Skoči na glavno vsebino

4. razred

Pouk na daljavo

DALEČ OD OČI – BLIZU SRCA (klikni)  –  OGLASNA DESKA NAŠE PODRUŽNICE

Vabim vas, da na našo oglasno desko zapišete, kako potekajo vaši dnevi v šoli doma. Zapišite zanimive stvari, ki bi si jih sicer povedali v živo. Pripnite tudi kakšno sliko, da vas bomo videli vsaj na ta način.

OPOMNIK: Bralna značka bo potekala do 15. maja. Potekala bo vsako sredo od 9.00 10.00 ure. Zapiši 10 povedi, ilustriraj. Poročal – a boš preko MS Teams. Naroči se preko Vibra.

48. DAN, PETEK – zadnji dan pouka na daljavo

Dragi učenci.

Prihaja dan, ki smo ga verjetno vsi težko čakali. V ponedeljek odhajamo nazaj v šole. Šola na daljavo nam je prinesla znanje in izkušnje, ki jih drugače morda nikoli ne bi pridobili.

Želim vam uspešno delo še naprej in ostanite še naprej tako pridni, skrbni in vedoželjni. Ponosna sem na vas, učiteljica Alenka Magajne Germ

P.S. Navodil za današnji dan ni, razen…

47. DAN, ČETRTEK, 28. 5. 2020

Dobro jutro.

Za nasmejan začetek dneva en vic:

Izobraženost 
Pes Maks sreča drugega psa in ga pozdravi: »Hov, hov!«
»Kikiriki!« odzdravi drugi. Ko ga Maks začudeno pogleda, mu ta pojasni: »Treba je znati tudi druge jezike.«

Večino navodil za današnji dan že imate.

Pri matematiki se boste naučili,  kaj so NEENAČBE in kako jih rešujemo. Najprej si oglejte razlago RAZLAGO (klik). Zapišite in narišite si vse, kar je zapisanega in kar boste slišali. Po razlagi rešite naloge v DZ/49.

Za šport pa se veliko gibajte na svežem zraku: tecite, skačite v daljino, preskakujte ovire, pojdite na potep s starši….


46. DAN, SREDA, 27. 5. 2020

Dobro jutro, učenci.

Za začetek dneva spet eno slovensko. Moram priznati, da si JO jo kar velikokrat zapojem. In potem je dan res takšen.

NAVODILA za današnji dan.                       SLJ – utrjevanje znanja


45. DAN, TOREK, 26. 5. 2020

Dobro jutro, učenci.

Zadnji majski teden se počasi, a vztrajno izteka. Ko boste danes reševali naloge, boste ugotovili, da se vedno bolj bližate koncu vaših učbenikov, delovnih zvezkov,…. Le kaj to pomeni. Seveda, počitnice se bližajo. Še malo, pa boste prispeli na cilj. Bravo.

NAVODILA za današnji dan.


44. DAN, PONEDELJEK, 25. 5. 2020

Dobro jutro,
smo že v zadnjem tednu meseca maja. Takle čas bi se v razredu že zelo greli; okna bi imeli na stežaj odprta, poslušali bi žgolenje ptic in brnenje strojev pridnih kmetov in domačinov, ki opravljajo različna pomladanska opravila. Doma si lahko zunaj poiščete prostor, kjer vam bo prijetno in boste lažje delali. Pregovor pravi, da je najbolje, da poskušamo v vsaki stvari, pa naj bo še tako slaba, poiskati nekaj dobrega.
Zelo rada poslušam slovensko glasbo, zato vam za dobro jutro predlagam naslednjo pesem.

Gremo…veselo na delo…

NAVODILA za današnji dan.


10. TEDEN


43. DAN, PETEK, 22. 5. 2020

Dobro jutro.

Danes vas čaka zadnji dan v tednu. Prislužili ste si počitek. Želela bi vas pohvaliti za skrbno opravljene naloge, ki ste mi jih poslali v pregled. Moram priznati, da je bilo veliko takih, na katere sem bila zares ponosna. Pridni ste bili.

Želim vam lep vikend. Preživite ga skupaj s starši. Pogovarjajte se, pomagajte jim, igrajte se in predvsem veliko migajte na svežem zraku. Kako že pravijo, če smo dobro telesno pripravljeni, nam tudi možgančki dobro in lažje delujejo.

Lep vikend vam želim, učiteljica Alenka

NALOGE za današnji dan:

  • dokončaj matematiko (glej navodila prejšnjih dni)
  • dokončaj slovenščino – še enkrat natančno preberi navodila
  • RU – z družino ali družinskim članom opravite skupaj kakšno delo ali se igrajte in pošljite sliko – VSI.

42. DAN, ČETRTEK, 21. 5. 2020

Dobro jutro, učenci. Danes 42 – ič.

Ta teden naše delo poteka malce drugače. Pri kar nekaj predmetih ste dobili tedenska navodila ali za več ur skupaj. Želela bi vas pohvaliti za vaš pristop in še vedno pravočasno oddane naloge.

Sporočam Vam, da DRŽAVNO TEKMOVANJE ZA VESELO ŠOLO BO. Datum še sporočijo. Zato vas spodbudim, da ponovite, kar ste že znali – kar korajžno, saj niste veliko pozabili. Boste videli, da vam je veliko ostalo v spominu. Prepričana sem, da lahko dosežete zelo dobre rezultate na državnem nivoju. Zato…. veselo na delo.

In še nekaj. Tudi tekmovanje za Matematični kenguru bo in sicer 28. 5. Ali imam prav, da ste se vsi prijavili. Pošljite mi na Viber potrditev. Veliko nalog za Kenguruja ste dobili v šoli že pred “Makaroni virusom.” Rešite jih še enkrat, ali pa vsaj preletite. Če bi radi rešili še več nalog – v to sem prepričana, pa jih najdete na spletu. Odtipkajte iskalno geslo: naloge za kenguruja in poiščite naloge za 4. in 5. razred – vsi imate enake.

No vidite. Ukrepi se sproščajo. Vi pa imate vedno več dela. Ampak nič hudega: “Kjer je volja, tam je pot.”

NALOGE za današnji dan.


41. DAN, SREDA, 20. 5. 2020

Dragi učenci.

Čas res hitro beži. Žal pa ugotavljam, da vam počasi zmanjkuje volje (ne čisto vsem) za natančno in pravočasno opravljeno delo. Smo že skoraj na cilju. Vsi skupaj stisnimo še malo in šolskega leta bo 1, 2, 3 konec.

Naj vas opozorim na tedenska navodila pri večini predmetov. So lahko super, ker si sami razporejate čas, so pa lahko tudi nevarna, če boste z nalogami preveč odlašali. Zato vas prosim, da natančno berete navodila in se držite dogovorjenih terminov. Najbolj varno bo, če si boste napisali opomnik, da ne boste česa spregledali.

Preden boste začeli z delom, pa si zažvižajte in zapojte: “Ne skrbi, bodi srečen…”

NAVODILA za današnje delo.

40. DAN, TOREK, 19. 5. 2020

Dobro jutro.

Danes nas čaka pravi pomladni dan. Malo dežja, malo sonca. Verjamem, da ste vstali z desno nogo (ne z levo, tako kot coprnica Zofka).

Naj vas opozorim, da sem naloge pripravila malo drugače. Za NIT sem vam pripravila tedensko nalogo. Delo si boste lahko razporedili sami. Vendar pa morate paziti, da boste vse naredili pravi čas – torej do četrtka in mi ga poslali v pregled. Matematiko še vedno pošiljate vsak dan.

NAVODILA za današnji dan.

39. DAN, PONEDELJEK, 18. 5. 2020

Dobro jutro, učenci.

Danes vstopamo že v 9. teden pouka na daljavo. Za razliko od nas bodo učenci 1. triade – spodnji, danes po dooolgem času končno odšli nazaj v šolo. Ne vem zakaj, ampak prepričana sem, da se jim bomo kmalu pridružili tudi mi – zgornji. Če močno verjamemo, lahko poletimo… Tudi nazaj v šolo. Saj so to naše sanje, kajne?

