadnja ustna ocena pri angleščini. Po tem boš do konca šolskega leta le še pridno delal in sledil, pa si na konju! 🙂

1. URA

Reši: WB, pg. 72, 73.

2. URA

Spoznal boš besede za poklice. Najprej si oglej tale posnetek: People work. Če se prav spomnim, sta vam všeč Steve & Maggie… Če želiš, si oglej si še tale posnetek: Steve & Maggie.

Zdaj pa v zvezek napiši naslov OCCUPATIONS (poklici). Prepiši naslednje besede: OCCUPATIONS.

Besede utrjuj tudi na Quizletu: Occupations Quizlet. Tudi, če se ti v Quizlet ni še uspelo prijaviti, danes klikni na povezavo. Nižje na strani boš našel take kartice:

Če klikneš na zvočnik boš slišal še izgovorjavo besede. Vadi izgovorjavo s pomočjo Quizleta.

V četrtek se pa slišimo! 🙂 Dobr’ se nauč’! 🙂

*

FRIDAY, 22. 5. 2020

Hello! 🙂 Z nekaterimi smo se včeraj že videli na Teamsih. Danes pa ob 11h še z ostalimi. 🙂 Ker imamo že spraševanje, danes prilagam samo tale učni list o Sarahinem dnevu. Kaj počne Sarah čez dan? Razporedi njene dejavnosti.

V navodilih te čaka učni list. Razstrizi ga. Sivo obarvan del pusti cel (ne razstrizi vsake ure posebej!), belega pa razstrizi po vseh črtah (vse povedi).

Potem razporedi bele lističe poleg sivih glede na uro in dnevna opravila.

UČNI LIST: Sarah’s day.

Ko končaš, preveri rešitve: REŠITVE.

Potem lističe nalepi v zvezek.

Have a nice weekend, your teacher Tanja

TUESDAY, 19. 5. 2020

Hello! 🙂 How are you? I am good. Ne boste verjeli, včeraj in danes sem bila že v šoli z učenci prvih treh razredov! Pouk poteka precej drugače kot je pred varnostnimi ukrepi, pa vseeno vas pogrešam v šolskih klopeh. No, saj vam verjetno tudi doma ni tako zelo hudo. Tudi na daljavo bomo zmogli! 🙂

Ste se že dogovorili, v kakšnih skupinah boste v četrtek za spraševanje? Prosim, da mi to danes napišete na Viber. 🙂 Jaz vam pa odpišem, ob kateri uri se slišimo.

1. URA

Še vedno bomo govorili o šolskih predmetih. Reši tale učni list in mi ga pošlji: SCHOOL SUBJECTS.

Pa še tole v pomoč: I am into/I am interested in… pomeni: zanima me... 🙂

2. URA

Oglej si posnetek s Stevom in Maggie. Reši DZ, str. 69 in 70.

Besedne zveze iz str. 69 prepiši v zvezek pod naslov DAILY ROUTINES. Če kakšne ne poznaš, si mogoče še enkrat oglej posnetek, v katerem je omenjenih vleiko besednih zvez iz strani 69. Če še vedno ne veš, mi napiši sporočilo na Viber in ti bom pomagala.

Ne pozabi na četrtkovo ocenjevanje. Pripenjam pa še kriterije za ocenjevanje pri TJA, ki si jih oglej. Ti kriteriji bodo veljali tudi pri ustnem ocenjevanju in ocenjevanju plakata. Klikni: Kriteriji za pridobitev ustne ocene.

That is it for today! 🙂

Bye, bye.

*

FRIDAY, 15. 5. 2020

Hello, it was nice to see you!

Še enkrat te spomnim: ko govoriš, da imaš na urniku šolski predmet, rečeš I have maths in ne I’ve got maths (napaka na posnetku). 🙂 I’ve got rečeš takrat, ko si nekaj lastiš, nekaj IMAŠ, ti pa si ne lastiš šolskih predmetov.

Danes boš izpolnil tale delovni list: SCHOOL SUBJECTS.

