Angleščina

FRIDAY, 29. 5. 2020

Hello! Še enkrat bravo za super plakate. Danes vam kot zadnjo uro na daljavo pripenjam samo tale učni list z nasprotji: OPPOSITESKlikaj kvadratke in najdi besede.

Ko rešiš UL, prepiši besede v zvezek tako, da tvoriš nasprotne pare, na primer: TALL-SHORT (visok, nizek). Naslov je OPPOSITES.

Več pa v šoli. 🙂

Have a nice weekend and see you soon!

*

TUESDAY, 26. 5. 2020

Hello! 🙂 How are you? Če sem prav preštela smo že v desetem tednu izobraževanja na daljavo! Vau, res vam dobro gre. Še malo, pa bomo na koncu šolskega leta. 🙂

Open you exercise book on page 67 and complete it. Complete page 68, too.

Dopolni pisma z ustreznimi besedami. Če pa ne razumeš navodil, mi hitro piši na Viber. Danes še rešujemo in utrjujemo v DZ, saj te poleg nalog na spletu v četrtek čaka še ustno ocenjevanje.

That’s it for today. Bye, bye. 🙂

*

FRIDAY, 22. 5. 2020

Hello, Tian, Tinkara and Valentina.:) How are you? I hope you are good. Pred sončnim vikendom te čakajo še naloge za angleščino. Še malo, pa bo!

Danes si še enkrat oglej posnetek za vajo:

Če še nisi opisal oseb na koncu posnetka, to naredi danes, v zvezek. Če si to že naredil, v zvezek opiši dva svoja družinska člana po zgledu iz posnetka.
Reši WB, pg. 66. 🙂
Lahko si ogledaš tudi posnetek s Stevom in Maggie: klikni sem.
Ko rešiš stran v DZ (ne goljufaj 😉 ), preveri rešitveZraven so tudi rešitve za prejšnjo uro.
That’s all for today! Bye, bye!
*

TUESDAY, 19. 5. 2020

Hello! Ne boste verjeli, danes in včeraj sem bila že v šoli z učenci prvih treh razredov. Pouk poteka precej drugače kot pred  varnostnimi ukrepi. Pa vseeno vas pogrešam v šolskih klopeh. 🙂 No, pa saj tudi doma ni tako slabo, kajne. Tudi na daljavo bomo zmogli! 🙂

Danes boš reševal WB, pg. 64 & 65. Če se pri prejšnji uri še nisi opisal v zvezek, to naredi danes po mojem zgledu iz prejšnje ure. Tukaj ti še enkat pripenjam drsnice iz projekcije, s katerimi si pomagaj: WHAT DO YOU LOOK LIKE?

Pripenjam pa še kriterije za ocenjevanje pri TJA, ki si jih oglej. Zate veljajo to leto le še kriteriji za ocenjevanje plakata. Bodi torej pozoren nanje, ko boš pripravljal predstavitev. Klikni: Kriteriji za pridobitev ustne ocene.

Rešitve za današnjo in prejšnjo uro ti pa prilepim v petek. 🙂

Have a nice day!

*

FRIDAY, 15. 5. 2020

Hello! 🙂 Lepo vas je bilo videti na Teamsih!

Zdaj pa naprej…

Če imaš možnost, natisni tale slovarček: SLOVARČEKČe nimaš tiskalnika, ga pa prepiši- vaja zapisa dela mojstra. 🙂

Imej ga zraven pri ogledu posnetka. Pripravi tudi zvezek. Slovarček po končanem delu nalepi.

Oglej si ta posnetek:

Sledi navodilom na posnetku in v zvezek zapisuj skladno z njim.

Za konec še reši DZ, str. 63.
P.S.: Še tole, če si boš mogoče zapomnil… Pravilo pri angleščini je, da najprej povemo dolžino las, potem če so skodrani ali ravni, na koncu pa barvo. Ali najdeš napako na posnetku?
 *

TUESDAY, 12. 5. 2020

Hello! How are you? Danes je malo bolj deževen dan. Tudi kakšen tak paše, kajne?

Danes pa o delih telesa. 🙂 Najprej si oglej tale posnetek s Stevom in Maggie.

