Skoči na glavno vsebino

Angleščina

FRIDAY, 13. 5. 2020

Cilj: Učenec utrjuje besede za poimenovanje oblačil. Vadi branje poznanih kratkih besed.

Hello, Filip!

No, danes boš pa malo ponovil besedišče v povezavi z oblačili.

Oglej si svojo omaro. Poimenuj kose oblačil, ki jih imaš v njej. Ali znaš povedati, kakšne barve so? Kakšni so na otip, so mehki (soft)? Govori v angleščini.

V zvezek danes nariši sebe v svojih najljubših oblačilih in nad risbo zapiši naslov: MY FAVOURITE CLOTHES. Po tem poimenuj oblačila na risbi. Izpolni še bralno kartico z oblačili in zapiši, katera so tvoja najljubša.

Več pa v šoli! 🙂

See you soon!

 

TUESDAY, 12. 5. 2020

Cilj: Učenec spoznava besede za poimenovanje oblačil. Vadi branje poznanih kratkih povedi.

Hello, Filip! Kako si se imel za vikend? Bilo je res lepo in sončno, kajne? Ali pri tebi danes dežuje, kot je bilo napovedano? No, če je tako, je potem ravno pravi dan za učenje… danes boš pri angleščini spoznal nekaj besed za poimenovanje oblačil.

  • Oglej si posnetek: Steve & Maggie- Getting dressed.
  • Klikni sem in upoštevaj navodila na učnem listu. Na UL je zapisana tudi dodatna razlaga. Če si razumel, super. Če ne, nič hudega, vse to boš še slišal in res dobro utrdil v šoli (če ne že letos, pa drugo leto). Učnega lista ni treba natisniti, še celo priporočam ti, da tega ne storiš. Če nimaš možnosti, da naloge izpolnjuješ ob računalniku, pa prilagam malo manj barvit učni list, ki bo porabil manj barve pri tiskanju. Manj barvit UL.

To je za danes vse.

Have a nice day, your teacher Tanja.

*

FRIDAY, 7. 5. 2020

Cilj: Učenec ponovi besede za poimenovanje družinskih članov. Vadi branje poznanih kratkih povedi.

Hello, Filip! No, danes pa nekaj o družinskih članih…

  • Oglej si posnetek: Family song.
  • Vadi besede, povezane z družino: klikni sem. Najdi sličice in jih klikaj. Poimenovani bodo člani družine. Mogoče še ne veš, kaj pomeni uncle. To je stric. Aunt je teta. Parents so starši. Pets so domači ljubljenčki. Ostale besede verjetno že poznaš. Besed za strica, teto in ljubljenčke ti ni treba vključiti v bralno kartico.
  • Še malo nižje na strani lahko gledaš sličice in ugibaš, kaj je na njih. Preveri, ali si prav uganil in klikni na sličico.
  • Igraj se spomin

Dopolni četrto bralno kartico in vadi branje. Na čertri kartici boš povedal, kdo je v tvoji družini.

Spodaj je moja kartica. Svojo naredi po mojem zgledu.

In my family, there are:

  • dad Klemen,
  • mum Nataša,
  • sister Anamarija,
  • sister Ula,
  • grandma Anica,
  • grandpa Tone.

Prebrana kartica:

Vadi branje vseh do zdaj izpolnjenih kartic. 🙂

HAVE A NICE WEEKEND! TEACHER TANJA.

*

TUESDAY, 5. 5. 2020

Cilj: Učenec ponovi besede za poimenovanje živali. Spozna poimenovanja življenskih prostorov živali. Razvrsti nekaj živali v pravi življenski prostor. Vadi branje poznanih kratkih povedi.

Hello Filip! 🙂 Počitnice so mimo, obeta pa se nam tudi, da se kmalu vidimo. Upajmo, da  bo res tako. Do takrat pa…

  • LISTEN AND WATCH .

Oglej si posnetek Walking through the jungle.

  • LISTEN, TALK, READ. 

Oglej si spodnji videoposnetek. Posnetek lahko kadarkoli tudi ustaviš in poskusiš kaj rešiti sam (npr. povezovanje živali in življenskih prostorov). Pri branju posnetek lahko ustaviš preden preberem jaz in poskusiš sam, lahko pa najprej poslušaš mene. Ker me računalnik malo heca so nekatere besede malo nerazločne, se opravičujem.