Prva naloga je slušno razumevanje in jo bomo rešili kar na teamsih. Pri drugi nalogi pod točko a) najprej zapiši na levo stran urnika dneve v tednu. Pod točko b) pa v besedilo poleg ustreznega dneva zapiši tiste predmete, ki so na urniku označeni s kljukico. Ostala navodila so pa že zapisana v slovenščini.

Tako, se kmalu spet slišimo!

Have a nice weekend! 🙂

Your teacher Tanja

TUESDAY, 12. 5. 2020

Hello! How are you? 🙂 Danes je pa malo bolj deževen dan, ravno pravi za dve uri angleščine. Upam, da ste dobro in komaj čakam, da se slišimo. 🙂

Če želiš, vadi besede za TV programe na Quizletu: TV programmes- Quizlet.

1. URA:

Bralno razumevanje: Reši stran 67 in jo sam sebi preveri z rešitvami.

Kaj sem se naučil/a? Odpri stran 68. S pomočjo liveworksheets učnega lista (klikni) boš preveril svoje znanje zadnje učne snovi. Upoštevaj navodila na UL in mi ga pošlji.

POŠILJANJE:

Klikni: Email my answers to my teacher.

Prva vrstica: ime,

druga vrstica: razred,

tretja vrstica: predmet, 

četrta vrstica: moj e-mail: kosirtanja94@gmail.com .

2. URA:

Zdaj pa naprej na šolske predmete…

  • Napiši naslov SCHOOL SUBJECTS. Prepiši angleške besede in povedi: SCHOOL SUBJECTSPomembno je, da jih res prepišeš in to narediš natančno. Pri prepisu si pozoren na zapis in se ga tako učiš. Če samo prilepiš list, to nima enakega učinka. 🙂
  • Poslušaj pesem: What a wonderful world. Se je spomniš od lani? 🙂 Katere besede, ki si jih zapisal, so v pesmi? Označi jih s svinčnikom.
  • Oglej si spodnji posnetek. Ves čas ga lahko ustavljaš. S pomočjo posnetka dopolni svoj zapis v zvezku s slovenskimi prevodi. Prevedi vse, kar si zapisal. Sledi navodilom.

*

FRIDAY, 8. 5. 2020

Hello! Upam, da vame je tole dobro šlo. V sredo naslednji teden nas čaka skupen video klic. Za vas pripravljam izziv v povezavi z novim besediščem. Brez panike, ničesar še ne bomo ocenjevali, zato se sprosti. 🙂 Šlo bo bolj igro. Zmagovalcu pošljem čokolado na dom. 🙂

Do takrat si prepišite vse besede  v povezavi s televizijo (TELEVISION_vocabulary) na manjše listke. Shranite jih v kuvertico, ki jo lahko naredite tudi sami.

Besedišče lahko utrjujete tako, da iz kuvertice vlečete besede. Tiste, ki jih poznate (znate na glas razločno prebrati in veste, kaj pomenijo v slovenščini), lahko pustite zunaj. Tiste, ki jih ne poznate, dajte nazaj v kuvertico, da jih boste še enkrat ponovili. Ko v kuvertici ni več besed, lahko za tisti dan zaključite vajo.

Čakata vas pa še dve ustni ocenjevanji. Za datume se bomo dogovorili naslednji teden. Prva ustna ocenea bo spraševanje. Druga bo predstavitev izdelka. Navodilo za izdelek najdeš tukaj: ZADNJA USTNA OCENA. O vsem tem se bomo še dogovarjali v video klicu. 

*

Zdaj pa še navodila za današnjo uro.

Natisni učni list: What do you like watching on TV_slušno_pisno_UL. Če nimaš tiskalnika, ga odpri na računalniku in rešitve zapisuj v zvezek. Ker meni nagaja računalnik, boš slušne posnetke našel tukaj. Poglej četrtek, 7. maj, 3. ura. Navodila veljajo tudi zate. Glej posnetke: Juliet and Frank, Angela and Fred. Drugo stran UL je vaja za govorjenje. Reši jo s pomočjo svoje družine.

LP, učiteljica Tanja

*

TUESDAY, 5. 5. 2020

Hello! Kako ste se imeli med počitnicami? 🙂 Upam, da ste jih kar čim lepše preživeli.