NAVODILA za današnji dan.

DRUŽBA: GOSPODARSTVO (klik) IN OBRT IN ZAČETKI INDUSTRIJE (klik)


9. TEDEN


38. DAN, PETEK, 15. 5. 2020

Pa smo prispeli do zadnjega dne v 8. tednu pouka na daljavo. Za začetek dneva pa pesem.

NAVODILA za delo.

Lep vikend vam želim in odpočijte si na svežem zraku.


37. DAN, ČETRTEK, 14. 5. 2020

Dobro jutro, dragi učenci.

Želim vam en čudovit, sončen majski dan.

NAVODILA za današnji dan.

POLGLASNIKI – PPT.

NIT – Podobni a različni


36. DAN, SREDA, 13. 5. 2020

Dobro jutro. Zopet se prebujamo v TIH DEŽEVEN DAN. Za začetek dneva prisluhnite pesmi in potem veselo na delo.

Danes vas čaka ocenjevanje vašega glasbenega izziva – RAP – a. Vidimo in slišimo se ob 11.00 preko MTeams – ov.

Po glasbenem izzivu nadaljujemo z ocenjevanjem družbe.

NAVODILA za današnji dan.


35. DAN, TOREK, 12. 5. 2020

Pozdravljeni, učenci.

Danes nas čaka zaključek projekta Masterchef športnik. Ob 10.00 si bomo 4. in 5. razred skupaj ogledali vaše projektne naloge in jih tudi ocenili.

Jutri pa nas čaka ogled oz. poslušanje ter ocenjevanje glasbenega izziva – RAP – a. Ocenjeno bo besedilo in posnetek vašega RAP – anja. Srečali se bomo ob 10.00.

NAVODILA za današnji dan.


34. DAN, PONEDELJEK, 11. 5. 2020

BRALNA ZNAČKA BO POTEKALA ŠE DO 15. MAJA. 

Pozdravljeni učenci.

Ne morem verjeti, da vstopamo že v 8. teden učenja na daljavo. Čaka nas še nekaj tednov takega načina dela. Z veseljem ugotavljam, da se lepo odzivate in skrbno opravljate naloge in skrbite za urejene zvezke. Ne pozabite, da boste vso to znanje potrebovali drugo leto. Zato verjamem, da se boste enako trudili še naprej, morda celo še bolj, glede na to, da so nam povedali, da se v šolo zaenkrat ne vrnemo več.

Za sproščen začetek dneva pa eno šalo:

Učenje matematike

V šoli govore o sanjah, Tonček pripoveduje:
“Sanjalo se mi je, da sem se učil matematiko in da sem potem dobil odlično. Kaj naj bi to pomenilo?”
“Da si med spanjem pametnejši.”

vir: https://www.naj-vici.com/solski-vici

NAVODILA za današnji dan.

PPT – masa


8. TEDEN


33. DAN, PETEK, 8. 5. 2020

BRALNA ZNAČKA BO POTEKALA ŠE DO 15. MAJA. 

Lepo pozdrav v čudovito, sončno majsko jutro.

Ta teden ste bili zelo pridni. Pridobili ste ali pa še boste oceno za matematiko in zelo sem vesela, da ste se res skrbno lotili tudi projektov za glasbo in šport. Počasi, a zanesljivo peljemo proti cilju. Ponosna sem na vas.

NALOGE za današnji dan.


32. DAN, ČETRTEK, 7. 5. 2020

Dobro jutro, dragi učenci. Danes ste se prebudili v čudovit, pomladni, majski dan. Zanimiv se mi je zdel podatek, ki sem ga našla na spletu, zato ga delim z vami. Saj veste: “Več znaš, več veljaš.”

Mesec maj pa skriva nekaj zanimivosti. Ime meseca izvira iz rimske mitologije, imenuje pa se po boginji Maji, ki je veljala za boginjo pomladi in rodovitnosti. Rimljani so jo počastili tako, da so najlepšemu mesecu v letu dali prav njeno ime.
Zanimivost meseca maja je tudi ta, da se noben drug mesec v letu ne začne na isti dan v tednu, kot mesec maj. Letos se je maj začel na ponedeljek, kar pomeni, da se noben drug mesec v tem letu ne bo začel na ponedeljek.
V kolikor verjamete v moč kristalnih kamnom, je kamen meseca maja smaragd, ki je simbol ljubezni in uspeha.
Četudi je mesec maj poln dobrih lastnosti, je maj včasih glede porok veljal kot slab mesec. Namreč, če si se poročil v mesecu maju, bi naj to prinašalo nesrečo zakonu.
Ob koncu pa še zanimivo dejstvo iz Velike Britanije, kjer velja mesec maj kot državni mesec nasmeška.

vir: https://www.bonatura.si/p/341

NAVODILA za današnji dan.

LUM: Nekaj mlinčkov sem že videla, za vse ostale pa podaljšujem rok izdelave do naslednjega tedna (sreda, 13. 5. 2020). Tisti, ki ste jih že naredili, ste prosti, namesto likovne naloge pa se lahko s svojim mlinčkom igrate v potoku.

Pa naj bo danes dan poln sonca, smeha in dobre volje. Saj je mesec maj, kajne?


31. DAN, SREDA, 6. 5. 2020

Dragi učenci.

Najprej naj vas spomnim, da BRALNO ZNAČKO LAHKO OPRAVLJATE LE ŠE DO 15. maja. Najavite se. Verjamem, da najdete čas tudi za branje. Čeprav poteka pouk na daljavo, sem prepričana, da boste uspeli opraviti tudi to nalogo.

NAVODILA za današnji dan.


30. DAN, TOREK, 5. 5. 2020

Za dobro jutro pa ena ENA LEPA pomladna pesem… Lep dan vam želim.

NAVODILA za delo.


29. DAN, PONEDELJEK, 4. 5. 2020

Dragi učenci.

Počitnice so hitro minile. Verjamem, da ste ste si v lepih pomladnih dnevih nabrali novih moči še za naš zadnji krog pouka v letošnjem šolskem letu. Kot verjetno že veste, se bomo do konca šolskega leta žal srečevali le na daljavo. Ampak z veliko mero potrpežljivosti in vztrajnosti bomo skupaj zmogli, kajne?

Za lep začetek dneva pa en vic:

UČENJE MATEMATIKE

V šoli govore o sanjah, Tonček pripoveduje:
“Sanjalo se mi je, da sem se učil matematiko in da sem potem dobil odlično. Kaj naj bi to pomenilo?”
“Da si med spanjem pametnejši.”

NAVODILA za današnji dan.

DRU – vprašanja za pomoč pri učenju.


7. TEDEN


POČITNICE: 27. 4. – 1. 5. 2020


28. DAN, ČETRTEK, 23. 4. 2020

Lepo dobro jutro vam voščim zadnjič v čudovito prebujajočem se mesecu aprilu. Vse okoli nas se prebuja, zeleni, cveti. Verjamem, da si boste v tednu počitnic uspeli vse to ogledati in uživati v naravi skupaj s starši.

Jutri boste imeli tehnični dan. Vsa navodila bodo objavljena danes popoldan na spletni strani šole pod zavihkom OBVESTILA.

Ta teden in naslednji teden bo kar nekaj praznikov. Včeraj je bil poseben dan za našo Zemljo. V ta namen smo v ponedeljek obravnavali risanko s primerno tematiko in tudi vsebina TD bo tako naravnana. V ponedeljek je 27. april, naslednji petek 1. maj in soboto 2. maj.

V zvezek za družbo napiši naslov PRAZNIKI in datum. Poimenuj vse  zgoraj naštete praznike in za vsakega napiši:

  • Kako ga imenujemo?
  • Čemu je namenjen? Zakaj ga praznujemo?