Potem pa še spodnji posnetek, kjer boš ponovno sllišal podobne besede v povezavi s telesom. Ob posnetku lahko vstaneš in kažeš na svoje dele telesa ter na glas ponavljaš. Če v učenje vključiš gibanje in aktivno govoriš, si še bolje zapomniš nove besede. 🙂 

Zdaj pa malo pisanja v zvezek. Napiši naslov: My body. Nariši in pobarvaj se in na sebi označi vse dele telesa, ki jih najdeš tukaj: 4.r-Body partsOznačiš tako, da iz slike potegneš puščico in zapišeš besedo. Bodi res natančen in označi vse obravnavane dele telesa, saj se boš iz tega zapisa tudi učil v prihodnje.

Zdaj te pa čaka še učni list na liveworksheets. Dopolni ga tako, da v prvem stolpcu piše slovenska beseda za del telesa (pazi, vse slovenske besede napiši v ednini), v drugem beseda v ednini (ena stvar), v tretjem pa v množini (več stvari).  PRIMER: roka, an arm, arms. Pri ednini ne pozabi na A ali AN!

POŠILJANJE:

Klikni: Email my answers to my teacher.

Prva vrstica: ime,

druga vrstica: razred,

tretja vrstica: predmet, 

četrta vrstica: moj e-mail: kosirtanja94@gmail.com .

BESEDE LAHKO VADIŠ TUDI NA QUIZLETU: BODY PARTS- QUIZLET.

ČE ŽELIŠ-DODATNA NALOGA: če imaš velik plakat ali pa krede za na dvorišče, te lahko nekdo obriše. Potem na obrisanem telesu kaži, kje je kakšen od tvojih delov telesa in jih na glas poimenuj v angleščini. Če ti je ideja všeč se lahko tudi posnameš in mi pokažeš, kako že obvladaš poimenovanje delov telesa. 

*

FRIDAY, 8. 5. 2020

Hello, četrtošolci! Hvala za poslano. Naslednji teden v sredo se slišimo, več se pa dogovorimo na Vibru.

Letos vas čaka še eno ustno ocenjevanje. Prilagam vam navodila. Več vam bom razložila preko video klica. Takrat vam tudi sporočim datum za ocenjevanje. Klikni sem: ZADNJA USTNA OCENA.

Če želite, lahko za utrjevanje rešujete spodnje spletne vaje.

Danes boš še vedno utrjeval. Reši TEST 2 do konca (str. 60, 61, 62). Ko rešiš, ga preveri s pomočjo rešitev. Pri vsaki nalogi si lahko sam oceniš, koliko točk bi dosegel. K nalogam tudi nariši različne smejkote. Z njimi označi, kako težka se ti je zdela naloga.

Cel test mi obvezno pošlji na Viber fotografiran in popravljen. Če ti kaj ne gre, se lahko dogovoriva za Viber klic in ti pomagam. Lahko tudi pri popravljanju. Do torka bi želela imeti zbrane v se vaše teste. 

Lep pozdrav, teacher Tanja

*

TUESDAY, 5. 5. 2020

Hello! 🙂 Ali ste dobro? Kako ste preživeli počitnice? 🙂 Upam, da ste uživali. Zdaj pa veselo na delo! Rada bi vas še opomnila na plakat sobe. Nisem še prejela vseh fotografij. 🙂

V današnji uri boste pisali pisma. Rešite WB, pg. 57, 58 & 62. 

DODATNA  NALOGA: Napiši kratko pismo za sošolca ali učiteljico. Če imaš njegov/njen naslov, mu ga/ji lahko tudi pošlješ, lahko pa tudi fotografiraš pismo in ga pošlješ sošolcu/sošolki na Viber. 🙂

*

TUESDAY, 21. 4. 2020

Hello! 🙂 How are you? Upam, da ste v redu. Jaz sem ta vikend izkoristila za potep po sončni okolici svojega doma. Kaj pa vi? Ste si kaj ‘prevetrili’ možgančke zunaj na zraku? 🙂 Čakajo vas nove naloge za angleščino… Kmalu se tudi slišimo. Preveri na Vibru.

  • Preberi besede za pohištvo, če še ne znaš dobro besed. Oglej si posnetek o pohištvu (spodaj). Ponavljaj besede.
  • Če še nisi utrdil predlogov (in, on, under…) vadi pesmico. To se nauči na pamet. Najdeš jo spodaj.
  • Reši DZ, str. 56.
  • MY BEDROOM: To nalogo naredi natančno. Plakat fotografiraj in mi ga pošlji na Viber.