Zdaj pa naprej, veselo na delo! 🙂

1. URA

Reši UL. Če ga ne moreš natisniti, v zvezek zapiši rešitve. Pri drugi nalogi klikni na povezavo in poslušaj posnetek ter rešuj naloge, kot ti govorijo navodila.

UL: What do you do in your free time or at weekends?

2. URA

Poslušaj posnetek. Se opravičujem, ker se kje slabše sliši. Lahko tudi vadiš izgovorjavo.

Prepiši besede v povezavi s televizijo: TELEVISION_vocabulary. Zraven vsakega programa nariši simbol, ki predstavlja to vsebino.

REŠI: WB, pg. 66

*

TUESDAY, 21. 4. 2020

Hello! 🙂 Kako ste? Upam, da ste lepo preživeli sončen vikend. Še ta teden, potem pa počitnice. 🙂 Jutri se slišimo.

Preglejte zvezke in si z rumeno označite, če česa ne razumete.

Današnja naloga pa je:

  • WB, pg. 62- Poveži. Označi tiste fraze, ki imajo v sebi besedico ‘go’-grem. Ali je na koncu -ing ali ne? Kaj pa pri ostalih?
  • WB, pg. 63- Predstavljaj si, da je pred tabo urnik tvojega tedna. Na glas govori o tednu po zgledu iz zelenega okvirčka. Tu boš spet pozoren na fraze, kjer je zraven ‘go’. Te imajo v teh primerih povedi na koncu -ing, ostale pa ne.
  • WB, pg. 64- V tabelo na levo zapiši aktivnosti, ki jih imaš na določen dan v tednu. V desno zapiši pravilne povedi, kot si jih tvoril ob strani 63 (On Mondays, I…). Nalogo 6 mi tudi fotografiraj in pošlji. Pri sedmi nalogi pobarvaj besedico, ki nam pove, da govorimo o ženski ali dekletu. Pobarvaj še nekaj, kar se tudi spremeni, če govorimo o ženski ali dekletu. Potem poveži povedi in jih prepiši.
  • WB, pg. 65- Reši po navodilih.

O strani 63 in o 7. nalogi na strani 64 bomo govorili tudi v Microsoft Teamsih, zato res natančno izpolni navodila.

Se slišimo! Have a nice day! Your teacher. 🙂

FRIDAY, 16. 4. 2020

Hello! 🙂 

Za angleščino danes si pa oglej posnetek.

Reši učni list. Naloga z naslovom ‘Listening’ se nanaša na zgornji posnetek. Poslušaj in rešuj. Če UL ne moreš natisniti, si le zapiši rešitve in imej UL odprt na računalniku. UL: What do you like doing

To je za danes vse. Utrjuj snov, malo vse skupaj preglej in mi pripravi dve vprašanji za današnji pogovor. 🙂

LP, teacher Tanja

TUESDAY, 14. 4. 2020

Hello! 🙂 I hope you had a nice Easter. 🙂 Did you play with Easter eggs? Did you see an Easter Bunny? 🙂 Upam, da ste imeli lepo veliko noč. Ali ste se igrali s pirhi? Ali ste videli velikonočnega zajčka? Predvsem upam, da ste na svoj način čim lepše izkoristili praznični vikend. Danes pa s polno paro naprej!

1. ura: TELLING TIME 

Vaje: Telling time. Izpolni interaktivno vajo in mi jo pošlji, kot smo vadili. Pri prvi nalogi z miško pravilno poveži. Pri drugi nalogi S CELO POVEDJO: It’s… zapiši, koliko je ura. 

POŠILJANJE:

Klikni: Email my answers to my teacher.

Prva vrstica: ime,

druga vrstica: razred,

tretja vrstica: predmet, 

četrta vrstica: moj e-mail: kosirtanja94@gmail.com .

2. URA: What do you like doing?

Oglej si posnetek:

Prepiši v zvezek: Prepis What do you like doing.

– DZ: Reši str. 60 in 61.