  • READING FLASHCARDS- WRITE, READ.

Bralna kartica št.3:

My favourite animal is _________________. – Dopolni poved in zapiši svojo najljubšo žival izmed tistih, ki smo jih spoznali pri angleščini. Pri zapisu si pomagaj s predstavitvijo iz posnetka prejšnje učne ure: 3.r- Živali + zapis.

It lives in _________________. – Zapiši, kje tvoja najljubša žival živi. Pomagaj si s sličico iz današnjga posnetka: 3-It lives…

Ko končaš zapis, fotografiraj svojo bralno kartico in mi jo pošlji. Po tem VADI branje iz kartic. Če želiš, mi lahko napišeš na e-mail ali na viber in se dogovoriva, da malo vadiva skupaj. 

*

TUESDAY, 21. 4. 2020

Cilj: Učenec utrjuje poznavanje besed za poimenovanje živali. Spozna tudi nova poimenovanja. Prepoznava manjkajoče črke v zapisu ter prvi glas in črko v besedi.

Pozdravljen, Filip! 🙂 Danes je zadnja angleščina pred počitnicami… se slišiva po prvem maju. V tem času se imej lepo, izkoristi prav vsak lep in sončen dan ter se spočij in naberi novih moči. Naloge za angleščino pa so take…

  • Razgibaj se! Klikni sem.
  • Oglej si spodnji posnetek. Ponavljaj besede, sledi navodilom.

Malce še preglej sličice živali spodaj. Koliko jih znaš poimenovati? Nič hudega, če še ne poznaš vseh. Bodi ponosen na to, kar že znaš. 🙂 Sličice: Animals.

That’s all for today. Bye! 🙂

*

FRIDAY, 16. 4. 2020

Hello! How are you? 🙂 Upam, da v redu. Pa je že spet petek, kako hitro gre čas, mi pa še vedno nismo skupaj…

Oglej si risanko, ki je nastala po knjigi avtorja Erica Carla: The Mixed-Up Chameleon.

Poskusi čim bolj obnoviti risanko po svojih besedah. Po tem preberi spodnje besedilo.

Risanka govori o kameleonu, ki si je želel biti drugačen. Od vsake živali, ki jo je srečal, je zato prevzel eno lastnost. Na koncu ni bil več podoben samemu sebi in je ugotovil, da je še vedno najbolje, če ostane tak, kot je.

Če lahko, natisni učni list: 3.r- The mixed-up chameleonNa glas preberi poimenovanja živali. Če kakšne ne znaš izgovoriti, jo izpusti in bodi pozoren, ko boš gledal risanko.

V vrstico pod vsako žival zapiši, katera po vrsti se je pojavila v risanki tako, kot si si zapomnil. Potem risanko še enkrat glej in preveri, če si prav razporedil.

Za konec pa se še malo poigraj na Kahootu. Zapiši svoje ime, da bom videla, da si res ti reševal. 🙂

Have a nice day!

*

TUESDAY, 14. 4. 2020

Hello! Že en teden je minilo od prejšnje angleščine. Upam, si lepo praznoval in se poigral na svežem zraku.

Malega dnevnika ni več potrebno delati. Z njegovo pomočjo smo zbrali že veliko besed za prostočasne dejavnosti. Fotografiraj ga in mi ga pošlji.

  • Zapoj pesem, to že znaš! Hello song
  • Spremljaj posnetek in navodila. Ker je bilo v hiši ta dan preveč živahno, sem ga posnela na prostem, zato se sliši veter in ptice. Upam, da te to ne bo motilo.

That is all! BYE, BYE!

*

TUESDAY, 7. 4. 2020

Filip, lep pozdrav. Ker se bližajo prazniki, boš danes imel podobno velikonočno uro kot Brina.

  • Nariši mali dnevnik.
  • Easter Egg Hunt- Običaj, kjer odrasli skrijejo pirhe, otroci pa jih iščejo. Ko jih najdejo, so njihovi.
  • Tudi Peppa Pig je imela Egg Hunt. Oglej si risanko: PEPPA PIG- CHOCHOLATE EGG HUNT.
  • Na tej strani poišči besede, povezane z veliko nočjo. Katere si slišal v risanki? Klikaj na besede in ponavljaj.
  • Utrjuj besede s spominom.
  • Izberi med naslednjima aktivnostima:

A) V zvezek z rdečo napiši Easter Egg Hunt.