Naredi plakat, s katerim boš predstavil svojo sobo. Naslov: MY BEDROOM. Plakat mora vsebovati risbo sobe ter poimenovanje pohištva. Plakat mora vsebovati vsaj deset povedi, ki opisujejo, kje je kakšen predmet, na primer: There are marbles under the bed. There is a teddy bear on the cupboard. Če imaš v sobi kakšno igračo, poimenuj tudi te in zapiši, katera je tvoja najljubša.

*

FRIDAY, 16. 4. 2020

Hello! Danes pa utrjevanje.

Še enkrat ponovi besede s pomočjo posnetka:

.

Vadi tukaj in tudi na tej povezavi. 🙂

Zapoj pesmico o predlogih.

Še malo preglej to spletno stran. Klikni na kakšno stvar, ki ti je bila všeč ali pa se ti je zdela težka in utrjuj.

Po tem pa reši str. 54 in 55 v DZ. 

*

TUESDAY, 14. 4. 2020

Hello! Ste lepo praznovali veliko noč? Upam, da. Ste kaj barvali Easter eggs in se igrali z njimi? Jaz sem se imela lepo. 

  • Najprej vam pripenjam posnetek, ki ga je naredila učiteljica Mihela. Predstavila je svojo Easter basket. Bodi pozoren na to, katere besede je uporabila za opisovanje pozicije predmetov.
  • Igraj se igro Potapljanje ladjic (Battleship: There is a…). Igra: battleship.

Če imaš možnost, natisni dva lista. Če ne, se igraj tako, da samo zapišeš povedi (zgled je spodaj) in tabelo gledaš na računalniku. Potrebuješ soigralca. Daj mu en list. V tabeli naj označi pet ‘battleship-ov’, se pravi pet ladjic. Tudi ti označi pet ladjic. Ne pokaži jih soigralcu. 

Ugibaj, kje ima soigralec ladjice. Če na primer misliš, da je ladjica X na spodnji sliki, rečeš: There is an apple under the table (=poglej, katera fraza je navpično nad X in katera beseda vodoravno z X in tvori poved).

  • Reši: WB, pg. 53.

Have a nice day! 🙂

*

WEDNESDAY: Viber klic ob 16.00. UČNI LIST 

TUESDAY, 7. 4. 2020

Hello! Ne morem verjeti, da bo v petek že en mesec od kar smo se nazadnje videli. Upam, da pri vas gre vse po načrtih. 

Učiteljica Mihela je pripravila super drsnice, ki si jih lahko ogledate in z njimi ponovite ‘there is, there are’ in nekaj besed za pohištvo. Oglejte si: My_bedroomZa vas navodila za domačo nalogo ne veljajo, te drsnice sem pripela le zato, ker se mi zdi ogled le-teh dober način za utrjevanje snovi.

Danes se bomo lotili predlogov. To so besedice, s katerimi povemo, KJE JE NEK PREDMET. 

  • Oglej si videoposnetek: PREPOSITIONS- PREDLOGI.

  • V zvezek naredi prepis. Namesto fotografij nariši medvedka in škatlo. Prepis: PREPOSITIONS

 

  • Oglej si spodnji videoposnetek. Opazil boš, da se pozicije mojih rok spreminjajo glede na predlog. In=v, na posnetku je ena roka v drugi in tako naprej. S pomočjo pesmi si boš lažje zapomnil predloge. Nauči se pesem na pamet, zraven pa tudi gibe!

  • Reši DZ, str. 51 in 52 v celoti.

 

DODATNA NALOGA- ČE ŽELIŠ. 🙂

Petošolcem sem dala poseben izziv, saj se bliža velika noč. Easter Egg Hunt je običaj, kjer odrasli skrijejo otrokom pirhe po vrtu, otroci pa jih iščejo. Pirhi, ki jih najdejo, so njihovi. 