NALOGE za današnji dan. LUM: mlinčki

Želim vam lepe, mirne in sončne počitnice.


27. DAN, SREDA, 22. 4. 2020

Dobro jutro.

Počasi se nam bližajo počitnice. Tudi petek bo poseben dan. Vendar naj za danes še ostane skrivnost. Pa kar veselo na delo. Saj veste: “Kar sejemo, to žanjemo.”

NALOGE za današnji dan.


26. DAN, TOREK, 21. 4. 2020

Na življenje lahko vedno pogledate s svetle strani. DOBRO JUTRO (klikni).

NALOGE (klikni) za današnji dan.


25. DAN, PONEDELJEK, 20. 4. 2020

Pozdravljeni, učenci.

Začenja se nov teden, nov dan. Verjamem, da ste sončen vikend izkoristili kar se le da in si nabrali nove energije. Vem, da vam kakšen dan zmanjkuje volje. Nič narobe. Saj veste, pademo zato, da se lahko poberemo in gremo naprej. Pa pojdimo novim izzivom naproti.

NALOGE (klikni) za današnji dan.


6. TEDEN


24. DAN, PETEK, 17. 4. 2020

Današnji dan začnite in končajte aktivno. Vedno sem zelo uživala, ko sem vas gledala, kako spretno ste odplesali…

TALE PLES (klikni). Pošljite mi posnetek, kako plešete.

NALOGE (klikni) za današnji dan.

Želim vam lep vikend. Preživite ga z družino. Ne pozabite pomagati staršem, se pogovarjati, igrati, gibati zunaj.

NŠP

Učenci, danes vam pošiljam video o metu vorteksa. Ker vem, da vorteksa nimate doma, pravilen met vadite s storži, žogico ali čem podobnim. Lepo vas pozdravljam, pogrešam ure z vami, učiteljica Maja.

MET VORTEKSA

23. DAN, ČETRTEK, 16. 4. 2020

Dnevi bežijo. Vedno več dni je, ko smo doma, s svojimi domačimi… Lepo je, ampak… Meni danes že cel dan uhajajo misli v našo – vašo dolino. V spominu se mi vrtijo naši potepi, klepeti, raziskovanja, ….

Za dobro jutro vam pošiljam pesem, ki jo je predlagala naša Ajda.

NALOGE (klikni) za današnji dan.

LIKOVNA UMETNOST

Cvetoče drevo

Pri tej likovni nalogi boš s pomočjo krompirjevega pečatnika (štampiljke) izdelal cvetoče drevo. Poskusi najti barven karton ali list, na katerega s flomastri, barvicami ali voščenkami narišeš deblo in veje drevesa. Spodaj desno se lepo podpiši.

Potem boš izdelal pečatnik. Pri tem naj ti pomaga kdo od odraslih. Vzemi krompir in ga prereži na pol. Na eni polovici s svinčnikom nariši obliko cveta (verjetno že veš, da ima pet cvetnih listov). Vso površino, ki je okrog cveta, previdno odreži, tako, da dobiš štampiljko v obliki cveta.

Nato pripravi zmes moke in vode, ki naj bo srednje gosta. S čopičem ali prstom nanesi zmes na pečatnik in odtisni prvi cvet. Če se ti zdi zmes preredka, dodaj še malo moke, če je pregosta, pa dodaj vodo.

Pri odtiskovanju bodi natančen. Okrasi drevo s cvetovi in razmisli, katero drevo si naslikal. Je to jablana, češnja, hruška ali breskev? Preveri v naravi.

S cvetočimi drevesi bi lahko okrasili tudi spletno stran šole, kaj menite? Izdelke pričakujem do srede, 22. 4. 2020.

učiteljica Barbara


22. DAN, SREDA, 15. 4. 2020

Pozdravljeni v nov dan učenja na daljavo. Včeraj smo se nekateri videli v živo. Bilo je lepo.

Danes vas za začetek dneva vabim k rešitvi miselne uganke:

Barva konja

Albert je navdušen jahač in si je nabavil novega konja. Njegovi prijatelji so ugibali o barvi tega novega ljubljenca.

Miha: “Zagotovo ni črne barve.”
Andrej: “Konj je rjave ali sive barve.”
Tadej: “Mislim, da je rjave barve.”

Kakšne barve je konj, če je najmanj ena trditev Albertovih prijateljev pravilna in najmanj ena trditev nepravilna? Vsaj ena od naštetih barv je prava!

 
 
 

Preveri (klikni)

NALOGE (klikni) za današnji dan.


21. DAN, TOREK, 14. 4. 2020

Dobro jutro, dragi učenci.

Danes vam za razmišljujoč začetek dneva prilagam kratek povzetek knjige Mali princ. Preberite počasi in razmislite, kaj vam želi sporočiti.

Mali princ je ljubek deček iz knjige Antoinea de Saint-Exuperya. S svojo zgodbo in mislimi se je prikupil milijonom ljudi po vsem svetu. 

Vaša naloga je, da zapišete, kaj nam želi ta odlomek sporočiti. Pošljite mi na Viber.

Mali princ je živel sam na zelo majhnem planetu. Nekega dne je na planetu zrasla lepa cvetica, za katero je Mali princ skrbno skrbel. Toda sklenil je oditi s planeta in pot ga je vodila na bližnje prav tako majhne planetke, na katerih je na vsakem prav tako živela le po ena oseba. Nazadnje je prispel na sedmi planet Zemljo. Tam je našel celo polje prav takih cvetic, kot jo je imel na svojem planetu. Bil je žalosten, saj mu je cvetica govorila, da je edina taka. Šele lisica mu odpre oči, da je njegova vrtnica posebna zaradi njegove skrbi zanjo. Saj kdor hoče videti, mora gledati s srcem.

vir: https://mojpogled.com/mali-princ-najlepsi-citati-iz-knjige/, 13. 4. 2020, 19.57

NALOGE (klikni) za današnji dan.


5. TEDEN


20. DAN, PETEK, 10. 4. 2020

Dragi učenci in starši!

Danes je petek,  10. 4. 2020. Imeli  bomo kulturni dan. Doma si oglejte eno od ponujenih lutkovnih predstav. Navodila za izvedbo kulturnega dne so objavljena na šolski spletni strani pod obvestila.

Velikonočno voščilo župana | Občina Kobarid | MojaObčina.si

Vam in vaši družini želim lepe in mirne velikonočne praznike.

Učiteljica Alenka


19. DAN, ČETRTEK, 9. 4. 2020
Dragi četrtošolci.
Moj nagovor danes verjetno ne bo po vaših željah. Danes mi kar nekaj stvari niste “dostavili.” Naj vas opomnim, da je konec šolskega leta še precej oddaljen. Zato vas prosim, da mi pošljete, kar imate na dolgu za snov za današnji dan tudi dokončate in pošljete. Če bi vam jaz zapisala, da nimam časa… Zaključite sami, kako bi to izgledalo. Moj dan se začne zelo zgodaj in konča zelo pozno. Dneva ne zaključim, dokler ne opravim vsega.
Valentina in Tian. Prosim vaju, da se registrirata v Microsot Teamse. Navodila sem poslala včeraj na elektronski naslov vajinih mamic.
Danes te čakajo naslednje NALOGE.
LIKOVNA UMETNOST
Navodila najdeš tukaj.

18. DAN, SREDA, 8. 4. 2020

V vse zvezke in delovne zvezke zapišite: 4. teden, sreda, 8. 4. 2020

Dragi učenci.

Moja želja danes je, da vašo družino pocrkljate. Samo vi. Čisto sami. Prepričana sem, da zmorete.

Ključ do uspeha je TU (klikni). Naj vam zaupam. Nas crklja Ajda.

NAVODILA (klikni) za sredo.

PPT – GUM, Kaj sem prislužil

DRUŽBA – PPT: Naravne značilnosti domače pokrajine


17. DAN, TOREK, 7. 4. 2020

Pozdravljeni, učenci.