– Zvezek: Naslov je Exercise. Zapiši 5 povedi, s katerimi poveš, kaj rad delaš/kaj zelo rad delaš/česa ne maraš početi. Potem vprašaj še nekoga v družini in zapiši pet povedi o njem, npr.: He likes rollerblading. To je skupno 10 povedi.

Pa še to… Kje imaš zapisane vse besede za športe in prostočasne aktivnosti? Na začetku letošnjega zvezka pri snovi I can, I can’t! 🙂

To je vse! Bye!

*

WEDNESDAY: Viber klic ob 16.30. UČNI LIST

TUESDAY, 7. 4. 2020

Pozdravljeni učenci! 🙂 Upam, da ste včeraj uživali v športnem dnevu. Bliža se tudi velikonočni čas. Pa še sonček nas greje. 🙂 Saj ni tako hudo, sploh, če smo  vsi zdravi! 🙂 

Rada bi vas še enkrat opozorila na DZ, str. 58- fotografijo strani mi tisti, ki mi je še niste, pošljite na Viber.

*

PRVA URA: TELLING TIME AND DAILY ACTIVITIES 

Oglej si posnetek:

Zapis v zvezek:

Naslov: TELLING TIME

Preriši in prepiši.

 

 

 

 

 

 

What’s the time?

It’s a quarter past six.

*

Naslov: DAILY ACTIVITIES

  • get up- zbuditi se
  • brush teeth- umiti zobe,
  • have breakfast- imeti zajtrk,
  • go to school- iti v šolo,
  • have a snack- malicati,
  • finish school- končati s šolo,
  • go home- iti domov,
  • have lunch- imeti kosilo,
  • do homework- delati nalogo,
  • play with friends- igrati se s prijatelji,
  • play computer games- igrati računalniške igrice,
  • have a shower- tuširati se,
  • have dinner- imeti večerjo,
  • read a book- brati knjigo,
  • watch TV- gledati TV,
  • go to  bed- iti v posteljo,
  • fall asleep- zaspati.

I get up at a quarter past five.

On Mondays, I go to school at half past seven.

AT: ob _____ uri

*

Telling time: vadi s pomočjo spletnih nalog.

Daily activities: vadi s pomočjo quizleta.

*

Ko povadiš, reši še tale učni list.

To je interaktivni učni list. Ko ga boš rešil, izberi FINISH in Email my answers to my teacher. Ni za oceno, samo rada bi videla, kako ti gre. Tudi popravila bom. V pravokotnik levo zgoraj vpiši svoje ime.

V prvo vrstico napiši svoje ime. V drugo razred, v tretjo predmet. V zadnjo zapiši kosirtanja94@gmail.com- moj e-mail. Klikni send. Če ti UL popravi in zapiše pravilno na zadnji vrstici: I go to school, je to moja napaka. Prav je I go to bed. 

*

NAREDI ODMOR! Potrebuješ ga.

*

DRUGA URA: EASTER IN BRITAIN

Danes bomo spoznavali veliko noč v Veliki Britaniji. Hm, kje je že to? To je tista država, iz katere angleščina izhaja. 🙂

Na zemljevidu jo lahko najdeš tukaj. Saj veš, smo že gledali njeno glavno mesto London, pa London Eye…

  • Oglej si videoposnetek: Easter in Britain. Glej ga pozorno, saj te čaka na koncu poseben izziv!
  • Oglej in preberi si še te drsnice: Easter in Britain, da se še malo podučiš o Britanskih navadah.
  • Po tem reši kahoot. Pod ‘Join the game’ zapiši svoje ime in klikni: ok, go! Rešiš ga lahko večkrat, če želiš boljše rezultate.

Imaš še kaj energije danes, po vsej tej angleščini? 🙂 Če je odgovor da, super. Poglej spodnjo sličico. Če pa ne, pa mogoče lahko narediš Egg Hunt kakšen drug dan… V vsakem primeru bom vesela, če mi v angleščini poveš, kam si skril pirhe. Da dobim kakšno idejo. 🙂

P.S.: Poleg spodaj naštetih besedic lahko uprabiš tudi tiste, ki smo jih obravlavali pri mestu: on the left side… 

TAKO! TO JE ZA TA TEDEN VSE. Upam, da vas nisem preveč izmučila. LEPO PRAZNUJTE! 🙂

*

FRIDAY, 3. 4. 2020

Hello! Kako ste? Še danes, pa vikend! Skoraj vsi ste mi že poslali nalogo od prejšnjič. Če je še nisi, prosim, da to danes narediš. 🙂

Danes boš spoznal (ponovil) dneve v tednu.