Najdi nekoga, ki se bo igral s tabo. Ta naj miži in po angleško šteje, do kjer zna. Potem pa še enkrat od začetka, dokler ne rečeš: You can start! Takrat lahko soigralec začne iskati pirhe. Pomagaj mu z besedicami: Hot, warm, cold. Te si se naučil pri vremenu (navodila sodaj).

V zvezek pod naslov nariši, katero skrivališče je bilo najboljše.

B) V zvezek pod naslov zapiši: Easter Bunny.

Potrebuješ kocko. Narisal boš Easter bunny-ja. Ko jo prvič zavališ, boš v zvezek narisal obraz in ušesa- takšna, kot so ob številu na kocni v spodnji tabeli. Ko vališ drugič, riši telo in tako naprej.

HAPPY EASTER! 

*

FRIDAY, 3. 4. 2020

Filip, kako si? Vesela sem bila tvojega posnetka. Že trije tedni šole na daljavo so mimo. Pogrešam te že! Pred sončnim vikendom pa ti pošiljam še naloge za današnjo angleščino.

  • IZPOLNI MALI DNEVNIK
  • TEDDY BEAR YOGA

Razgibaj se z Meddyjem Teddyjem. V kakšne položaje se lahko postaviš?

  • SPOZNAJ ŠE VEČ BESED V POVEZAVI Z IGRAČAMI.
  • BERI.

Beri: Toys bralni list. Za izgovorjavo povedi si oglej posnetek iz prejšnje ure.

  • REŠI KVIZ.

Tako kot zadnjič sem ti tudi za današnje nove besede pripravila kviz. Poigraj se tukaj.

Vse besede v povezavi z igračami so zbrane tukaj: Besede-Toys. Ne sekiraj se, če jih ne veš ravno na pamet. Zate je važno, da bereš besede, izgovarjaš, aktiviraš možgančke. 🙂

Naslednjič pa bomo rešili en delček tretje bralne kartice. 🙂 Do takrat se pa lepo imejte! Učiteljica Tanja

*

TUESDAY, 29. 3. 2020

Filip! Upam, da si se imel lepo za vikend. Vesela sem bila tvojega posnetka. Ali pri tebi kaj sneži? Pri meni malo. Že čakam na sonce, pravijo, da bo kmalu spet toplo! Danes boš pri angleščini s pomočjo spodnjih posnetkov spoznaval igrače. Če še ne poznaš nobene besede, ti priporočam, da si najprej ogledaš drugi posnetek, nato pa prvi.

Pa še to: ti si letos prvič z mano.  Midva skupaj še nisva govorila o igračah. Posnetek je namenjen vsem tretješolcem, zato v njem rečem drugače.

  • IZPOLNI MALI DNEVNIK.

 

  • 1. POSNETEK: OPIS IGRAČE

Besede: NEW (nov), OLD (star), SOFT (mehek), HARD (trd).

Primer opisa igrače:

 

  • 2. POSNETEK: IGRAČE

V posnetku spodaj so igrače poimenovane. Oglej si posnetek.

Vadi besede.

  • KVIZ

KO BOŠ DOVOLJ PREPRIČAN VASE, KLIKNI SEM. VPIŠI SVOJE IME (Join the game- enter nickname- ok, go!), DA VEM KDO SI. REŠI KVIZ. REŠIŠ LAHKO VEČKRAT IN VADIŠ.

Lep dan še naprej! Učiteljica Tanja

*

FRIDAY, 27. 3. 2020

Filip, POZDRAVLJEN. Joj, se opravičujem, ker sem te zadnjič v nagovoru zamešala z Brino. Uvod je bil za vse isti, si pa imel ti drugačen učni list. Pozne ure se poznajo… Danes boš pa ti delal po malo drugačnem programu, kot sestrica.