Upam, da ste si odpočili in da ste se namigali. Preden začnete z delom, pa vas čaka MISELNA UGANKA (klikni).

Danes vas čakajo navodila, ki so zbrana na enem mestu. KLIKNI

PRIPRAVI SE NA JUTRIŠNJI GOVORNI NASTOP – Opis poklica.

ŠPORT

VAJE ZA MOČ


16. DAN, PONEDELJEK, 6. 4. 2020

Danes boste imeli športni dan vsi učenci od 1. – 9. razreda OŠ Ivana Groharja. Vsebine so vam pripravili učitelji športne vzgoje. Uživajte in migajte z vašo družino. Pošljite kakšen foto utrinek in misel ali opis, kako ste migali skupaj z družino.


4. TEDEN


15. DAN, PETEK, 3. 4. 2020

MATEMATIKA

V zvezek in delovni zvezek si zapišite: 3. teden, petek, 3. 4. 2020

Nadaljevali bomo s pisnim deljenjem. Z ničlami ste se dodobra “naigrali.” Danes se bomo naučili hitreje in lažje deliti. RAZLAGA

Rešite naloge v DZ/72.

SLOVENŠČINA

V zvezek si zapišite: 3. teden, petek, 3. 4. 2020

Skoraj ste že pripravljeni na govorni nastop za sredo. Načrt ste že naredili, vaši osnutki so izjemno zanimivi. Za popestritev govornega nastopa danes začnite z izdelavo plakata, PPT predstavitve ali pa si pripravite materiale (slike, pripomočke, filmčke), s katerimi nam boste lahko nazorno predstavili vaš poklic. Posredujte mi prosim informacijo, za kaj ste se odločili.

RAZREDNA URA

Danes bomo začeli z izdelavo naše spletne strani, ki bo predstavljala dogajanje pri vas doma. Zagotovo doživite veliko zanimivega, kar je skrito mojim očem, pa sem prepričana, da bi radi delili. Naša spletna stran se bo imenovala… Danes je vaša naloga, da mi posredujete vaše predloge za ime strani, ki naj bo vsebinsko ustrezna in zeelooo zanimiva. 


NŠP

Učenci, takole sem se jaz pomerila v igri TRI V VRSTO  . Kdor ima možnost naj se preizkusi v tej igri tudi sam. Učiteljica Maja


14. DAN, ČETRTEK, 2. 4. 2020

Dobro jutro, dragi učenci. Za lep začetek dneva si danes preberite:

Muha in pajek

Zjutraj prileti muha mimo pajkove mreže. Pajek jo vidi in si že misli, kako jo bo dobil v svojo mrežo. Opoldne zopet ista muha prileti mimo pajkove mreže. Pajek je že malo razočaran. Zvečer še enkrat prileti muha mimo mreže. Tedaj je pajku dovolj in zakriči za njo:
“Ti pa imaš srečo. Jutri boš sigurno moja!”
“Ne boš me ne,” se zasmeji muha, “saj sem muha enodnevnica!”

Včeraj ste se res dobro odzvali na glasbeno domačo nalogo. Nekateri okusi družinskih članov so se zelo približali mojemu okusu. Meni pa trenutno odzvanja tale  pesem: Neca Falk – Vsi ljudje hitijo (klikni). To pa mi lahko napišete za dobro jutro. Malo razmislite. Zakaj?

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Spoznali ste že dihalne organe, da se pri dihanju izmenjujeta kisik in ogljikov dioksid, da moramo za zdrava pljuča skrbeti. Danes boste znanje o dihanju še poglobili in utrdili. NAVODILA (klikni).

MATEMATIKA

Danes se boste zadnjo uro igrali s črtanjem ničel pri deljenju in prekrivanjem ničel pri množenju. Ne pozabi. VSAK RAČUN DELJENJA ZAHTEVA TUDI PREIZKUS. Če ni dovolj prostora v DZ, rešuj v zvezek.

Reši naloge v DZ/78, 79.

SLOVENŠČINA Znanka ali uganka 4

Včeraj ste pripravili načrte – miselne vzorce za pripravo govornega nastopa za Opis poklica. Hkrati sem vam posredovala tudi priporočila za pripravo govornega nastopa in časovnico, kako se boste pripravljali na govorni nastop, ki bo potekal naslednjo sredo v živo.

Danes boste zapisali osnutek oz. vašo predstavitev. Upoštevati morate, da mora govorni nastop trajati vsaj 4 minute. NAVODILA (klikni).

PPT s pravili dobrega sporočanja (klikni).

ŠPORT

ŠPORT – nadaljujete s pripravami na športno vzgojni karton. Ne pozabite voditi dnevnika, katerega mi pošljete v petek. Priložite tudi kakšno fotko ali filmček, da si bom lažje predstavljala, kako domisleni ste pri pripravi na testiranje za športno vzgojni karton.

LUM

Iz odpadnih materialov izdelaj reliefni kip. Podrobnejša navodila najdeš v Reliefni kip. Svoj izdelek fotografiraj in ga do 5. 4. pošlji na naslov katja.bundersek@os-igroharja.si. Nekateri izmed vas mi še vedno niste poslali prejšnje likovne naloge (slikanje s kavo), zato mi pošljite oba izdelka. Rok za oddajo OBEH izdelkov je torej 5. 4. Prijetno ustvarjanje ti želim učiteljica Katja.


13. DAN, SREDA, 1. 4. 2020

Vsebina v celoti objavljena na Vibru.


12. DAN, TOREK, 31. 3. 2020

Pozdravljeni, dragi učenci.

Vesela sem, da tudi na daljavo lepo napredujete in se trudite. Pošiljate mi večinoma skrbno opravljene naloge in lepe izdelke. Naj tako tudi ostane.

Preden začnemo s poukom, naj vas opozorim, da se BRALNA ZNAČKA ZAKLJUČI 15. maja. Pošljite mi obnovo knjige, tako kot smo dogovorjeni, poročali pa boste v živo preko Vibra.

MATEMATIKA

V zvezek in delovni zvezek zapišite: 3. teden, torek, 31. 3. 2020

Danes nadaljujemo z deljenjem z večkratniki števila 10 in 100. Ne pozabite, da za lažje računanje ČRTAMO NIČLE in obvezno naredimo PREIZKUS. V besedilnih nalogah podčrtujemo podatke.

NAVODILA za današnji dan.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

V zvezek zapišite: 3. teden, torek, 31. 3. 2020

Ko boš imel – a časi, si oglej oddajo Od popka do zobka – PREBAVILA. Tako boš ponovil – a prebavila in morda izvedel – a kaj novega. Zapiši – dopiši pod to poglavje:

Ogled oddaje Prebavila – naučil – a sem se:  (po alinejah zapiši vsaj 5 novih podatkov, ki jih nisi izvedel – a pri “pouku.”

Naša današnja tema bo DIHANJE. V zvezek zapiši naslov: DIHALA. Odpri NAVODILA ZA DELO – klikni (3 strani).

ŠPORT

Danes vam prilagam kar TEDENSKA NAVODILA za pripravo na testiranje za športno vzgojni karton. Tvoja naloga je, da si pišeš dnevnik, katere vaje si naredil – a in mi ga posreduješ v petek. Čisto na koncu pa imaš še vaje za JOGO. Poskusi. Morda ti bodo pa všeč.

Dragi učenci. Prihajajo sončni dnevi. Izkoristite jih za gibanje na svežem zraku. Imate odlične pogoje. Ne odhajajte na mesta, kjer je veliko ljudi. Vaša okolica doma vam ponuja prav vse, kar potrebujete.


11. DAN, PONEDELJEK, 30. 3. 2020

Kot bi mignil smo zakorakali v 3. teden našega čisto drugačnega druženja. Moj pozdrav te čaka v naši “sodobni učilnici – na Vibru.”