  • Preglej si drsnice, jih prepiši in odgovori na vprašanja.

DAYS OF THE WEEK – zapis v zvezek

  • Vprašaj družinske člane: What’s your favourite day? Za vsakega zapiši vprašanje in odgovor v zvezek.
  • Reši učni list in ga nalepi v zvezek. Če ga ne moreš natisniti, samo zapiši rešitve. Days_of_the_week_UL
  • Pozabavaj se s to interaktivno vajo.

ZAPLEŠI, tako kot včasih v šoli. 🙂

Tako! To je za danes vse. Zdaj pa veselo skoči v lep, sončen vikend!

*

TUESDAY, 31. 3. 2020

Hello! I hope you are good! Ne morem verjeti, da se že tako dolgo nismo videli, vas je bilo pa lepo slišati v petek. Pošiljam vam naloge za danes.

Rešite Test 2 v DZ (pg. 56-59). Preglej s pomočjo rešitev.

Stran 58 mi fotografirajte in pošljite na Viber. 🙂

Na Quizletu lahko po želji vadite: besedišče za živali, besedišče za mesto. Če ne znate delati s Quizletom, si oglejte navodila na str. za 4.r (Angleščina) ali mi napišite na Viber.

Have a nice day! 🙂

*

FRIDAY, 27. 3. 2020

Hello children! I hope you are doing well! Mislim, da lepo sodelujemo in upam, da ste razumeli vse v povezavi z mestom.

Danes na strani 53 popravite napačne povedi. Oglejte si mesto na strani 54. Po zgledu iz prejšnje ure v (dialogues- giving directions) v zvezek zapišite dva dialoga usmerjanja po mestu, ki si jih sami izmislite (glej sliko v DZ). Fotografirajte dialoga in mi jih pošljite na Viber.

Super bi bilo, da to naredite že danes preden se slišimo ob 16.30.  Do takrat tudi preglejte novo snov, si podčrtajte manj jasne stvari… Lahko tudi zapišete kakšno vprašanje zame, da bomo čim bolje izkoristili naš klic.

Če želiš utrjevati besedišče s pomočjo interaktivnih iger, klikni sem. Če imaš težave s Quizletom si oglej navodila za prijavo na strani PŠ Bukovščica – pouk na daljavo – 4.r – angleščina (pri Tijanu, Tinkari in Valentini).

Se še slišimo kmalu! 🙂

*

TUESDAY, 24. 3. 2020

Hello everyone! I hope you are good!

Prejela sem večino vaših maket- vauuu, navdušena sem! Vidim, da vam delo od doma dobro gre, zato vam pošiljam navodila za dve novi uri angleščine, juhuhu! 😉 Today, you are going to learn more about towns

Sledi navodilom na prosojnicah.

GIVING DIRECTIONS- 1.,2. URA

Ali si vse razumel, uspel narediti? Če ne, me kontaktiraj. Ob koncu tedna te čaka nova naloga v povezavi z mestom, ki jo boš oddal.

Če želiš, si lahko ogledaš ta posnetek Steva, ki se vozi po mestu in opazuje vrste prevoza. Lahko tudi malo povadiš besede v povezavi z mestom z spletno igro.

*

FRIDAY, 20. 3. 2020

Hello Gaja, Ines, Petra, Neža, Maja and Maks! How are you? Upam, da ste vsi izkoristili ta lep teden tudi za kakšno aktivnost na toplem soncu. Vam je uspelo dokončat maketo vašega idealnega mesta? Danes bomo nadaljevali s projektom. Prosim, da mi do večera pošljete fotografiran izdelek in zapis, za katerega sledijo navodila spodaj. Fino je, da to naredite danes, da boste imeli med vikendom čim več prostega časa- tako si boste res nabrali moči za naslednji delovni teden. Ali se vam je bila zadolžitev pri angleščini všeč? Vas in vaše starše prosim za kakšen odziv na e-mail ali sms sporočilo. Veselim se že, da vidim vaše makete! 🙂 Se slišimo!