Če želiš, lahko tudi ti izpolniš spodnjo nalogo ali pa si izmisliš kaj podobnega. Če se boš lotil Easter Egg Hunta bom vesela tudi kakšne fotografije ali pa risbice dobrih skrivališč, da bom lahko še jaz doma kaj ušpičila. 🙂

*

FRIDAY, 3. 4. 2020

Hello! Kako si? Že kaj komaj čakaš vikend? Jaz tudi. Sonce bo! 🙂 Večinoma ste mi lepo poslali naloge, ki ste jih do zdaj imeli (nariši hišo, krogi v zvezku). Če še nisi poslal/a, prosim to naredi, da vidim, kako ti gre. 🙂

Najprej se bomo malo ogreli, da nam bo potem bolje šlo. Če želiš, zapleši! 😉

  • Danes boš spoznaval razliko med there is (tukaj je…) in there are (tukaj so…). Da ne bova preveč komplicirala s pisno razlago, si oglej posnetek:

Reši DZ pg. 52/3.nal. 3

Natisni učni list in ga reši. Če nimaš tiskalnika, samo oštevilči in zapiši rešitve pod naslov: Handout- There is/there are.

Bathroom Clipart Images, Stock Photos & Vectors | Shutterstock

Oglej si zgornjo fotografijo in na glas preberi povedi:

There are windows in the batrhoom.

There is a bath in the batrhoom.

There is a toilet in the bathroom.

There are flowers in the bathroom.

Opiši kakšen prostor v vaši hiši na podoben način. Zapiši 10 povedi.

To je za danes vse. 🙂 Lep vikend ti želim!

 *

TUESDAY, 31. 3. 2020

Hello! Upam, da ste fino. Ali pri vas sneži? Pri meni malo. Ah, saj pravijo, da bo kmalu spet toplo!

  • 1. POSNETEK: STEVE AND MAGGIE

Oglej si ta posnetek. 🙂 Katere predmete je Maggie postavila v napačne sobe? Ali poznaš še kakšne besede za pohištvo?

  • 2. POSNETEK: FURNITURE

  • PREPIS

Prepiši v zvezek: My House Vocabulary

  • QUIZLET

Vadi na Quizletu.

To je za danes vse! 🙂 LP, teacher Tanja

*

FRIDAY, 27. 3. 2020

Hello Tinkara, Valentina and Tijan! Verjamem, da ste izpolnili vse naloge, vendar sem pogrešala vaše fotografije na Vibru. Danes se pa ob 16.30 slišimo, juhu!

Če želite, lahko rešite kakšno vajo za utrjevanje I like in I have got.

Začeli boste spoznavati novo snov. V prihodnjih tednih se boste ukvarjal s hišo, njenimi prostori, pohištvom… Za začetek si oglejte naslednje prosojnice:My dream house. Sledite jim, poslušajte in izgovarjajte besede. Naredite tudi prepis.

Potem narišite v zvezek vašo hišo od strani (po spodnjem zgledu). Lahko narišete tudi svojo sanjsko hišo. Vsak prostor tudi poimenujte in ime zapišite na sliko. Sliko fotografirajte in mi jo pošljite na Viber.

Ko izpolnite naloge, lahko utrjujete besedišče na tej povezavi. Če si ne morete ogledati vseh sličic, se vpišite na Quizlet. Navodila so spodaj:

Vem, da je v tem času verjetno tudi za vas in za vaše starše (kot tudi za učiteljice in učitelje) potrebno kar veliko ukvarjanja s tehnologijo in raznimi kanali, pa vendar vas spodbujam, da se res prijavite v Quizlet. Nameravamo ga uporabiti tudi, ko se vrnemo v šolo. Ko boste vpisani, je uporaba za vas zelo enostavna. 🙂 Ko se igrate, lahko vadite na različne načine- ogledate si lahko tudi na sliki obkrožene različne načine interaktivnih vaj za utrjevanje besedišča.

*

TUESDAY, 24. 3. 2020

Hello children! I hope you are good! Ko odprem youtube in na njem vidim tale posnetek, se pogosto spomnim na vas. Tudi danes lahko, če želiš, malo zaplešeš in se ogreješ, ker te po tem čaka še ena gibalna naloga… 

Če si zaplesal (ali če nisi), je pred tabo ‘animal yoga’. Razgibaj se! Se lahko postaviš v vse položaje? Ko se uspešno postaviš v nek položaj, izgovori npr.: I’m a butterfly! 🙂

Super, razgibal si se- tudi pri TJA. 🙂

Danes se boste malo sprehodili po hiši in njeni okolici in ob tem še kaj zapisali za angleščino. Še to- poimenuj le stvari, za katere že poznaš angleške besede. Vsa navodila najdete tukaj. Nad zapis napišite datum. Izdelek fotografirajte in pošljite na gmail kosirtanja94@gmail.com ali na viber.