MATEMATIKA

V zvezek zapiši:  3. teden, 11. dan, 30. 3. 2020

Danes se boste naučili deliti z večkratniki števil 10 in 100. Da boste lažje razumeli oz. se naučili, si oglejte RAZLAGO (klik). Vse, kar je napisanega, si prepišite v zvezke. Dopišite si tudi razlago. Nisem napisala vsega. Da boste slišali zvok, morate stisniti gumb za diaprojekcijo – Navodilo za ogled diaprojekcije (klik).

Rešite naloge v DZ/str. 72, 73 in U/65, nal. 1 in 2.

SLOVENŠČINA – KNJIŽEVNOST

V zvezek zapiši:  3. teden, 11. dan, 30. 3. 2020

Natančno preberi in reši UČNI LIST (klik). Pesem ilustriraj.

DRUŽBA

V zvezek zapiši:  3. teden, 11. dan, 30. 3. 2020

Ponavljaj in utrjuj poglavja: Upoštevamo pravice ljudi, Skrbimo za domači kraj.

Danes gremo na novo večje poglavje. Naslov DOMAČA POKRAJINA zapiši čez dve vrstici.

Čez eno vrstico zapiši naslov KAJ JE DOMAČA POKRAJINA. Sledi  navodilom na Vibru.


3. TEDEN


10. DAN, PETEK, 27. 3. 2020

Ker sta teden kar veliko brali, ne bom veliko zapisala. Za dobro jutro  KLIKNI.

MATEMATIKA

V zvezek zapiši:  2. teden, 10. dan, 27. 3. 2020

Danes bomo počasi zaključili z dolžinskimi merskimi enotami. V zvezek zapiši naslov: PRIMERJAMO DOLŽINE.

Zapiši z rdečo: Kadar primerjamo dolžine, moramo vse enote spremeniti na skupno (običajno najmanjšo) enoto. To na vrhu zapišemo z zeleno barvo. Šele nato vstavimo znake: >, <, =.

Rešil boš interaktiven spletne vaje.

Najprej zapiši z rdečo pomoč. Nato račune prepiši v zvezek in ne pozabi na zelene pretvorbe na vrhu merskih enot. Postopek reševanja imaš na Vibru (4. razreda). Najprej reši prve tri primere. Pošlji jih v pregled. Šele nato boš nadaljeval – a z reševanjem

PRIMERJAJ DOLŽINE (klikni).

SLOVENŠČINA Znanka ali uganka 4

V zvezek zapiši:  2. teden, 10. dan, 27. 3. 2020 

Danes se bomo začeli pripravljati na govorni nastop PREDSTAVITEV POKLICA (klikni).

PPT – navodila za opis poklica (klik)

GLASBENA UMETNOST

V zvezek zapiši:  2. teden, 10. dan, 27. 3. 2020 

S pomočjo PPT – ja boš raziskal – a LJUDSKA GLASBILA (klikni).

V zvezek zapiši naslov. Prepiši 1. drsnico. Nato glasbila nariši, nalepi. Na koncu poslušaj še nekaj posnetkov, v katerih boš slišal – a inštrumente.

NŠP

Učenci! V tem času bi se začeli pripravljati na testiranje za športno vzgojni karton in predvsem veliko gibati v naravi. Ker vem, da imate v okolici doma veliko narave vam pošiljam video, kako smo zunaj aktivni mi učitelji za šport. Mogoče kdo dobi kakšno dobro idejo, kako zunaj preživeti kakšen daljši odmor. Lepo vas pozdravljam učiteljica Maja

UČITELJI V AKCIJI

Ta teden ste bili zelo pridni in delovni. Prislužili ste si miren vikend. Ne pozabite na druženje z družino in gibanje v naravi.


9. DAN, ČETRTEK, 26. 3. 2020

Pozdravljeni, učenci. Verjamem, da ste včeraj uživali v ustvarjanju, tekmovanju in gibanju z vašo družino. Poslali ste mi kar nekaj posnetkov in fotografij. Vesela bom še tistih, ki včeraj še niste uspeli poslati, kaj lepega se vam je dogajalo doma.

Danes pa začenjamo s pesmijo (klikini) , ki pove čisto vse.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

V zvezek zapiši:  2. teden, 9. dan, 26. 3. 2020

Danes bomo nadaljevali s prebavili. Kako potuje hrana po našem telesu, ste že spoznali. Odgovori:

Kateri prebavni organi sestavljajo našo prebavno pot? Pomagaj si s sliko v zvezku.

Kje se hrana dokončno razgradi – izločijo se hranilne snovi: naštej jih, ki so pomembne za naše telo: naštej, zakaj so potrebne.

Izločijo se ______________________ (Katere snovi?).

Zapiši: V USTIH hrano zgrizemo, zmeljemo, okušamo in prepojimo s slino, da lažje potuje po prebavni poti.

Nadaljuj z UČNIM LISTOM (klikni).

MATEMATIKA

V zvezek  in DZ zapiši: 2. teden, 9. dan, 26. 3. 2020

Danes se bomo ukvarjali s PRIKAZI (klikni).

SLOVENŠČINA

V zvezek  in DZ zapiši: 2. teden, 9. dan, 26. 3. 2020

Reši naloge v DZ/73, 74 z nagajivkami z LJ in NJ.

Reši nalogo na SPLETNI STRANI (klikni). Iz dobljenih besed oblikuj pripovedne, vprašalne in vzklične povedi. Pazi na velike začetnice in končna ločila.

ŠPORT

Danes je vreme bolj turobno. Pripravi si mehko podlago, igralno kocko in lahko začneš. K vajam povabi tudi svojo družino. Skupaj bo lažje in bolj prijetno.

LUM

Dragi učenci, prejšnji teden smo ustvarjali skupaj z učiteljico Tanjo. Danes vas čaka poseben izziv, slikanje s kavo! Potrebuješ risalni list (če tega nimaš, vzemi list papirja, ki ti je na voljo), po želji pa druge pripomočke (čopič, vatirana palčka, pribor …). Skuhaj skodelico črne kave in začni z ustvarjanjem. Iščemo najbolj izvirno sliko, naslikano s kavo! Ne veš, kaj bi naslikal? Domišljiji daj prosto pot. Fotografije izdelkov pričakujem na naslov katja.bundersek@os-igroharja.si do petka (27. 3.) zvečer. Pozdravček od učiteljice Katje!


8. DAN, SREDA, 25. 3. 2020

Prve dni pouka na daljavo ste delali večino s telefoni, računalniki, sedeli. Časa za prijetno druženje z družino vam  je verjetno zmanjkovalo. Zato vas danes čakajo dejavnosti, h katerim povabite tudi svoje družinske člane. Naredite si skupaj kar se da prijeten dan.

ŠPORT

Vaša današnja naloga naloga (klikni) je, da ste učitelj športne vzgoje za vašo družino in časomerilec – ka. Predlagam, da tekmujete – boste ugotovili, v kako dobri formi je vaša družina. Uživajte v vašem skupnem času.

GLASBENA UMETNOST (klikni).

V zvezek zapiši 2. teden, 8. dan, 25. 3. 2020

MATEMATIKA

V zvezek in DZ zapiši: 2. teden, 8. dan, 25. 3. 2020

Reši naloge v DZ/67. Na vrhu strani najprej z rdečo zapiši pomoč. Povsod kjer imaš dve ali več različnih enot, jih moraš najprej pretvoriti na skupno – običajno najmanjšo enoto (zelena).

7. nal. Najprej podatke pretvori na skupno – najmanjšo enoto.

Za utrjevanje dolžinskih merskih enot reši  PRIMERE (klik) pretvarjanja dolžinskih merskih enot. Primere prepiši v zvezek. Ne pozabi na vrhu zapisati pretvorbe z zeleno – VEDNO VSE ENOTE PRETVORIMO NA SKUPNO NAJMANJŠO ENOTO.