Čakajo te bralne kartice. Bralne kartice so kartice, bova dopolnjevala kar nekaj časa. Danes boš rešil prvo. Ko jo rešiš, vadi branje iz nje Lani smo branje iz kartic ocenili, letos pa še ne vemo, kako se bo vse skupaj odvilo, je pa pomembno, da doma vadiš tudi to.

Za začetek te kartice natisnite. Razstrizi jih, tako da dobiš iz ene strani štiri majhne kartice. Poišči dva primerno velika kartona, ki ti bosta služila kot platnici za kartice. Kartice spni skupaj kot knjižico. KARTICE: 3.r- Bralne kartice- 2020

Ko kartice spneš, ti bodo v pomoč drsnice. Če jih boste shranili kot Power Point 93-03, se vam zvok na drsnicah ne bo predvajal, zato bodite pozorni, da jih shranite kot Power Pointovo predstavitev. DRSNICE: Reading flashcards- Filip

Ko končaš z dopolnjevanjem še malo vadi branje.

Prosim, da mi pošlješ fotografirano izpolnjeno bralno kartico. Če želiš in znaš, se lahko posnameš, kako bereš. Zelo vesela bi bila takega posnetka! 🙂

Lep vikend! Učiteljica Tanja

*

TUESDAY, 24. 3. 2020

Brina, hello! 🙂 Še en nov teden je pred tabo, z njim pa nove preizkušnje. Vem, da ti dobro gre. Ob vsem šolskem vrvežu pa ne pozabi nase in na prosti čas. 🙂 Nove naloge za TJA:

  • Little Diary- napiši današnji mali dnevnik.
  • Weather Dance– zapleši, ponavljaj, pripevaj…
  • Ponovi izraze v povezavi z vremenom:

What’s the weather like today?

Za vsako vrsto vremena si izmisli gibe. Pokaži, kako npr. pada dež, kako piha veter… Ob tem izgovarjaj angleške izraze, ki si jih spoznal.

Izgovarjaj vrste vremena tako, da poudariš prvi glas, npr: It’s sunny, s-s-sunny! Za vsako vrsto vremena poskusi ugotoviti prvi glas.

Reši učni list.

Nauči se še te izraze: IT’S COLD- Mrzlo je. IT’S WARM.- Toplo je. IT’S HOT.– Vroče je. Igraj se igro- staršem ali bratcu skrij predmet nekam na prosto, če pa ti dovolijo pa v svojo sobo, nekam v stanovanje… Naj iščejo predemet. Ko so blizu, jim namigni: IT’S HOT (vroče), ko so malo dlje IT’S WARM, ko pa so daleč stran reci: IT’S COLD!

To je za danes vse!

FRIDAY, 20. 3. 2020

Filip! Hello! Upam, da si se imel ta teden lepo s sestrico in starši. Verjamem, da je včasih tudi težko imeti šolo od doma, ampak vem, da ti bo uspelo. Uživaj tudi v današnjem sončnem dnevu!

Za angleščino pa naredi naslednje stvari:

– LITTLE DIARY– Dopolni mali dnevnik.

– SPRING YOGA: Še enkrat s prstkom sledi sredinim pomladnim besedam.

Oglej si spodnje sličice. Se lahko postaviš v take položaje?

Po vrsti berem povedi ob sličicah. Ko preberem prvo poved, se postavi v prvi položaj in tako naprej.

Če želiš, si lahko izmisliš tudi svoje gibe. Izmisli si še kakšen gib za ostale pomladne besede.

 

– WHAT’S THE WEATHER LIKE TODAY?

Poslušaj pesmico, se ob njej gibaj, pripevaj… Lahko jo poslušaš večkrat.

What’s the weather like today? Kakšno je danes vreme?

It’s sunny. Sončno je.

 

-SLEDI S PRSTKOM, IZGOVARJAJ, VADI.

WH, WH, WH.

TH, TH, TH.

ER, ER, ER.

AY, AY, AY.

 

-SLEDI S PRSTKOM, IZGOVARJAJ, VADI.

 

-BERI:

What’s the weather like today? It’s sunny.

What’s the weather like today? It’s cloudy.

What’s the weather like today? It’s partly cloudy.

What’s your favourite weather? My favourite weather is sunny.

What’s your favourite weather? My favourite weather is cloudy.