Za vas imam tudi poseben IZZIV. Kliknite na to povezavo. Tu najdete kviz.

Najprej vpišite vzdevek (enter nickname, OK, go!)- ta naj bo vaše pravo ime, da bom videla, da ste kviz res rešili! Potem lahko začnete z igro. ‘Next’ pomeni naslednji (greš na naslednjo stran). 

Izziv je odprt do petka, 27. 3. 2020. Do takrat ga vsi rešite, jaz pa bom pregledala, kdo je dosegel največ točk in objavila rezultat!

FRIDAY, 20. 3. 2020

Hello Tian, Valentina and Tinkara! I hope you are well. Lepo izkoristite te sončne dni s starši in bratci ter sestricami. Zdaj pa kar pogumno naprej, reševat angleščino! Danes boš reševal nekaj v delovnem zvezku, malo pa se boš tudi igral. 🙂 Ne pozabi povsod zapisati datuma. Tvoje starše bi rada danes prosila za kakšen odziv na delo pri TJA do zdaj- če imate kakšno minutko časa se lahko ‘tipkamo’ preko e-maila. Če želite, mi sporočite, kaj vam je bilo pri delu všeč in kaj bi lahko izboljšali. Le tako lahko skupaj napredujemo. 🙂 LP, učiteljica Tanja

REŠI: WB, str. 47, 48, 49 – reši in z rešitvami preglej, česar še nismo preverili v šoli.

Ponavljanje za nazaj:

Igraj se spodnje igre.

1.  The animal board game.

2.  The mime game- Toys.

Interaktivne vaje:

Izberi tisto področje, za katerega misliš, da potrebuješ največ vaje. Po želji rešuj vaje na internetu. 🙂

Števila od 1-20.

Počakaj, da se igra zažene. Piši besede, ki jih slišiš. S tem poganjaš vlak. https://www.spellingtraining.com/games/rollercoaster/rollercoaster.html?&bjy&lob&lrqyy&ubeq&uziy&vzf&vyiyj&yzarl&jzjy&lyj

Števila od 10-20.

Nastavi: Answer with English, select difficulty level: easy. Reši planete- zapiši število! https://quizlet.com/8881327/gravity

Igrače: https://quizlet.com/497299286/toys-4th-grade-flash-cards/

– Hišni ljubljenčkihttps://quizlet.com/497086629/pets-flash-cards/

– Hrana: https://quizlet.com/497304185/food-4th-grade-flash-cards/

*

Hello Tinkara, Tian and Valentina! I hope you are good. 

Danes se pa delo preko spletne učilnice tudi pri angleščini začenja zares. Upam, da nam zadeva čim bolje uspe, pa tudi, da se čim prej spet vidimo. Do takrat pa poskusi čim bolj slediti navodilom. V primeru, da ti kaj ne gre, sem na voljo- kontakt sem že poslala tvojim staršem. Ne boj se vprašati! Ob koncu naslednjega tedna bom objavila kratek preizkus, ki bo preveril, koliko smo se naučili (ne bo za oceno). Prosila bom tvoje starše, naj fotografirajo tvoje rešitve in mi jih pošljejo.

V DZ in nad vsako stvar, ki jo delaš v zvezek, napiši datum.

Zavedaj se, da si super že, če se potrudiš in poskusiš slediti učni snovi na trenuten način. 🙂

*

TUESDAY, 17. 3. 2020

Preverjanje znanja: Za začetek vam pripenjam rešitve preverjanje znanja, ki smo ga reševali v petek. Če ga še nisi rešil, naredi to zda. V zvezek naredi popravo. Preverjanje: Rešitve preverjanja znanja

Slušno razumevanje: Sledi navodilom na delovnem listu. Če nimaš možnosti tiskanja učnega lista samo zapiši in dopolni povedi v zvezek. 

Učni list: My pet.

Zvočni posnetek:

 

Interaktivne vaje: 

  1. ‘Zagrabi’ besedo in jo poveži s sličico.
  2. Katera črka manjka? Vstavi manjkajoče črke.
  3. Štiri v vrsto. Če klikneš na štiri kvadratke v vrsti in vse živali pravilno poimenuješ, si zmagal!

*

PONEDELJEK

Pripenjam preverjanje znanja, ki smo ga reševali v petek: Preverjanje znanja 2, 4.r.

Če ga še nisi rešil, to naredi do jutri, ko bodo objavljene rešitve.

Dostopnost