SLOVENŠČINA – Znanka ali uganka 4

V zvezek zapiši 2. teden, 8. dan, 25. 3. 2020

Organiziraj domače tekmovanje. K tekmi povabi brate, sestre, starše, stare starše.

Kdo v 1 minuti najde in pravilno zapiše največ nagajivk z LJ in NJ.

Nato besede zapiši v razpredelnico (glej prejšnjo uro) in zraven pomoč, s katero boš dokazal – a, da je beseda pravilno zapisana. Razglasili bomo dnevnega tekmovalca z največ zapisanimi besedami. Štele bodo samo besede z dodano pomočjo (nisem videl-a, dva…).

DRUŽBA

V zvezek in DZ zapiši: 2. teden, 8. dan, 25. 3. 2020

ZAPIŠI: Video “srečanje” – ponavljanje in utrjevanje poglavja SKRBIMO ZA DOMAČI KRAJ.

Predlagam, da se slišimo – vidimo v živo v skupini ob 11.00. Uro bomo namenili ponavljanju in utrjevanju snovi – vprašanj, katere ste zapisali zadnjo uro in si jih tudi poslali. Pripravite vprašanja, če jih imate. Če se “srečanja” ne boš udeležil – a, pisno odgovori na vprašanja. Pošlji.

 

 

 


7. DAN, TOREK, 24. 3. 2020

Dobro jutro, moji škratolini. 1. naloga. V našo skupino zapišite eno lepo željo vsem.

Ugibajmo… Kolikšen del “karantene” je za nami? Ugibajte in pošljite odgovore. Jaz pravim, da gremo v šolo že naslednji teden. Ko bi vsaj bilo tako.

Za dobro jutro vas pa povabim nazaj v vaša še čisto brezskrbna otroška leta  (klikni) – no, saj vam tudi sedaj ni hudega.

MATEMATIKA

V DZ zapiši, 7. dan, 24. 3. 2020

Pretvarjanje merskih enot vam gre super. Priporočilo: vsakokrat na vrhu strani zapiši pomoč za pretvarjanje – tako si boš zagotovil – a pravilne rešitve.

Nadaljuješ v DZ/65, 66. Ne pozabi na pretvorbe z zeleno barvo. Pri 6. nal. deliš, saj pretvarjaš manjše enote v večje. Pri 7. nal okvirčke najprej pretvori na isto enoto (najmanjšo), šele nato primerjaj.

Pri besedilnih nalogah pazi na:

  • v nalogi najprej vse pretvori na isto mersko enoto. Morda bo kje potreben tudi načrt,
  • kjer je potrebno, naj bo povsod zapisan račun – ne pozabi na dosledno uporabo merskih enot,
  • odgovarjaj s celim stavkom (velika začetnica, končno ločilo).

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

V zvezek zapiši, 7. dan, 24. 3. 2020

Da ne bomo samo brzeli naprej, vas prosim, da si natančno ogledate PPT (klikni), s pomočjo katerega boste ponovili snov prejšnjih ur. Če v vaših zapiskih kaj manjka ali boste videli kaj novega, to dodajte in seveda mi lahko tudi pokažete.

Danes gremo na novo poglavje o človeku – naslov: HRANA. Prepričana sem, da imate doma kakšno knjigo o človeku (pošlji fotko). Pri domači nalogi si pomagajte z njo. Lahko pa poiščete kaj zanimivega, novega v revijah, na spletu. Vesela bom, če boste dodali kaj takega, kar še ne vem in tudi vi mene naučili nekaj novega.

Pod naslovom prepiši vprašanje 1. drsnice PPT (klikni) – ja. Nato si oglej PPT. Animacijo boš videl – a, če boš stisnil projekcijo. Nalepi učni list (klikni). Lahko tudi narišeš in prepišeš. K sliki nalepi ustrezno ime in opis.

Sledi nalogam na učnemu listu (klikni).

Obilo užitka ob raziskovanju človeka.

ŠPORT

Zanimivo (klikni). Nujno povabi brate, sestre in starše.

Verjamem, da bomo danes znali najti tudi neka prostega časa. Se slišimo – vidimo jutri ob 9.00.


6. DAN, PONEDELJEK, 23. 3. 2020

Pozdravljeni v nov dan. Danes bo pouk še potekal po starem. Do konca tedna pa se bomo skušali posodobiti. Da pa ne boste padli takoj v učno kolesje…. KLIKNI!!! Klik ne bo uspel, če ne boš imel – a družbe.

MATEMATIKA

V zvezek in DZ zapiši, 6. dan, 23. 3. 2020

naslov: RAČUNANJE Z MERSKIMI ENOTAMI

prepiši: Če imamo v besedilni nalogi 2 različni merski enoti, moramo najprej vse pretvoriti na isto mersko enoto – običajno je to najmanjša. Pretvorbo zapišem v besedilni nalogi na vrhu z zeleno barvo (kjer je to potrebno). Šele nato rešim nalogo.

Za primer prepiši 5. nalogo iz DZ/63

Pojasnilo: Najprej 1 km pretvorim v m = 1 000 m. Nato izračunam: 1 000 m : 200 m = 5, 1 km = 1 000 m je torej obnovil v 5 – ih dneh.

Nadaljuj z reševanjem nalog v  U/63.. V nalogah se skriva tudi sestavljen račun.

Reši DZ/64. Še prej prepiši razlago (klikni).

SLOVENŠČINA

V zvezek zapiši, 6. dan, 23. 3. 2020

Danes se bomo še zadnji dan ukvarjali z berilom Solzice. Predlagam, da berilo še enkrat preberete svojim staršem.

Ker je bil avtor – pisatelj črtice zelo zanimiva osebnost, pošči vsaj 10 zanimivih povedi o njem in jih prepiši. Če imaš možnost, lahko nalepiš še sliko.

Nsledenja naloga: Odgovori na vprašanja z celim stavkom.

Izberi si odlomek v besedilu, ki ti je bil najbolj všeč – te je najbolj prevzel. Ilustriraj ga z barvicami čez celo stran v zvezku. Pričakujem lepo in natančno ilustracijo, saj slika pove veliko več kot besede.

Danes pa boste dobili tudi domačo nalogo. Seveda predlagam, da ne odlašate preveč z njo.

Napišite obnovo črtice. Upoštevajte vsa pravila, katera smo se že naučil. Če si pozabil – a, jih ponovi.

DRUŽBA

Glede na to, da smo končali s poglavjem Skrb za domači kraj, bomo snov tudi preverili. Vaša naloga je, da za vsako podpoglavje tega poglavja zapišete vsaj 5 vprašanj – torej najmanj 20. Ta vprašanja boste objavili tokrat izjemoma v skupini Pouk na daljavo. Vaša naloga je poleg zapisa vprašanj, da objavljena vprašanja ostalih dveh sošolcev prepišete oz. dopišete v zvezek.

Če ti bo zunaj prehladno in te ne bo zvabilo gibanje na svežem zraku, lahko pomagaš staršem pri vsakdanjih opravilih, lahko se igrate različne družabne igre, lahko ste pa samo v miru skupaj. Lepo popoldne ti želim.


2. TEDEN


PETEK, 20. 3. 2020

Dragi moji učenci. Štirje dnevi so za nami. Ni veliko, malo pa tudi ne. Veliko dela smo – ste opravili. Glede na vse videno, kar ste mi poslali, sem zelo zadovoljna z vami. No, ponosna. Da ne boste takoj začeli z “resnim” delom pouka, vas izzivam k reševanju spodnjih ugank. Rešitve pošljite v našo skupino. Zmagovalci boste javno razglašeni – v skupini in upam da, nagrajeni npr. z bombonom.