Reši pg. 52 v DZ. Po zgledu opisa tudi ti opiši svoje idealno mesto. Prilagam še en primer opisa mesta. Ko končaš, fotografiraj opis in maketo ter mi vse skupaj pošlji na: kosirtanja94@gmail.com. Dodaš lahko še kakšen svoj vtis- kako si se imel ob izdelovanju makete? Ti je vzela veliko časa? Ti je pisanje opisa predstavljalo velik izziv ali veliko težavo? 🙂

Primer opisa:

Our small town is Škofja Loka. Naše majhno mesto je Škofja Loka.

There is a castle on the hill.

There are many shops and a shopping centre.

There is a post office next to the bus station.

There is a church opposite the supermarket Nama.

There is our school next to the kindergarten.

There is a playground behind our school and a car park in front of the school.

There are three schools on the right side of the street.

There is also a railway station in Škofja Loka. You start at the bus station and go straight ahead. When you come to the roundabout, you go straight ahead, past Mercator supermarket and at the end of the road, there is a railway station on the left side of the street.

*

Hello Maks, Maja, Neža, Petra, Ines and Gaja!

I hope you are good. 

Danes se pa delo preko spletne učilnice tudi pri angleščini začenja zares. Upam, da nam zadeva čim bolje uspe, pa tudi, da se čim prej spet vidimo. Do takrat pa poskusi čim bolj slediti navodilom. V primeru, da ti kaj ne gre, sem na voljo- kontakt sem že poslala tvojim staršem. Ne boj se vprašati!

V DZ in nad vsako stvar, ki jo delaš v zvezek, napiši datum.

Zavedaj se, da si super že, če se potrudiš in poskusiš slediti učni snovi na trenuten način. 🙂

Ta teden boste doma v okviru ur angleščine in likovne umetnosti (to pomeni, da so ure TJA in LUM ta teden ‘združene’ in za vse veljajo skupna navodila) izdelali svoje idealno mesto. Izbrali si boste ime mesta, stavbe, ki bi jih radi imeli v njem – ne pozabite tudi na stavbe, ki so nujno potrebne za življenje – jih umestili na velik debelejši list, kot vidite na spodnji sliki in nato svoje mesto tudi opisali – kje stoji kakšna stavba in kaj v teh stavbah lahko počneš ali kupiš. Ob koncu tedna boste svoje mesto fotografirali, ga opisali in vse skupaj poslali na moj elektronski naslov.

*

TUESDAY, 17. 3. 2020

Pripenjam rešitve preverjanja znanja. Še enkrat ga preglej in naredi popravo v zvezek pod naslov CORRECTION.

Loti se projekta!

  • Preberi še enkrat seznam stavb v zvezku in izberi stavbe za v svoje mesto.
  • Izdelaj hiške – uporabiš lahko papirnate škatle od čaja, riža, makaronov, zdravil, itd. in jih pobarvaš ali oblepiš s papirjem – ne pozabi na lastnosti stavb (streha, okna, vrata).
  • Pripravi velik trši list ali več listov in jih zlepi skupaj. To uporabi kot podlago.
  • Nariši svoje mesto na podlago, prilepi izdelane hiške in vse lepo pobarvaj. Ne pozabi na ceste, parke, promet.
  • Svoje mesto poimenuj in ime napiši na izdelano maketo.
  • Ko si zadovoljen z izgledom svojega mesta, ga poslikaj. Sliko boš konec tedna z opisom – za katerega bom dala navodila v petek – poslal na moj elektronski naslov.

Uživaj v izdelavi, se slišimo v petek!

*

MONDAY, 16. 3. 2020

Pripenjam preverjanje znanja, ki smo ga reševali v petek: Preverjanje znanja 2, 5.r.

Rešitve bom objavila jutri.

Dostopnost