Zapomni si: Ne ‘sekiraj’ se, če zdaj še ne poznaš vseh besed, ne razumeš vsega… zate je pomembno da izgovarjaš, se trudiš pri branju, ponavljaš… Če si vsaj malo ponavljal zgornje besede in se potrudil, bodi ponosen nase.

  • Weather wheel-vremensko kolo.

Izdelaj svoje ‘vremensko kolo’! Pomagaj si s predlogo (1). Poglej tudi spodnje zglede (1, 2, 3, 4). Pri izdelavi imaš sicer prosto pot, lahko pa tudi samo prerišeš kolo v zvezek. Če boš izdelal kaj zelo izvirnega, nekaj, na kar boš ponosen, mi to pošlji na e-mail (kosirtanja94@gmail.com).

12

4

Če želiš, se lahko doma z vremenskim kolesom takole igraš:

  • Vsako jutro nastavi vremensko kolo tako, da bo kazalo vreme zunaj. Pri tem v angleščini povej, kakšno je vreme. Spreminjanje vremena lahko opazuješ čez cel dan.
  • Nekdo naj ti v angleščini govori izraze za vreme, ti pa na vremenskem kolesu označuj, kaj ti je rekel.
  • Ti nekomu govori izraze za vreme, on naj pa to označuje na vremenskem kolesu.

UPAM, DA SI BIL DANES PRI ANGLEŠČINI USTVARJALEN IN TI JE BILO KAR SI POČEL VŠEČ.

To je za danes vse. Če starši utegnete, vas prosim, da mi pošljete kakšno pripombo na naše spletne učne ure na e-mail ali sms sporočilo. Vseh komentarjev bom vesela, tudi tistih, ki povejo, kaj vas je zmotilo- le tako se lahko izboljšam. 

Lep vikend, se slišimo naslednji teden!

*

TUESDAY, 17. 3. 2020

HELLO FILIP! I hope you are well!

NAREDI PRVI MALI DNEVNIK V ZVEZEK (navodila so spodaj).

SHAPES YOGA (poslušaj posnetek, delaj tako, kot smo v šoli).

SPRING WORDS- Poskusi sam prebrati spodaj zapisane besede.

Preveri svoje branje. Poslušaj spodnji posnetek in izgovarjaj besede skupaj z mano.

Besede, ki jih pravilno prebereš zapiši v zvezek pod naslov SPRING.

GO FOR A WALK. Pojdi na sprehod v naravo s starši ob upoštevanu pravil izolacije. Katere od stvari, ki si jih zapisal v zvezek, si videl? Obkroži jih.

Na glas beri:

It’s spring.

I have a flower.

I see a kite.

There is a bird.

There is a rainbow.

There are seeds.

Preveri svoje branje. Vadi!

To je  vse za danes. Se slišiva v petek!

______________________________________________________________________________________

Pozdravljen Filip!

Upam, da se doma lepo igraš s sestrico in mirno preživljaš dneve. Pazi nase!

Za angleščino bom na spletno stran objavljala v torek in v petek, ko jo imate na urniku. Tisti dan bodo navodila naložena do osme ure zjutraj. Učenci boste SAMO ZA TISTE DNI, ko imate angleščino, vodili mali dnevnik dejavnosti. 

Date pomeni datum– zapiši ga nad dva kroga.

Nad prvi krog boš napisal ENGLISH TIME in vanj NARISAL, kakšna navodila si dobili tisti dan za angleščino. Izbiraš lahko med spodnjimi sličicami.

Zvočni posnetek: Angleško poimenovanje sličic z navodili.

  1. DRAW/WRITE (riši/piši). 
  2. LISTEN TO THE STORY/READ A STORY (poslušaj/beri zgodbo). 
  3. DANCE/SING (poj/pleši).
  4. LISTEN AND DO THE TASK (poslušaj in naredi nalogo).
  5. REPEAT/TALK (ponovi/govori).

Nad drugi krog napiši MY FREE TIME in vanj NARIŠI, KAJ SI DELAL V PROSTEM ČASU.

Ko se bomo vrnili v šolo, bom dnevnike pregledala in skupaj bomo poimenovali nekatere prostočasne dejavnosti.

Se slišimo v torek.

Lep pozdrav, učiteljica Tanja

Dostopnost