  1. Petindvajset jih koraka,
    a drugačne je prav vsaka,
    kdor dodobra jih spozna,
    je med knjigami doma.
2. Da jo bo držal, pravi vsak,
a marsikoga zmoti vrag,
kdor jo drži, je poštenjak
kdor jo prelomi, ni možak.
3. Grozna je in strašna.
Jaz je ne maram!
Raglja neumna
sanje odčara.
Dneva še ni,
že ‘vstani!’ kriči.
4. Daljave približa, poveča stvari,
ko si ga posadiš na oči.
Če pa pogledaš vanj vzvratno,
je vse ravno obratno.

Da bomo lažje delovni še zadnji dan v prvem tednu…. Nujno!!! (klikni)

MATEMATIKA

V zvezek zapiši, 5. dan, 20. 3. 2020

Danes bomo premagovali daljše razdalje – naslov: KILOMETRI IN METRI

zapiši pomoč (tako kot smo delali v šoli – z lokom) čez dve vrstici.

1 km = 1 000 m

  • Odgovori na vprašanji.
  1. Kaj merimo v kilometrih?
  2. Kaj lahko izmerimo v metrih?

Reši naloge v DZ/60, 61, 62.

SLOVENŠČINA

Ponovi uporabo oz. zapis nagajivk LJ in NJ.

Reši naloge v DZ/71, 72.. Zvočne posnetke izpustimo. Delo zaključi še z nekaj nagajivkami (klikni).

RAZREDNA URA

Vsak od vas naj prosim zapiše, kako je preživel prvi teden (kako je potekalo šolsko delo, kaj ti je bilo všeč, česa nisi maral, kaj dobrega ti je prinesel “makarona” virus. Seveda ne morem mimo zdradbe – pazi na uvod, jedro in zaključek, ki bo tokrat še posebej sporočilen, kajne? Dolžina besedila… Saj veste…

In še nekaj  pesmi (klikni) o koronavirusu, ki so zabavne in tudi sporočilne.

In seveda, ne pozabite na gibanje na svežem zraku, pomoč staršem, igranje družabnih iger. Ob vsem, kar boste počeli, upoštevajte opozorila medijev in staršev.

NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET ŠPORT

PLES – JUST DANCE  Predvajaj posnetke s pomočjo računalnika ali na TV preko YouTuba in akcija – pleši. Predlagaj mi svojega najljubšega na moj e-naslov maja.bajzelj@os-igroharja.si . Posnetek z največ glasovi se bomo prihodnji teden učili in potem ko pridete nazaj v šolo, tam skupaj zaplesali.

Nalogo lahko opravite kadarkoli, lahko zaplešete tudi med odmorom med opravljanjem nalog za ostale predmete. Vse dobro vam želim

učiteljica Maja

Za deklekta:

– JUST DANCE CON CALMA

– JUST DANCE MI MI MI

–  JUST DANCE BAILAR

Pa še kakšen za fante:

– JUST DANCE THE FINAL COUNTDOWN

– JUST DANCE GANGNAM STYLE

– JUST DANCE EYE OF THE TIGER


ČETRTEK, 19. 3. 2020

Začenja se 4. dan našega dela na domu. Še dobro, da imamo lepo vreme, da si lahko nabiramo energije in se gibamo na svežem zraku. Vendar pa ne pozabite, da moramo tudi šolsko delo opraviti skrbno in temeljito – tako vi kot jaz. Verjamem, da se bomo danes vsi skupaj zares potrudili.

MATEMATIKA

V zvezek zapiši: 4. dan, 19. 3. 2020

Popravi in dopolni naloge v DZ/56, 57.

V Zvezek zapiši razlago.

Kadar imamo več različnih merskih enot, najprej vse enote pretvorimo na eno enoto – običajno najmanjšo (To si že moral-a narediti v DZ/57, nal. 3.) Pretvorbe napišemo na vrhu z zeleno barvo. Nato za enačajem zapišemo vsoto vseh enot (glej fotografijo na Vibru).

Zapiši navodilo:

  • Pretvori:
  • 5 cm 4 mm =    mm, 6 dm 2 cm =    cm, 4 dm 2 cm =    mm (ne pozabi nad vsako enoto zapisati najprej pretvorbo z zeleno barvo.)

Kadar razvrščamo različne merske enote, najprej vse pretvorimo na enako mersko enoto – običajno najmanjšo. To zapišemo na vrhu vsake enote z zeleno barvo.

Zapiši navodilo:

  • Razvrsti od najmanjše do največje enote.
  • 6 dm, 50 mm, 16 cm, 230 mm, 12 dm (naprej pretvori, kar je potrebno – zapiši na vrhu z zeleno barvo, nato razvrsti.)

Reši naloge v DZ/58, 59. Ne pozabi na zapisovanje merskih enot.

SLOVENŠČINA – Znanka ali uganka4

V zvezek zapiši naslov: NAGAJIVKE (čez 2 vrstici) in nato še naslov BESEDE Z LJ IN NJ.

Preberi besedilo v U/34, 35. V zvezek zapiši razlago – rumena okvirčka v U.

Dodatna razlaga – spodaj, (prepiši jo v zvezek):

Kadar nismo gotovi pri zapisu, si pomagamo:

BESEDA POMOČ (Nisem videl… ali dve….)
štorklja nisem videl štorklje ali dve štorklji

 

Ker v pomoči slišim glas LJ vem, da moram zapisati pri besedi LJ. Nekatere besede pa se moramo preprosto naučiti. 

V DZ/74 si iz razpredelnice izberi 10 besed z glasom LJ in 10 besed z glasom NJ in zapiši povedi – torej 20 povedi. Pazi na pravopis in lepopis.

Reši naloge na povezavi. Pošlji sliko.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Reši učni list. Odgovori s celim stavkom s pomočjo učbenika. Zadnje vprašanje – nariši ali nalepi glede na možnosti, ki jih imate doma.

ŠPORT

ŠPO –nauči se ples – glej spletno povezavo –> https://www.youtube.com/watch?v=x5txbI09ItE

Zaplešemo skupaj, ko se vidimo.


SREDA, 18. 3. 2020

Dragi moji učenci. Drugačen način dela nas ni prestrašil, na kar sem ponosna. Kar dobro se znajdete v različnih načinih učenja, ki nam jih ponuja tehnika. Še dobro, da smo že kar nekaj tehnik spoznali in uporabili skupaj. Seveda pa brez podpore staršev ne bi šlo, za kar se res iskreno zahvaljujem. Lep začetek dneva vam želim.

MATEMATIKA

V zvezek zapiši: 3. dan, 18. 3. 2020

naslov: MERJENJE DOLŽINE S CM IN MM

Prepiši 3. nal., str. 57. Reši jo v zvezek in prepiši definicije.

Reši naloge v DZ/56, 57.

Na vrhu DZ – ja zapiši: 3. dan, 18. marec in nato še pomoč za pretvarjanje z rdečo barvo. Pomagaj si z zvezkom, da bo pomoč pravilna.

Vse opombe sem zapisala kar v DZ. Prosim poglej slike na Vibru.

SLOVENŠČINA – Znanka ali uganka

V zvezek zapiši: 3. dan, 18. 3. 2020

naslov: PONAVLJAMO IN UTRJUJEMO VELIKO ZAČETNICO

https://uciteljska.net/kvizi/HotPot/VelikaMalaWeb/      Ko boš rešil – a posamezne naloge, jih slikaj in pošlji.

https://uciteljska.net/kvizi/HotPot/WB/page4.html      Ko boš rešil – a posamezne naloge, jih slikaj in pošlji.

Velika začetnica, predlogi, ločila, podpomenke ://uciteljska.net/ucit_dl.php?id=7188     Naloge prepiši v zvezek in jih reši. Rešitve pošlji.

ŠPORT

Jutri nas čaka zopet sončen dan. Ker nas v letošnjem šolskem letu čaka še testiranje za športno vzgojni karton, bomo naredili nekaj vaj za karton.

Preden boš začel – a, ponovi še atletsko abecedo. Vaje izvajaj v dolžini 30 m (daljših korakov). Imenjuj vajo in hojo v enaki dolžini kot vajo.

  • šprint na 60 m (visok štart – spomni se, kaj vse smo povedali – hiter štart, šprint čez ciljno črto). Ko boš meril-a razdaljo, boš ponovil-a še matematiko.
  • tek na 600 m (od pokopališča do Malna in nazaj).

PROSIM PAZI, DA BOŠ TEKEL – A, KO NE BO NIKOGAR NA CESTI.

DRUŽBA

V ponedeljek ste opravili že večino dela. Dva učenca še popravita oz. dopolnita domačo nalogo.

Odgovori na vprašanja – pomagaj si s starši, spletom.

  1. Koliko občin ima republika Slovenija?
  2. Kdo je njen predsednik?
  3. Na koliko občin se deli Slovenija?
  4. Zakaj meniš, da je republika razdeljena na manjše enote – občine?
  5. Kdo vodi občino?
  6. Občine se delijo na: _______________, ______________________ali __________________. Pomagaj si z učbenikom in starši.

GLASBA

Odlično uro je pripravil učitelj Gorazd za matično šolo. Pa se pridružite še vi, glede na to, da nimamo ur zbora z njim.

Pojdi na spletno stran matične šole, 5. razred, zavihek glasba, torek.

Lahko zapoješ in se posnameš na Viber. Me boš zelo razveselil – a.

Imam predlog. Glede na to, da doživljamo prvo in upam, da tudi zadnjo pandemijo, si lahko začnete pisati dnevnik, saj dneve preživljate precej drugače kot ponavadi. Ko boste odrasli, ga boste zagotovo prebirali z velikim zanimanjem. Lahko ga pišete tudi na računalnik, vstavljate slike (pomembne, posebne dogodke s tvojo družino). Če se boste odločili za dnevnik, ga bomo v šoli z veseljem prebrali – seveda s tvojim privolenjem.

Razveselili me boste tudi s kakšno bralno značko.

Lep sončen dan. Veliko lepih trenutkov s tvojo družino.


TOREK, 17. 3. 2020

Prvi dan je za nami. Ponosna sem na vaše delo in odziv. Pokazali ste, da ste odgovorni, vztrajni in resni. Tudi s tehniko ste se odlično “spopadli.” Ker vemo, da “Kjer je volja tam je pot,” se odpravimo pokončno naprej.

MATEMATIKA

Danes pa začnimo malo drugače. Najprej reši nalogo na spodnji povezavi. Ko boš rešil – a, slikaj in pošlji. Lahko narediš printscreen (lahko pokličeš, da ti pomagam) in mi pošlješ sliko na šolski mail.

https://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Matematika/merskeenote/merskeenote.htm

Reši še naslednjo stran v DZ. Napačne podatke sem poslala, ker imam starejšo verzijo DZ – ja. Se opravičujem. Ker nismo v šoli, 4. nalogo reši z izmero domačih prostorov.

ŠPORT

Ker bo jutri lepo vreme in imate nekateri doma tudi mizo za namizni tenis, bodite veliko na svežem zraku in igrajte namizni tenis ali badminton. Pojdite s starši na sprehod in se veliiiiko pogovarjajte.

NIT

Ponavljaj snovi, elektriko. Tako se boš lahko res dobro pripravil – a na ocenjevanje, ko se bomo videli. Pomagaš si lahko tudi s spodnjo povezavo. Časa imaš veeeliko.

https://interaktivne-vaje.si/naravoslovje/naravoslovje_tehnika_3_4r.html

Začeli bomo z obravnavo človeka.

Napiši naslov: V TELO IN IZ TELESA – čez dve vrstici. Na sredino strani čez celo stran nariši človeka. Doriši, kaj človek potrebuje za svoje življenje in kaj oddaja – puščice ob strani. Pomagaj si z učbenikom/46 in i učbenikom za naravoslovje. V interaktivnem učbeniku klikaj na ikone, da boš videl razlago, ki jo boš tudi uporabil za zapis.

POT DO I – UČBENIKA:

  1. vnesi iskalno geslo: i učbeniki, 2. izberi učbenik Naravoslovje in tehnika 4 in klikni nanj, da se odpre, 3. v zgornji črni vrstici izberi kazalo, pretok snovi, energije in informacij in nato str. 190. Nato raziskuj stran in dopolnjuj razlago.

K vsaki puščici dopiši razlago s pomočjo i učbenika in tvojega učbenika.


Dragi učenci.

Naj nas le pozitivne misli vodijo skozi dneve, ko bomo sodelovali le preko tehnike. Naj vas ne skrbi. Skupaj bomo vse zmogli. Bodite vztrajni, potrpežljivi. Le tako nam bo uspelo. Lep začetek tedna vam želim.

Ne pozabite na gibanje na svežem zraku, vendar žal NE v družbi. Bodite odgovorni do sebe in svoje družine.

Vaša učiteljica

  1. dan, ponedeljek, 16. 3. 2020

PREDEN BOSTE ZAČELI Z DELOM, VEDNO ZAPIŠITE DAN IN DATUM (v DZ – je, zvezke, na učne liste…)

MATEMATIKA

4. razred:

V zvezek najprej zapiši dan, datum in kaj boš danes počel: npr.: Merimo dolžino, 16. 3. 2020, DZ/44-46

Merimo dolžino

Ponovi vse, kar smo povedali o dolžini – ponazorila (glej nalepljeno sliko v zvezku). Nadaljuj z reševanjem nalog v DZ3/44-46. Rešitve prosim slikaj in pošlji (Viber).

SLOVENŠČINA – KNJIŽEVNOST

V zvezek zapiši dan in datum.

Nato zapiši napoved berila: 5. berilo, str. 51-54, avtor…. Tako kot to naredimo vedno.

Ponovi, kaj je črtica.

Oglej si spodnjo povezavo. Preberi. Zanimivo je. Marsikaj novega boš izvedel.

http://mojpogled.com/smarnice-ali-solzice-cvetice-se-kaj/

Preberi besedilo na zgornji povezavi – SAMO opis rastline in zdravilnost. Oblikuj miselni vzorec. V sredino namesto besede šmarnica nariši rožo. Zapiši njene glavne značilnosti  – veje: 1. Kdaj cvetijo? 2. Rastišče 3. Opis….

Preberi berilo Solzice.

Podčrtaj in izpiši neznane ali manj znane besede:

  • razloži jih s pomočjo SSKJ – ja
  • uporabi jih v svojih novih povedih.

Vse, kar boš naredil – a, mi prosim pošlji v pregled.

DRUŽBA – ponedeljek in sreda

4. razred

V zvezek zapiši dan in datum.

Delo z učbenikom, str. 58, 59

  1. zapiši naslov: UREJANJE SKUPNEGA ŽIVLJENJA
  2. Preberi besedilo
  3. Odgovori na vprašanja. Vprašanje najprej prepiši s črno barvo. Odgovori z nalivko.
  • Kdo skrbi za urejenost domačega kraja?
  • Kako so krajani povezani?
  • Za kaj vse skrbijo izbrani predstavniki?
  • Komunalne službe skrbijo za….
  • Javne površine so…
  • Kdo skrbi za javne površine?
  • Podobo celotnega kraja izboljšajo tudi…
  • Pri urejanju kraja moramo skrbeti za vse prebivalce – razloži.
  • Prostovoljno delo – razloži.

Razišči.

  1. V kateri krajevni skupnosti živiš?
  2. Kdo je predsednik?
  3. Koliko članov šteje krajevna skupnost?
  4. Koliko krajevnih skupnosti ima občina Škofja Loka, del katere je tudi tvoja krajevna skupnost? Naštej jih.

 

Dragi učenec/učenka. Vse kar ti bo uspelo narediti, bo dobro. Kjer je volja, tam je pot. Tvoja učiteljica

P. S. Prosim, da mi svoje opravljeno delo pošiljaš v pregled preko Vibra. Za vsa vprašanja sem na voljo.

Dostopnost